Dere som er racere på eggløsning og eggløsningstester

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
idag tidlig fikk jeg positiv test, 4 dagen på rad idag. Nå er den negativ,fortsatt sterk men teststreken er svakere enn kontrollstreken. Vil det da si at jeg har EL nå? Altså at det har skjedd idag?
(Har pleid å ha positive tester i 3 dager de siste syklusene)
 
idag tidlig fikk jeg positiv test, 4 dagen på rad idag. Nå er den negativ,fortsatt sterk men teststreken er svakere enn kontrollstreken. Vil det da si at jeg har EL nå? Altså at det har skjedd idag?
(Har pleid å ha positive tester i 3 dager de siste syklusene)

Hører noen sier EL er 12-36 timer etter positiv test, mens andre sier 12-36 etter at den har blitt negativ. Siden du har fått negativ test nå, så ville jeg gått ut i fra at EL er i dag eller i morgen. Så legg inn aksjer i kveld og i morgen, så tror jeg du dekker ganske bra :) Lykke til og happy humping :sex
 
Hører noen sier EL er 12-36 timer etter positiv test, mens andre sier 12-36 etter at den har blitt negativ. Siden du har fått negativ test nå, så ville jeg gått ut i fra at EL er i dag eller i morgen. Så legg inn aksjer i kveld og i morgen, så tror jeg du dekker ganske bra :) Lykke til og happy humping :sex
Vet ikke med imorgen da samboer skal bort men ikveld skal vi klare det :) håper bare det faktisk er EL idag eller imorgen...
 
Vet ikke med imorgen da samboer skal bort men ikveld skal vi klare det :) håper bare det faktisk er EL idag eller imorgen...

Krysser fingrene for det og at dere treffer blink :)
 
idag tidlig fikk jeg positiv test, 4 dagen på rad idag. Nå er den negativ,fortsatt sterk men teststreken er svakere enn kontrollstreken. Vil det da si at jeg har EL nå? Altså at det har skjedd idag?
(Har pleid å ha positive tester i 3 dager de siste syklusene)

Nå er ikke jeg akuratt racer på dette her, men vil tro det holder med aksjene som er lagt inn i kveld når du fikk negativ i dag.
Jeg fikk også negativ i ettermiddag og vi har ikke hatt oss siden i gårkveld. Begge to ble ganske uggen etter middagen så håper vi blir bedre ila natta og får inn aksjer [emoji1]
Men når EL har skjedd når testen er positiv i mer enn 2dager aner jeg ikke, som hu over her sier at folk sier litt forskjellig og det står forskjellig ting når man googler så er ikke lett å finne ut av dette med kroppen vår
 
Enig med Belka87 at jeg ville gått ut i fra at EL er i kveld eller i morgen.
 
Back
Topp