Dere som er single mødre

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Og har barna 50% eller mer:
Har dere mannfolk-besøk når barna/barnet er i seng? [8D]
Som evt er mer enn bare en venn.. (flørt, PK..?)
Jeg har barna annenhver uke, og føler da at jeg velger besøk med omhu, og har absolutt ikke sex med noen med barna i naborommet..

Er jeg teit eller fornuftig? [>:] Vet ikke hva som er vanlig..
 
eg er ikkje singel.. men svarar lell

er vel ikkje noke verre at du har sex når ungane er i seng enn at me som er ilag med BF har sex når ungane er i seng?[:D][8|]
 
Tenker at du gjøre det du mener er best for barna dine[:)]
Alle gjør vel forskjellig, da jeg var singel introduserte jeg ikke noen flørt for barna før jeg traff min nåværende samboer. Og det gjorde jeg ikke før jeg var ganske sikker på at det var noe seriøst.
Men han var hjemme hos meg på kveldene da, og eldstejenta så han der, men ble ikke kjent med han før jeg ville det.
 
venter til ungene er i seng:p hehe.
nei altså, når jeg er i et forhold, så kan vi treffes når ungene er våkne,men viser ikke noe tegn på særlig nærhet..blir mer kompis aktig..
Har vi komt til nivået der vi har sex, venter vi til ungen er i seng. eller når jeg er unge "fri"..
 
Jeg tenker at hvis jeg finner meg en flørt eller noe lignende så synes jeg det vil bli veldig merkelig hvis feks eldstejenta våkner, står opp, og finner meg i senga med en fremmed mann?
 
ORIGINAL: [ellaumbrella]

Jeg tenker at hvis jeg finner meg en flørt eller noe lignende så synes jeg det vil bli veldig merkelig hvis feks eldstejenta våkner, står opp, og finner meg i senga med en fremmed mann?


må være stille da vettø[;)]
 
ORIGINAL: DeFørsteÅrene

ORIGINAL: [ellaumbrella]

Jeg tenker at hvis jeg finner meg en flørt eller noe lignende så synes jeg det vil bli veldig merkelig hvis feks eldstejenta våkner, står opp, og finner meg i senga med en fremmed mann?


må være stille da vettø[;)]



Det blir sikkert ikke noe problem å være stille [8D] Hun våkner i rykk og napp for tiden, uavhengig av lyd og tid..
 
ORIGINAL: [ellaumbrella]

ORIGINAL: DeFørsteÅrene

ORIGINAL: [ellaumbrella]

Jeg tenker at hvis jeg finner meg en flørt eller noe lignende så synes jeg det vil bli veldig merkelig hvis feks eldstejenta våkner, står opp, og finner meg i senga med en fremmed mann?


må være stille da vettø[;)]



Det blir sikkert ikke noe problem å være stille [8D] Hun våkner i rykk og napp for tiden, uavhengig av lyd og tid..


haha, da får du si dere leta etter noe[8D] men kanskje lurt å lukke døra, slik at du hører om det går noen i døra liksom?! du må nesten bare prøve deg frem, eller velge besøk med omhu.[;)]
 
Siden mine unger sover godt, og aldri våkner hadde jeg ikke hatt noe betenktligheter med å hatt en mann på besøk her på kveldstid og tilog med hatt sex... Men kun om det var ett seriøst forhold, hadde ikke hatt en random mann på besøk liksom!
 
Men nå er jeg jo godt gift, så lett å sitte å si det nå da... Hadde kanskje tenkt som deg, om jeg var i den situasjonen!
 
Har man fri annehver helg/uke, bør det jo strengt tatt ikke være noe problem å holde sexen til den tiden man har barnefri. Altså inntil man introduserer denne mannen til barn og lar de kjenne han som en kjæreste da... Og heller ha kveldsbesøk og slikt mens ungen var der, som en "kompis"...
 
ORIGINAL: PetCoke

Siden mine unger sover godt, og aldri våkner hadde jeg ikke hatt noe betenktligheter med å hatt en mann på besøk her på kveldstid og tilog med hatt sex... Men kun om det var ett seriøst forhold, hadde ikke hatt en random mann på besøk liksom!

Men nå er jeg jo godt gift, så lett å sitte å si det nå da... Hadde kanskje tenkt som deg, om jeg var i den situasjonen!

Har man fri annehver helg/uke, bør det jo strengt tatt ikke være noe problem å holde sexen til den tiden man har barnefri. Altså inntil man introduserer denne mannen til barn og lar de kjenne han som en kjæreste da... Og heller ha kveldsbesøk og slikt mens ungen var der, som en "kompis"...


agree[:D]
 
Nei, har ikke hatt det til nå hvertfall. Hun bor 100% hos meg, men jeg har ikke hatt noen seriøse flørter etter at hun ble født, så da tar jeg de ikke med hjem når hun er her.
 
Jeg har jo barn 100% av tiden så det ville ikke blitt mye besøk på meg hvis ikke de kunne kommet mens barna sov...
 
ORIGINAL: PetCoke

Siden mine unger sover godt, og aldri våkner hadde jeg ikke hatt noe betenktligheter med å hatt en mann på besøk her på kveldstid og tilog med hatt sex... Men kun om det var ett seriøst forhold, hadde ikke hatt en random mann på besøk liksom!

Men nå er jeg jo godt gift, så lett å sitte å si det nå da... Hadde kanskje tenkt som deg, om jeg var i den situasjonen!

Har man fri annehver helg/uke, bør det jo strengt tatt ikke være noe problem å holde sexen til den tiden man har barnefri. Altså inntil man introduserer denne mannen til barn og lar de kjenne han som en kjæreste da... Og heller ha kveldsbesøk og slikt mens ungen var der, som en "kompis"...


Det er det jeg også tenker.. Men lurte litt på hva som er vanlig [:)]
 
Jeg VAR singel mor, hvor BF hadde vanlig samvær. (annenhver helg, og 1 dag i uka)
Jeg hadde besøk på kveldene etter Nina var i seng. Når min nåværende sambo begynte å komme inn i bildet, fikk han treffe Nina etter 2 uker.. Og da hadde vi vel pult litt mens hun var der tror jeg....[8|]
No stress, trenger ikke hyle ut de verste parringsbrølene heller da...[8D]
 
Forresten... Jeg drev ikke å klådde og kasta meg over en shitload med mannfolk mens Nina var våken da...
Hun traff jo en og annen karen, men det var ikke noe som ble mistenkt som hverken det ene eller det andre.
 
Back
Topp