Dere som er opptatt av neglelakk!

Det et det som er problemet.

Snuppa er i seng fortiden en gang rundt 21 eller senere....
Jeg begynner når samboer har lagt seg [emoji23]
Han takler ikke lukta [emoji23]

Og han legger seg senere [emoji13]
En av grunnene til at jeg er natteravn [emoji13]
 
Jeg begynner når samboer har lagt seg [emoji23]
Han takler ikke lukta [emoji23]

Og han legger seg senere [emoji13]
En av grunnene til at jeg er natteravn [emoji13]
Min liker heller ikke lukta. Og han legger seg lenge etter meg.

Men jeg har dyprøde tånegler nå da. Helt. Helt enkelt gjort i løpet av dagen.

Sommer
 
Som mor så datter [emoji13]
8496f2f1ea82498243782c834094e415.jpg
 
Jeg er så dårlig på å lakke dessverre.... særlig høyre hånda
 
Ææ, ubdlingsfargen min er snart tom. Og begynt å bli tykk. Vet ikke om det er sammenheng. Aldri brukt opp en før.

Men denne liker jeg. Og innser at det muligens er siste gang. Må se om den finnes enda.

Det er en billig sak fra depend og de synes jeg bytter farger hele tiden
Men min lys lilla. Dels gjennomsiktig, med glitter. Jeg elsker den!
 
Ææ, ubdlingsfargen min er snart tom. Og begynt å bli tykk. Vet ikke om det er sammenheng. Aldri brukt opp en før.

Men denne liker jeg. Og innser at det muligens er siste gang. Må se om den finnes enda.

Det er en billig sak fra depend og de synes jeg bytter farger hele tiden
Men min lys lilla. Dels gjennomsiktig, med glitter. Jeg elsker den!
De blir nok tykkere med tiden ja... Jeg har kjøpt tynner jeg, noen få dråper i lakken, og den blir tynn igjen. [emoji4]

Men kan jo være du finner en sånn type farge i et annet merke også? H&M har mye å velge mellom, og er gode og billige lakker.
 
De blir nok tykkere med tiden ja... Jeg har kjøpt tynner jeg, noen få dråper i lakken, og den blir tynn igjen. [emoji4]

Men kan jo være du finner en sånn type farge i et annet merke også? H&M har mye å velge mellom, og er gode og billige lakker.
De andre som er like gamle eller eldre er tynnere og lette å legge fortsatt (de eldste er et år gamle, denne er yngre)

Men jeg skal sjekke litt rundt og finne meg ny favoritt ja. Bare så dumt mine ego-shoppe-dager (aka permisjon) er over. Nå har jeg ikke bare lillesnuppa men hele ungeflokken på slep, og deretter begynner jeg å jobbe.
 
De andre som er like gamle eller eldre er tynnere og lette å legge fortsatt (de eldste er et år gamle, denne er yngre)

Men jeg skal sjekke litt rundt og finne meg ny favoritt ja. Bare så dumt mine ego-shoppe-dager (aka permisjon) er over. Nå har jeg ikke bare lillesnuppa men hele ungeflokken på slep, og deretter begynner jeg å jobbe.
Jeg merker også at alenetiden er redusert [emoji13] Jeg har jo fri en dag i uka, og er alene ellers i året, men ikke om sommeren, da er alle hjemme hele tiden [emoji85]

Ellers pleier vi å gi hverandre litt alenetid om sommeren og vi, for å reise å handle litt eller bare kikke. Godt å få litt pusterom også [emoji6]

Eller kikke på nett?
 
Men mannen jobber jo, så derved får han ikke gitt meg alenetid til å dra på shopping annet enn evt ettermiddag. Men den korte tiden mellom middag og kveldsmat synes jeg er stress å handle, jeg er vant til å dra på formiddagen når det er ledige parkeringsplasser og lite kø ;-)
 
Men mannen jobber jo, så derved får han ikke gitt meg alenetid til å dra på shopping annet enn evt ettermiddag. Men den korte tiden mellom middag og kveldsmat synes jeg er stress å handle, jeg er vant til å dra på formiddagen når det er ledige parkeringsplasser og lite kø ;-)
Ja stemmer det, han jobber jo. Har dere ikke noe ferie sammen?
 
Ja stemmer det, han jobber jo. Har dere ikke noe ferie sammen?
Joda. Jeg har ferie nå i fire uker fra tirsdag denne uka. Dvs ut juli. Jobb fra lunsj 1.8 (skal ha tilvenning i bhg 9-11 først)
Har har ferie en uke fra neste helg og deretter to uker pappaperm ut første uka i august. Mao, vi har to uker fri sammen. Reiser bort til svigers det meste av de ukene, men litt shopping på Gjøvik blir det alltid og gjerne før vi henter ungene som har overnattet hos svigerfar sånn at de ikke er med (på CC en dag, men en dag å rusle og handle hele familien har vi nok også, litt sånn gøy ting på bruktbokhandel, sjokoladefabrikken, selvsagt is og gjerne lunsj, butikker i gatene etc også)

Uansett, finne neglelakk skal jeg nok klare. Jeg har tenkt å dra med meg ungene på senteret en dag neste uke. Vi har muligens avklart at de har det de trenger av klær. Men jeg har ikke en eneste capri uten hull bak så det må jeg ha for norsk sommer er ofte en mellomting mellom langbukser og shorts.... Så enten meg og ungene, eller familien på lørdag, eller meg en ettermiddag. Høre litt med mannen
 
Da er det lakking på gang igjen. Men rekker ikke noe annet dill en farge i kveld.

Får se om jeg bygger på senere.
 
Jeg fant samme lilla lakk med glitter. Depend 058

Også fant jeg overlakk/topcoat med shimmer så totalt sett meget fornøyd :)
 
Jeg har lest gjennom hele, og jeg var jo "har ikke og bruker ikke" i starten.

Fått meg en del (og noen som er mellomste sine...) men er enda på depend.

Avanserer vel til essie og nailsink om tråden lever enda et par år ;-)
 
Og i alle fall er dotting tool og noen graderte lakker på vei fra wish. Og et par små fra essie i handlekurven på ebay men usikker på om jeg skal kjøpe dem eller heller se på fargene på ekte og være sikker på at jeg liker dem. Ikke helt komfortabel med så mye dekkende lakk for øyeblikket mer glad i halvdekkende....
 
Back
Topp