Dere slankere (ang shaker å sånne ting)

talata

Forumet er livet
Hvilken/e shake/ slanke midler har funket for dere? Jeg må ha litt start hjelp (sammen me trening seff) å lurer på hvilken som er best?
 
ORIGINAL: Toadette_


Denne!! Uten tvil!
SPREK proteinsmoothie med antioksidanter er en rykende fersk nyhet for spreke jenter! SPREK er et proteintilskudd med høykvalitets proteiner av naturlig melkeprotein isolater, for at du effektivt skal kunne bygge en stram og sunn kropp. I SPREK for du også et naturlig høyt innhold av kalsium, samt antioksidanter fra ekte bær (Blåbær/bringebær) eller kakao (Kaffe latte). Ny nettpris: 299,-!
Å den går man ned av? Fåes kjøp i helsekost å sånn å eller? Har ikke visa se...
 
ORIGINAL: Toadette_

ORIGINAL: talata
Å den går man ned av? Fåes kjøp i helsekost å sånn å eller? Har ikke visa se...



enkelte helsekoster som har de, men ikke alle
jeg har ikke brukt den til å gå ned i vekt, men til oppstramming og bygging av muskler

viss du skal gå ned i vekt ved bruk av shakere, så blir det KNALL dyrt i lengda! * grøss*
hehe ja det vet jeg, så jeg ska bare ha starthjelp me ett par kilo[:)]
 
Var det ikke grønn te vi drev å drakk etter vi hadde føda da? [8|]
Jeg brukte noen piller som jeg ikke husker hva het, men de hadde grønn te i seg, og
de var super effektive.. skal se om jeg finner igjen navnet.
 
Noka ser ikke effektivt ut på min kollega ihvertfall [:-].. haha
 
Jeg har litt lyst til å teste 30 days (er det pulver eller piller?) jeg da, blir liksom litt riktig navn [8D] 
 
ORIGINAL: Lena Levegg

Var det ikke grønn te vi drev å drakk etter vi hadde føda da? [8|]
Jeg brukte noen piller som jeg ikke husker hva het, men de hadde grønn te i seg, og
de var super effektive.. skal se om jeg finner igjen navnet.

Noka ser ikke effektivt ut på min kollega ihvertfall [:-].. haha

Jeg har litt lyst til å teste 30 days (er det pulver eller piller?) jeg da, blir liksom litt riktig navn [8D] 
30 days er vel piller.. men de hjelper bare til å stramme opp har jeg hørt, å derfor ikke effektiv på slike som meg som faktsik har en del kilo me fett på kroppen, men de funker nok bra på deg[:)]
 
ORIGINAL: frk spjåk

Den som jeg synes er best er blanding mellom herbalife sitt vaniljepulver å proteinfabrikken sin jordbærsmak (måltidserstatterpulveret..). Blander i vann..Beste varianten til nå. Bruker å sjokoladepulveret å vanilje.

Bakt knekkebrød selv som ikke har noe særlig med karbohydrater i seg så det er også et fint alternativ til shake.
Hørtes ut som mye jobb[X(] latskapen lenge leve[:-]
 
Jeg levde en uke på Noka-dietten[:'(] Det værste jeg har smakt, ever!!! Både shakene og suppene... Jordbærsmaken var forresten den minst værste, konsistensen det mest værste[:-]
 
ORIGINAL: talata

ORIGINAL: Lena Levegg

Var det ikke grønn te vi drev å drakk etter vi hadde føda da? [8|]
Jeg brukte noen piller som jeg ikke husker hva het, men de hadde grønn te i seg, og
de var super effektive.. skal se om jeg finner igjen navnet.

Noka ser ikke effektivt ut på min kollega ihvertfall [:-].. haha

Jeg har litt lyst til å teste 30 days (er det pulver eller piller?) jeg da, blir liksom litt riktig navn [8D] 
30 days er vel piller.. men de hjelper bare til å stramme opp har jeg hørt, å derfor ikke effektiv på slike som meg som faktsik har en del kilo me fett på kroppen, men de funker nok bra på deg[:)]

 
[8D]  hm.. men piller som strammer opp??  skeptisk [8|]
 
ORIGINAL: Søteste Trikken^^

Jeg levde en uke på Noka-dietten[:'(] Det værste jeg har smakt, ever!!! Både shakene og suppene... Jordbærsmaken var forresten den minst værste, konsistensen det mest værste[:-]

 
Funket det da?
 
Hvis ammingen går til helvette her så skal jeg begynne på disse etter fødsel:



Konjugert linolsyre
CLA (Conjugated Linoleic Acid) minsker kroppens mulighet til å lagre fett. Trening sammen med inntak av CLA innebærer at kroppen kommer til å utnytte fett som energi i en høyere grad. CLA har også en dokumentert muskeloppbyggende effekt. CLA inngår naturlig i kjøtt og fete melkeprodukter, men i små mengder. CLA anbefales til bruk ved diett, uansett idrett.

http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar/fettforbrenning-5/cla-90-kapsler

Eller kjøpe denne pakken;

http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar/maltidserstatter-5/fat-loss-stack-3
 
ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Hvis ammingen går til helvette her så skal jeg begynne på disse etter fødsel:



Konjugert linolsyre
CLA (Conjugated Linoleic Acid) minsker kroppens mulighet til å lagre fett. Trening sammen med inntak av CLA innebærer at kroppen kommer til å utnytte fett som energi i en høyere grad. CLA har også en dokumentert muskeloppbyggende effekt. CLA inngår naturlig i kjøtt og fete melkeprodukter, men i små mengder. CLA anbefales til bruk ved diett, uansett idrett.

http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar/fettforbrenning-5/cla-90-kapsler

Eller kjøpe denne pakken;

http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar/maltidserstatter-5/fat-loss-stack-3

 
Jaaa det var det jeg gikk på,[:D]... men ikke denne typen [8|]  men de het CLA, og er knallbra!!![:D]
 
ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Hvis ammingen går til helvette her så skal jeg begynne på disse etter fødsel:



Konjugert linolsyre
CLA (Conjugated Linoleic Acid) minsker kroppens mulighet til å lagre fett. Trening sammen med inntak av CLA innebærer at kroppen kommer til å utnytte fett som energi i en høyere grad. CLA har også en dokumentert muskeloppbyggende effekt. CLA inngår naturlig i kjøtt og fete melkeprodukter, men i små mengder. CLA anbefales til bruk ved diett, uansett idrett.

http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar/fettforbrenning-5/cla-90-kapsler

Eller kjøpe denne pakken;

http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar/maltidserstatter-5/fat-loss-stack-3
Å du vet den funker?
 
jeg gikk på cambridge shaken før jul.., 3 (helvetes) uker med bare shake.. gikk ned 7 kg og har holdt vekten
etterpå..[:D][:D] så det var verd det[:D]

Har lyst å gå ned litt til så kjøpte meg noka shaken.., men likte ikke smaken på den.. Kan få kjøpe den av meg om du vill.. 2 bokser som er nok til ca 3 uker..
 
ORIGINAL: talata

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Hvis ammingen går til helvette her så skal jeg begynne på disse etter fødsel:



Konjugert linolsyre
CLA (Conjugated Linoleic Acid) minsker kroppens mulighet til å lagre fett. Trening sammen med inntak av CLA innebærer at kroppen kommer til å utnytte fett som energi i en høyere grad. CLA har også en dokumentert muskeloppbyggende effekt. CLA inngår naturlig i kjøtt og fete melkeprodukter, men i små mengder. CLA anbefales til bruk ved diett, uansett idrett.

http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar/fettforbrenning-5/cla-90-kapsler

Eller kjøpe denne pakken;

http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar/maltidserstatter-5/fat-loss-stack-3
Å du vet den funker?


Jeg brukte den som en kickstart, og tror den funka som bare juling på meg.
 
Nei, vet ikke at den funker men har hørt mye bra om gymgrossistens produkter.. Sambo bruker shaker derfra(for å legge på seg).. Han viste meg disse.. Sa det var mange bodybuildere som brukte sånne før show osv for å fjerne alt fettet på kroppen slik at musklene kom frem..

Jeg er naturlig skeptisk til alt.. (uten reductil, for de funker!! hehe) men de her har jeg troen på.. Gleder meg til å prøve.. men lena over her har brukt de..Er en del forskjellige CLA på gymgrossistens side..

Hørt mye bra om hvit te og kalsium..

Bra å drikke mye H melk når du slanker deg for fettet i melken tar med seg fettrester fra kroppen (sier min treningsgale svigerfar[8D])
 
Jeg lurer på det samme som talata. Trenger også en kick-start....
 
 
30 days pillene funket ikke på meg...
 
jeg har aldri satt meg inn i slike shaker, men leste litt forskjellige plasser at noen bare drikker shaker, mens andre har det som måltidserstater. Kan vel ikke være bra å bare drikke det? hvorden gjorde dere det, dere som har prøvd det?

er egentlig i mot shaker, men begynner å bli passe desperat! Klarte å gå ned 25 kg bare med å slutte å spise snop(en gang i uken unnet jeg meg) junk, og endret hva jeg spiste, brus sluttet jeg helt med, men finner ikke tilbake til viljen min[&o][:@]
 
ORIGINAL: frk spjåk

Har gått kostkurs å drikker shake.Men ikke lavkalori shake. For da sliter man.
En shake bør bestå av 250 kalorier ca. En pose nutrilett er på ca 110 kalorier.Alt for lite.Kroppen går på sparebluss å man sliter.
Pr nå så spiser jeg 2 måltid å 2 shaker. Har gått ned 10 kg på 10 uker.

Knekkebrødene var dritlette å lage.


hvilken shake bruker du?
satt faktisk nettopp å leste om nutrilett sitt opplegg
 
Grethe Roede + trening er 100% suksess !
Drikk vann , vann, vann ja og selvfølgelig VANN.
Kutt ut snop , potetgull og brus i ukedagene.
Bytt brødet ut med knekkebrød.

Hold deg langt unna store mengder med sukker.
Drikk grønn te.
Kanel sies å sette igang forbrenninga.
Kalsium skal vissnok minske fett oppsamling i tarmen.
Gå en tur hver eneste dag, min 30 minutter. Godt for kropp og sjel [:)]
 
Jeg er en av de som ikke har tro på shaker ....
 
 
ORIGINAL: Happy*Body 2010

Grethe Roede + trening er 100% suksess !
Drikk vann , vann, vann ja og selvfølgelig VANN.
Kutt ut snop , potetgull og brus i ukedagene.
Bytt brødet ut med knekkebrød.

Hold deg langt unna store mengder med sukker.
Drikk grønn te.
Kanel sies å sette igang forbrenninga.
Kalsium skal vissnok minske fett oppsamling i tarmen.
Gå en tur hver eneste dag, min 30 minutter. Godt for kropp og sjel [:)]
 
Jeg er en av de som ikke har tro på shaker ....

Drikker kun vann (og kaffe) i hverdagen, spiser ikke snop eller potetgull ( ikke i helgene engang) holder meg unna store mengder sukker, trener 1 time hver dag (Jillian) Spiser fiber+ knekkebrød, ikke noe brød i det hele tatt..

Dette startet jeg me i Januar, men vekta har stått rolig hele veien[:'(]
 
Back
Topp