Dere som har kjøpt vogn

Dere som har kjøpt bugaboo buffalo: kommer dere til å kjøpe en annen stelleveske? Jeg så bare kjapt på den som fulgte med vognen og jeg syntes kanskje ikke den så så bra ut [emoji848] Var liksom bare ett stort rom i vesken om jeg ikke husker helt feil [emoji57]

Fulgte ikke med noen stelleveske når jeg kjøpte vognen. Kjøpte den på barnas hus. Jeg kommer nok til å bruke en vanlig, litt stor dameveske . Evt kaoz-sekk eller fjellreven. Litt kresen på det, og synes ikke noen stellevesker er sånn utpreget fine [emoji87][emoji85]
 
Vi har kjøpt ABC viper! Utrolig fornøyd etter å ha fått den! Utrolig fin vogn som har de funksjonene vi var på jakt etter og som var utrolig rimelig :)
 
Emmaljunga duo Edge. Var å hentet den forrige helg[emoji4]
 
Den er så fin :Heartred Hvilken farge gikk du for? Jeg prøvde å være fornuftig, men falt sånn for den lysegrå, så ble den i bagdelen, så valgte vi heller sort i sportsdelen siden det vil komme sølete sko og sånt oppi der. Da er det håpløst meg lysegrått :rolleyes:

Skal hente den på lørdag! :wav

Vi safet og kjøpte svart i både bag og sportsdel :) Syns svart og brunt skinn er så fint sammen! :D
 
Det ble Britax smile 2. Veldig fornøyd. Kjøpte med både bilstol og isofixfeste som hører til.
 
Dere som har kjøpt bugaboo buffalo: kommer dere til å kjøpe en annen stelleveske? Jeg så bare kjapt på den som fulgte med vognen og jeg syntes kanskje ikke den så så bra ut [emoji848] Var liksom bare ett stort rom i vesken om jeg ikke husker helt feil [emoji57]
Fulgte ikke med noe stelle Bag på vår
 
Det følger med stelleveske hvis man kjøper Bugaboo Buffalo Classic+. Det er en litt oppgradert versjon, med skinnhåndtak og inkludert stelleveske. Det er omtrent den eneste Buffaloen som er til salgs i butikk nå.
 
Her blir det Stokke Trailz til uka.. Har falt pladask for denne [emoji7]
 
Har lyst på en Noordi Polaris City i Moon Mist, venter svar fra den svenske forhandleren om de kan sende til Norge...
 
Det følger med stelleveske hvis man kjøper Bugaboo Buffalo Classic+. Det er en litt oppgradert versjon, med skinnhåndtak og inkludert stelleveske. Det er omtrent den eneste Buffaloen som er til salgs i butikk nå.

Jeg har kjøpt den med skinnhåndtak. Fortsatt ingen stelleveske[emoji57]
 
Sniker
På de nyere modellene har visst alle skinnhåndtak fikk jeg høre

Jeg trodde jeg hadde bestilt standardvognen. Sjekket kvitteringen og da sto det bugaboo buffalo + på den .
Tekstilsettet sto i tillegg lenger ned , for seg selv. Hva tror du?[emoji4]
Jeg gjorde hvertfall ikke noe bevisst for å bestille en oppgradert modell, men skinn har den, så kan jo være at du har rett [emoji51]
 
Back
Topp