Dere som er opptatt av neglelakk!

ef543a9ba3ec66e308e764ad8c6fb3ec.jpg

Hjemmesnekret partylakk[emoji12]
 
Hmm, julebord i moegen.

Hvor lang pause hadde vi før oppmøte? Halvannen time.... Skal dusje og kle meg... Men rekker noe enkelt på neglene i alle fall...
 
9ebafeda13e9a7bcfab834ea5d5796b2.jpg
b69053d89372b089e3f679f62e851695.jpg


Er utdannet negldesigner men bruker det nå kun på meg selv. Men must for meg er Nude og lyse rosa alle alle toner. For det går til alt. Men liker røde negler til jul med litt pynt, sorte til Halloween etc. Negler og fargene på de er gøy(syntes hvertfall jeg[emoji12][emoji1305][emoji6]) Men går med Nude negler 98% av tiden, stilig, enkelt og veldig rent.
 
9ebafeda13e9a7bcfab834ea5d5796b2.jpg
b69053d89372b089e3f679f62e851695.jpg


Er utdannet negldesigner men bruker det nå kun på meg selv. Men must for meg er Nude og lyse rosa alle alle toner. For det går til alt. Men liker røde negler til jul med litt pynt, sorte til Halloween etc. Negler og fargene på de er gøy(syntes hvertfall jeg[emoji12][emoji1305][emoji6]) Men går med Nude negler 98% av tiden, stilig, enkelt og veldig rent.

De rosa var nydelige![emoji1]
Imponert over at du klarer å ha så lange!!?[emoji1][emoji122]
 
9ebafeda13e9a7bcfab834ea5d5796b2.jpg
b69053d89372b089e3f679f62e851695.jpg


Er utdannet negldesigner men bruker det nå kun på meg selv. Men must for meg er Nude og lyse rosa alle alle toner. For det går til alt. Men liker røde negler til jul med litt pynt, sorte til Halloween etc. Negler og fargene på de er gøy(syntes hvertfall jeg[emoji12][emoji1305][emoji6]) Men går med Nude negler 98% av tiden, stilig, enkelt og veldig rent.
Å herregud så fine!! Jeg er ikke utdannet, men legger med gele på meg selv :)
 
De rosa var nydelige![emoji1]
Imponert over at du klarer å ha så lange!!?[emoji1][emoji122]

Takk så mye[emoji173]️ ja de går opp og ned i lengde, men har vært vandt med negler siden jeg var 16 så er vel blitt normalt for meg på et eller annet punkt. Men må kanskje bli kortere når den lille kommer[emoji6]
 
Å herregud så fine!! Jeg er ikke utdannet, men legger med gele på meg selv :)

Tusen takk[emoji173]️ Ja er morsomt å legge på seg selv, trenger jo ikke utdannelse før du skal legge på andre. Og i dag har man jo Instagram og Pinterest som inspirasjon også[emoji1305][emoji4]
 
9ebafeda13e9a7bcfab834ea5d5796b2.jpg
b69053d89372b089e3f679f62e851695.jpg


Er utdannet negldesigner men bruker det nå kun på meg selv. Men must for meg er Nude og lyse rosa alle alle toner. For det går til alt. Men liker røde negler til jul med litt pynt, sorte til Halloween etc. Negler og fargene på de er gøy(syntes hvertfall jeg[emoji12][emoji1305][emoji6]) Men går med Nude negler 98% av tiden, stilig, enkelt og veldig rent.
Stilig [emoji16][emoji16]
Er det dine egne negler, eller gel eller akryl?

Jeg har en lang egen negl nå [emoji23]
De andre er knekt, så jeg håper denne holder seg til de andre er vokst ut igjen [emoji13]

762702c884e4e74ece96bdd1a5a31e21.jpg
 
Stilig [emoji16][emoji16]
Er det dine egne negler, eller gel eller akryl?

Jeg har en lang egen negl nå [emoji23]
De andre er knekt, så jeg håper denne holder seg til de andre er vokst ut igjen [emoji13]

762702c884e4e74ece96bdd1a5a31e21.jpg

Det er acryl negler[emoji4] liker acryl best.
Det beste er å file neglene jevnlig når du har naturlige så de vokser likt, de knekker oftere om du ikke tar manikyr og steller de pent.[emoji1305] Du er heldig som får naturlig lange negler [emoji173]️[emoji94]
 
Det er acryl negler[emoji4] liker acryl best.
Det beste er å file neglene jevnlig når du har naturlige så de vokser likt, de knekker oftere om du ikke tar manikyr og steller de pent.[emoji1305] Du er heldig som får naturlig lange negler [emoji173]️[emoji94]
Ja jeg vet, burde egentlig filt den [emoji13]

Filt den litt da, den var litt lenger.
Andre hånda er mer jevn som de 4 andre på denne hånda.

Nå har jeg vært flink et par kvelder å smurt inn med negleolje, men ellers pleier jeg egentlig ikke være så flink...

Jeg kan ha perioder med gode og sterke negler, så kommer det perioder der de knekker bare du ser på dem.

Jobber i bhg da, så egentlig godt gjort at den lange der holder [emoji6]
 
Ja jeg vet, burde egentlig filt den [emoji13]

Filt den litt da, den var litt lenger.
Andre hånda er mer jevn som de 4 andre på denne hånda.

Nå har jeg vært flink et par kvelder å smurt inn med negleolje, men ellers pleier jeg egentlig ikke være så flink...

Jeg kan ha perioder med gode og sterke negler, så kommer det perioder der de knekker bare du ser på dem.

Jobber i bhg da, så egentlig godt gjort at den lange der holder [emoji6]

Ja vet de knekker fort ved å jobbe i barnehage, men som sagt du er heldig som får naturlige lange negler. Anbefaler oliven olje eller Cocos olje, så slipper du neste gang å kjøpe neglolje[emoji6] funker like bra og ofte bedre. Ja naturlige negler er litt sånn som hår og hud, det er opp og ned. Men anbefaler en lakk som kan beskytte litt. Og styrke litt[emoji6][emoji173]️
 
Ja vet de knekker fort ved å jobbe i barnehage, men som sagt du er heldig som får naturlige lange negler. Anbefaler oliven olje eller Cocos olje, så slipper du neste gang å kjøpe neglolje[emoji6] funker like bra og ofte bedre. Ja naturlige negler er litt sånn som hår og hud, det er opp og ned. Men anbefaler en lakk som kan beskytte litt. Og styrke litt[emoji6][emoji173]️
Da skal jeg heller kjøpe det [emoji6]

Har styrkende lakk fra essie, så kanskje jeg legger et lag i morgen hvis jeg får det for meg [emoji6]
 
Ja vet de knekker fort ved å jobbe i barnehage, men som sagt du er heldig som får naturlige lange negler. Anbefaler oliven olje eller Cocos olje, så slipper du neste gang å kjøpe neglolje[emoji6] funker like bra og ofte bedre. Ja naturlige negler er litt sånn som hår og hud, det er opp og ned. Men anbefaler en lakk som kan beskytte litt. Og styrke litt[emoji6][emoji173]️
Kjøpte gellakk fra essie i dag. Har du prøvd noen av dem?
Tenkte for å ha noe som skal tåle litt. Og for å prøve ut gel, som flere snakker positivt om.
 
Kjøpte gellakk fra essie i dag. Har du prøvd noen av dem?
Tenkte for å ha noe som skal tåle litt. Og for å prøve ut gel, som flere snakker positivt om.

Jeg syntes de er gode på acrylnegler Hvertfall, men de er også enkle og legge og pene farger. Men har ikke prøvd de på naturlige negler.
Håper det blir bra[emoji1305] alltid morsomt med nye lakker[emoji4]
 
Jeg syntes de er gode på acrylnegler Hvertfall, men de er også enkle og legge og pene farger. Men har ikke prøvd de på naturlige negler.
Håper det blir bra[emoji1305] alltid morsomt med nye lakker[emoji4]
Ja jeg får bare prøve. Spørs om jeg rekker i kveld da men... Ikke aner jeg hvor fort det tørker heller..
 
Ja jeg får bare prøve. Spørs om jeg rekker i kveld da men... Ikke aner jeg hvor fort det tørker heller..

Greit å ikke gjøre det rett før man legger seg så får du striper fordi den ikke er tørr. [emoji12] kos deg med å lakke negler[emoji1305][emoji4]
 
Back
Topp