Dere med skritt-teller eller klokke/mobil som teller skritt

Meste jeg har gått på en dag er 30:682 [emoji4] har ett mål om å klare 40:000 på en dag.
 
Tror den har bikket noe over 40' - mener vi var på ferie i Paris og gikk en del :)
 
Mange av dere som har fitbit eller!??

Ikke for å drepe gleden til noen her altså men fitbit charge2 har stor feil når det kommer til telling av skritt! Både min om mannen sim teller skritt når klokka er av armen eller når vi sitter stille[emoji23] klagde på dette i sverige der de ble kjøpt og fikk til svar at dette gjelder nesten alle klokkene og at det skal forbedres til neste verson kommer[emoji23][emoji38]
Aldri opplevd det. Min kan ligge i ro i nesten et døgn og får ingen gratissteg [emoji4] men min er kjøpt i feb/mars i år, så kanskje et tidligere problem?
 
Aldri opplevd det. Min kan ligge i ro i nesten et døgn og får ingen gratissteg [emoji4] men min er kjøpt i feb/mars i år, så kanskje et tidligere problem?
Min er også kjøpt da
Mannens er kjøpt i juni å teller heller ikke grqatissteg
 
Aldri opplevd det. Min kan ligge i ro i nesten et døgn og får ingen gratissteg [emoji4] men min er kjøpt i feb/mars i år, så kanskje et tidligere problem?

Hørt det gjelder de første av charge 2[emoji5] husker ikke når den kom jeg[emoji23] vi kjøpte ihvertfall med en gang den kom, har ei på jobb som har samme problemet da og hennes ble kjøpt i mars så kanskje mer tilfeldig
 
Hørt det gjelder de første av charge 2[emoji5] husker ikke når den kom jeg[emoji23] vi kjøpte ihvertfall med en gang den kom, har ei på jobb som har samme problemet da og hennes ble kjøpt i mars så kanskje mer tilfeldig

Min er også kjøpt da
Mannens er kjøpt i juni å teller heller ikke grqatissteg
Kan være at det er litt hips om happ om du får den nye eller gamle versjonen av klokka? At de ligger blandet på lageret så innimellom får noen den gamle? Ikke godt å vite..

Jeg er hvertfall fornøyd [emoji4]
 
Var over 45 000 en dag. Med noen hundre etasjer. Var på lang fjelltur :)
 
Back
Topp