Dere som bruker hipp

babyønske13

Elsker forumet
er barnet veldig hard i magen? er bæsjen veldig hard hos dem?
Markus presser for harde livet for å bæsje etter vi byttet til hipp
 
Heller motsatt..
Men jeg ammer mesteparten enda da [:)]
 
Jeg opplevde det motsatte faktisk.. Vi byttet bra Nan til Hipp og magen ble bedre.. Men av og til oppstår hard mage.. Husk på å ha malt i mme! 1-3 teskjer om dagen.. alt ettersom hvor hard mage barnet har.
Selv dypper jeg en teskje oppi sånn at 1/3 del av teskjeen er dekket med malt og det rekker for ett måltid her[:)]
 
ORIGINAL: Charlis

Jeg opplevde det motsatte faktisk.. Vi byttet bra Nan til Hipp og magen ble bedre.. Men av og til oppstår hard mage.. Husk på å ha malt i mme! 1-3 teskjer om dagen.. alt ettersom hvor hard mage barnet har.
Selv dypper jeg en teskje oppi sånn at 1/3 del av teskjeen er dekket med malt og det rekker for ett måltid her[:)]


jeg brukte malt i nan, men så byttet jeg til collett, der slapp jeg å bruke malt, men ser ut som jeg må bruke det i hipp.
 
ORIGINAL: May1989

ORIGINAL: Charlis

Jeg opplevde det motsatte faktisk.. Vi byttet bra Nan til Hipp og magen ble bedre.. Men av og til oppstår hard mage.. Husk på å ha malt i mme! 1-3 teskjer om dagen.. alt ettersom hvor hard mage barnet har.
Selv dypper jeg en teskje oppi sånn at 1/3 del av teskjeen er dekket med malt og det rekker for ett måltid her[:)]


jeg brukte malt i nan, men så byttet jeg til collett, der slapp jeg å bruke malt, men ser ut som jeg må bruke det i hipp.


Jeg vil i hvertfal råde deg til å bruke malt[:)] Det er jo også veldig sunt da, massssssssse B-vitaminer[:D][:D]
 
Vi byttet fra Collett til Hipp, og fikk en helt annen baby [:D]
Men, vi bruker malt i alle flasker vi lager, og det hjelper masse!

Hvis du syns han jobber veldig med magen kan du øke mengden malt litt og se om det hjelper. Bare ikke overskrid 2-3 ts. om dagen [:)]
 
ORIGINAL: ilabom

Vi byttet fra Collett til Hipp, og fikk en helt annen baby [:D]
Men, vi bruker malt i alle flasker vi lager, og det hjelper masse!

Hvis du syns han jobber veldig med magen kan du øke mengden malt litt og se om det hjelper. Bare ikke overskrid 2-3 ts. om dagen [:)]


da får jeg prøve det[:D]
 
Back
Topp