Dere som har opplevd MA..

Vinter_Barn

Betatt av forumet
Jeg har mistet alle mine symtomer på graviditet bortsett fra at jeg blir veldig fort sulten. Hadde etter positiv test kjempe ømme bryster, murringer osv, men nå e alt borte og jeg glemmer ut hele graviditeten til tider. Skal på ul den 25.04, men et så redd for å miste. Har hatt SA tidligere før jeg fikk barn nr 1.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har du blødd noe?

Hvis ikke er det nok ingenting å bekymre seg for. Symptomene kommer og går og det er mange som ikke har noe særlig symptomer... Vil nok tro dette går helt fint. ;) bare prøv å slappe av og nyt at du slipper kvalme og lignende... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har mistet to ganger og merket det begge gangene med at jeg begynte å blø. Når det er sagt er det allikevel veldig vanlig å blø utenom at det betyr at du mister!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, jeg har ikke blødd noe. Har. Som sagt opplevd flere før tidligere svangerskap, men de startet alle med lett blødning noen dager for så kraftig blødning. Krysser fingrene!! Blir bare så nervøs når alle syntomer blir borte dag etter dag. Økt matlyst og sultfølelse er det eneste!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mistet symptomer etter ei stund. men tenkte aldri over det. trodde eg var heldig eg! Men ikke bekymre deg enda. det hjelper ikke å ta sorgene på forskudd. Det gjør ikke eg :)

men kan ikke si at eg merket noe nei. tror ikke man kan si det på den måten heller. hvert svangerskap er nok svært ulike, så ting kan fortsatt Være tipp topp!

Masse lykke til! satser på at det lever et lite mirakel inni magene våre :)
 
Har ikke tenkt på MA før nå jeg.. Kjente jeg ble litt bekymret :(


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Mangel på symptomer vil ikke si MA. Slapp helt av. Dette går nok helt bra. Veldig vanlig å ikke merke så mye... :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mangel på symptomer vil ikke si MA. Slapp helt av. Dette går nok helt bra. Veldig vanlig å ikke merke så mye... :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Men altså, man blir jo bekymra av alt! Jeg blir helt gal snart jeg :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Hehe, ja vi kjenner vel til i hver krinkelkrok etter symtomer, så ikke rart at vi holder på å bli sprøJeg har kjekt svak mensmurring hele dagen og har selvfølgelig måttet sjekke flere ganger om det var mensen som var her, men heldigvis ikke. Lykke til alle sammen☺️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg mistet alle symptomer over natta, og hadde en merkelig følelse (helt annerledes enn de dagene symptomene ikke var så fremtredende). Kan nesten kalles intuisjon! Bestilte UL og fikk bekreftet følelsen min, fosteret hadde sluttet å leve i uke 9, jeg var i uke 11. Hadde ingen blødning før jeg begynte med tbl for medisinsk abort.
Nå har jeg aldri opplevd SA, men MA er karakteristisk ved at man ikke blør, at kroppen ikke ordner opp selv (i hvertfall ikke før det har gått litt tid) iflg. gynekologen jeg var hos.

Er gravid igjen, og har bestemt meg for å ikke kjenne på/etter alt, men heller ta ting som det kommer :) Har lest og lært at alle svangerskap er forskjellige, derfor opplever jeg at bekymringene lett kan komme når man sammenligner sitt eget med alle andres. Er man bekymret, skal man selvfølgelig sjekke det opp, men tror det er viktig å prøve å nyte dette og ikke "hause" opp hver minste endring.

At du har mistet symptomer trenger ikke å bety det verste, det er jo flere som ikke har symptomer i det hele tatt. Prøv å tenk positivt og nyt påsken, så får du svar neste uke ☺️

Dette innlegget er ikke skrevet for å "tråkke noen på tærne", men synes det er viktig å prøve å fokusere på det positive ved en graviditet, og ikke alltid tenke det verste (jeg er ikke veldig flink til dette selv, men prøver hver dag)! Det sies at man er "uskyldig til det motsatte er bevist".. Kan jo dra noen paralleller til et svangerskap - alt er bra, før eventuelt noe annet blir bevist!

Med det ønsker jeg alle dere flotte damer en riktig god påske
 
Back
Topp