Dere med skolebarn

Hu på 11 år har vært hjemme alene. Hu har da gjerne hatt sommersvømming, går med venner og innimellom sovet hos oldemor når hu har følt for det. Hu klarer seg veldig godt og har tlf om det er noe. Både jeg og mann jobber (for min del jobba) max 5 min unna.
 
Hittil har det gått bra med at vi jobber motsatt av hverandre, men der sa du noe.. har ikke tenkt på sommeren som kommer[emoji15]
 
Er selv hjemme hele sommeren. :) Men hvis ikke, hadde vi nok brukt svigers en del, regner jeg med. Her er SFO stengt om sommeren.
 
3-4 uker med oss og 3-4 uker med faren. Sånne tilfeller er det praktisk å ha gått fra hverandre:hilarious:
 
Her hadde det gått, siden samboer også er lærer. Jeg tror skolegutten her hadde fri i hele fjor sommer..

Men ellers måtte vi nok delt ferien litt, og kanskje måtte vi brukt besteforeldre litt. Eller hatt avtaler med venner tenker jeg.
 
Her jobber vi i skolen begge to så heldigvis ikke et problem, men alikevel avtaler vi alltid rideleir siste uken i juni, da har vi ofte en del etterarbeid liggende, også skjer det en del første uka i august også.
 
han er alene hjemme den halve uka etter skoleslutt og den halve uke før skolestart. En hel uke kan bli litt mye i strekk.

Vi tar noen uker ferie sammen (samtidig som bhg har stengt + en eller to uker til) og så tar vi noen uker alene. Som regel en eller to uker hver for oss. Som oftest en. Så hender det mannen har avspasering. Og mamma pleier å ha de eldste barnebarna en uke.
 
3-4 uker med oss og 3-4 uker med faren. Sånne tilfeller er det praktisk å ha gått fra hverandre:hilarious:
Ja, nokon fordeler må ein ha! Her er òg ungane hos faren 3 veker i løpet av sommaren.
 
Dumt svar kanskje, men jeg er student og ferdig på skolen for sommeren før henne. Senere når jeg er i jobb og har skolebarn så regner jeg med å måtte bruke ferieklubb eller noe?
 
3-4 uker med oss og 3-4 uker med faren. Sånne tilfeller er det praktisk å ha gått fra hverandre:hilarious:
Ja, nokon fordeler må ein ha! Her er òg ungane hos faren 3 veker i løpet av sommaren.


Skulle virkelig ønske at BF faktisk hadde prioritert 3 uker med de om sommeren... :( I fjor hadde han de 1 uke og foreldrene hans de 1 uke... I år er første året han skulle ha de 3 uker, men så er visst jobben så fryktelig mye viktigere så nå har han begynt å trekke seg på det.... :sorry:
 
Back
Topp