Dere som er opptatt av neglelakk!

93f0b745801b6ad5b09b831ea107836f.jpg

Blå lakk til blått antrekk i bursdag[emoji2]
 
Nude, lys rosa, og en rød-ish (kommer litt an på hva som er in for tiden.) på sommeren blir det ofte litt sprekere.
 
Nå var det lenge siden jeg har postet noe her!

Har dere pyntet neglene til 17.mai?

Her er mine negler. Klærne går i blått og hvitt, så da ble neglene røde og hvite [emoji6]

4b22c311a489b482f2ed1ce2abac1c3d.jpg
 
Nå var det lenge siden jeg har postet noe her!

Har dere pyntet neglene til 17.mai?

Her er mine negler. Klærne går i blått og hvitt, så da ble neglene røde og hvite [emoji6]

4b22c311a489b482f2ed1ce2abac1c3d.jpg

Jeg gikk i bunad og forklarte for mellomste med knallrosa på 7 fingre og glitter på tre .lagt av nabojenta på samme alder og enten ikke dekket helt eller begynt å flasse og uansett ujevn farge at, vi går ikke med neglelakk til bunad. Så fikk jeg tatt hennes av.

Nå kunne jeg tenkt meg å lakke dem men knakk en og litt ujevn lengde så må ta en runde og file og sånn.
 
Jeg gikk i bunad og forklarte for mellomste med knallrosa på 7 fingre og glitter på tre .lagt av nabojenta på samme alder og enten ikke dekket helt eller begynt å flasse og uansett ujevn farge at, vi går ikke med neglelakk til bunad. Så fikk jeg tatt hennes av.

Nå kunne jeg tenkt meg å lakke dem men knakk en og litt ujevn lengde så må ta en runde og file og sånn.
Nei til bunad er det vel ikke lov.
Jeg er heldig sånn, når jeg ikke har bunad.

Har du begynt å prøve mer farger?
 
Nei til bunad er det vel ikke lov.
Jeg er heldig sånn, når jeg ikke har bunad.

Har du begynt å prøve mer farger?

Jeg har nesten ikke brukt neglelakk i vinter og nesten utelukkende nesten nøytralt. Utenom Rødt til jul


Vi får se til sommeren, da har jeg fjerne mørke røde på tærene. Og kanskje sprekere på fingrene, men der er ikke heeeelt meg.
 
Nøytrale farger, nå går vi jo også inn i en sesong hvor sommerlige farger er fint [emoji7]
 
Herlighet, snart ett år siden det ble skrevet noe her :eek:

Jeg har ikke lakket noe selv, har ikke hatt ork.

Men i dag fikk jeg ånden over meg, og lakket. Helt enkelt med en farge, men gikk for matt topplakk for et annet preg enn jeg pleier.
Tok en skikkelig runde med fila i går kveld, fjernet neglebånd og brukte negleolje.
Var litt deilig faktisk.

Sånn gikk jeg for nå.
 

Vedlegg

  • 2019-03-22 23.45.11.jpg
    2019-03-22 23.45.11.jpg
    24,4 KB · Visninger: 24
Ikke lakket på lenge jeg heller
 
Herlighet, snart ett år siden det ble skrevet noe her :eek:

Jeg har ikke lakket noe selv, har ikke hatt ork.

Men i dag fikk jeg ånden over meg, og lakket. Helt enkelt med en farge, men gikk for matt topplakk for et annet preg enn jeg pleier.
Tok en skikkelig runde med fila i går kveld, fjernet neglebånd og brukte negleolje.
Var litt deilig faktisk.

Sånn gikk jeg for nå.
Så fine de var:D
 
Ikke helt enig med meg selv om fargen jeg la i går, det var ikke den jeg hadde tenkt. Den blir nok ikke lenge, men er nå den jeg har nåIMG_20190327_095220.jpg

Vanskelig å få på bilde for den varierer med lys og vinkel
 
Back
Topp