Dere som har brukt nattpose..

Aola

Betatt av forumet
Hvilket merke har dere brukt? Hva er deres erfaring med posen? Vurderer å skaffe meg en nattpose, men vil gjerne ha litt info [emoji4]
 
Vi har brukt ikeapose som vi hadde fra frøkna var liten + en annen som jeg fikk fra søstra mi (vet ikke hvor den er fra), og elsker nattpose. Den er bittelitt tynn, så legger et teppe over. Da er det ikke krise hvis han sparker det av seg :)
Vi bruker nattpose på frøkna på snart 2 også ;)
 
Vi har brukt Ikea sin til storesøster fra hun var 4mnd til ca 1 1/2 år. Superbra, og vi er veldig fornøyde!

Kjøpte easygrow sin til henne nå like før jul fordi hun vokste ut av Ikea sin. God den og!

Ikke prøvd til lillebror, men kommer til å kjøpe når han flytter ut av vugga :)
 
Ikea sine er gode og myke og varme. :)
 
Tusen takk for tips [emoji4][emoji4]
 
Hva er hovedgrunnen til at dere bruker det ? Sparker de av seg dyna?
 
Kjøpt minste fra IKEA, planlegger bruke fordi jeg antar hun blir som meg og bare sparker av dynen sin hele tiden :p Men så lenge vi samsover bruker jeg nok trolig teppe på henne.
 
Hva er hovedgrunnen til at dere bruker det ? Sparker de av seg dyna?
Begynte med det på frøkna for ellers løp vi opp og ned for å bre på henne, hun sov urolig og har tendenser til det enda :) så bruker det likegodt på lillegutt også, dyne til vugga måtte bare pakkes vekk da den ble for liten :p
 
Hva er hovedgrunnen til at dere bruker det ? Sparker de av seg dyna?

Jeg har tenkt å bruke nattpose når han blir litt eldre, da slipper jeg å tenke på at dyna skal stenge for luftveiene og på at han skal rote seg ut av nestet sitt på natta. Det har litt med sovesituasjonen her hjemme i det hele å gjøre, jeg tror det er tryggere for oss med pose :)
 
Last edited:
Jeg har tenkt å bruke nattpose når han blir litt eldre, da slipper jeg å tenke på at dyna skal stenge for luftveiene og på at han skal rote seg ut av nestet sitt på natta. Det har litt med sovesituasjonen her hjemme i det hele å gjøre, jeg tror det er tryggere for oss med pose :)
Okei, jeg ser jo den da :happy: takk for info/tips!
 
Begynte med det på frøkna for ellers løp vi opp og ned for å bre på henne, hun sov urolig og har tendenser til det enda :) så bruker det likegodt på lillegutt også, dyne til vugga måtte bare pakkes vekk da den ble for liten :p
Akkuratt :happy:
 
Back
Topp