Dere som ønsker flere barn..

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Når tenker dere å begynne prøvingen igjen? Eller er det noen som er igang? :p

Jeg hadde tenkt å begynne nå på nyåret, men tok HPV vaksina og får ikke siste dose før i juni, så tenker at vi begynner å prøve på en lillebror /lillesøster til sommeren :)
 
Har tenkt to år mellom, jeg. Men tror jeg heller sikter på tre :) Nyte klumpen max først :)
 
Tenkte 20 måneder mellom, men skal allerede ha i Oktober. Får da to tette. :) 16 måneder mellom.
 
Gravid nå? Stilig. Hvor langt på vei og går det bra å være gravid med en liten baby?

Jepp, ikke helt planlagt. :) Jeg er bare 5 uker, så foreløpig går det bra. Har bedre tid denne gangen, for jeg koser meg slik med sønnen min. :)
 
Jepp, ikke helt planlagt. :) Jeg er bare 5 uker, så foreløpig går det bra. Har bedre tid denne gangen, for jeg koser meg slik med sønnen min. :)

Håper du får er fint svangerskap! De to får sikkert mye moro og glede av å være tette [emoji5]
 
Gratulerer
 
Har to nå.. har lyst på en til. Men det blir først om 3-4 år! Vil kose meg maks med gutta først :)
 
Tenkte 20 måneder mellom, men skal allerede ha i Oktober. Får da to tette. :) 16 måneder mellom.
Gratulerer [emoji1] jeg tenker også 20 mnd imellom er fint, men 16 høres jo også bra ut, det er mange fordeler med to så tette har jeg hørt[emoji106]
 
Har to nå.. har lyst på en til. Men det blir først om 3-4 år! Vil kose meg maks med gutta først :)
Hvor tette i alder er de du har nå? :)
Mannen har lyst på 2 og jeg har ikke bestemt meg, av og til tenker jeg at 2 er helt perfekt, men kunne gjerne ønsket 2 tette og en ca 5 år etter andremann.

Og så må jeg innrømme at jeg tror kjønnet spiller litt inn, for har en gutt nå og har alltid drømt om å få en sønn så ble jo kjempeglad, og blir like glad om vi får en lillebror neste gang, men da tror jeg nok at sjansen er større for at jeg får lyst på 3 barn enn hvis det blir en lillesøster. Har egentlig alltid tenkt at jeg vil ha to av samme kjønn som er tette i alder og en attpåklatt av motsatt kjønn[emoji173] men man kan jo aldri velge, men synes at det hadde vært gøy å få prøve seg som både gutter og jente mamma [emoji7]
 
Hvor tette i alder er de du har nå? :)
Mannen har lyst på 2 og jeg har ikke bestemt meg, av og til tenker jeg at 2 er helt perfekt, men kunne gjerne ønsket 2 tette og en ca 5 år etter andremann.

Og så må jeg innrømme at jeg tror kjønnet spiller litt inn, for har en gutt nå og har alltid drømt om å få en sønn så ble jo kjempeglad, og blir like glad om vi får en lillebror neste gang, men da tror jeg nok at sjansen er større for at jeg får lyst på 3 barn enn hvis det blir en lillesøster. Har egentlig alltid tenkt at jeg vil ha to av samme kjønn som er tette i alder og en attpåklatt av motsatt kjønn[emoji173] men man kan jo aldri velge, men synes at det hadde vært gøy å få prøve seg som både gutter og jente mamma [emoji7]

Mine er det 22 mnd mellom. Rett i underkant av 2 år. Det er helt perfekt. Så mye gleder av hverandre allerede selvom det kommer til å bli en del krangling. Merker det allerede nå...[emoji23]

Men skjønner det med kjønn. Nå har jeg ei jente på 2,5 år og gutt på 8,5 mnd og føler det på mange måter er helt perfekt selvom jeg kanskje føler det hadde vært stas med et tredje barn etterhvert. Litt usikker, men med ei jente og en gutt har jeg en av hver og det føles veldig fullkomment akkurat nå ihvertfall![emoji173]
 
Vi skal ikke prøve før om 2 år ca men mer enn det vet jeg ikke [emoji4]
 
Back
Topp