Dere med PregLife-appen

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hvor langt har dere kommet på sjekklisten?
Jeg er nå på 42%, men når jeg får tilbake sprinkelsenga så kan jeg kjøpe inn madrass og slikt og, og det er jo kjekt. Dessuten klør jeg i fingrene etter å skaffe stellebord :D
 
31% bare her :oops:
Venter på at IKEA skal få inn igjen stellebordet vi vil ha. Vil ikke kjøpe seng og garderobeskap før stellebordet er i orden da vi vil ha samme serie. Og får ikke vasket opp noe tøy før vi har noe å legge det i. Jaja, fortsatt noen uker igjen :)
 
90% :p eneste jeg mangler er å pakke fødebag haha.... men har alt klart etter forige unge:)
 
31 prosent... Hehe. Ser ut som jeg er ute i skikkelig dårlig tid her og er førstegangs i tillegg. Får kanskje speede opp litt snart. Føler jeg tenker mye på det da, men får ikke helt sluttført ting. Skal kjøpe et bæresjal idag da.
 
31% bare her :oops:
Venter på at IKEA skal få inn igjen stellebordet vi vil ha. Vil ikke kjøpe seng og garderobeskap før stellebordet er i orden da vi vil ha samme serie. Og får ikke vasket opp noe tøy før vi har noe å legge det i. Jaja, fortsatt noen uker igjen :)

Hva slags serie tenker dere å kjøpe?
 
54% her :D
Jeg mangler madrass til sprinkelsengen, har ikke pakket bag eller skrevet brev enda, og ammeutstyr håper jeg å få litt kontroll på neste helg :)

Jeg har selvfølgelig masse å gjøre utenom den appen da, men det er morsomt å se fremgangen slik :)
 
54% her :D
Jeg mangler madrass til sprinkelsengen, har ikke pakket bag eller skrevet brev enda, og ammeutstyr håper jeg å få litt kontroll på neste helg :)

Jeg har selvfølgelig masse å gjøre utenom den appen da, men det er morsomt å se fremgangen slik :)

Ja ikke sant :D
Fødebaggen min skal være mye bedre denne gangen har jeg funnet ut. Glemte shampo sist gang, og det hadde de ikke på sykehuset. Følte meg ikke akkurat frisk og fin etter dusjen ^^
 
Ja ikke sant :D
Fødebaggen min skal være mye bedre denne gangen har jeg funnet ut. Glemte shampo sist gang, og det hadde de ikke på sykehuset. Følte meg ikke akkurat frisk og fin etter dusjen ^^
Jeg har også litt justeringer på den. Vil i tillegg hjem med en gang den gangen, men kan hende jeg føler behovet for å dusje først uansett. Så må jeg jo pakke til å bli lengre i tilfelle vi ikke får klarsignal med en gang
 
Jeg har også litt justeringer på den. Vil i tillegg hjem med en gang den gangen, men kan hende jeg føler behovet for å dusje først uansett. Så må jeg jo pakke til å bli lengre i tilfelle vi ikke får klarsignal med en gang

Ja en vet jo aldri hva som skjer :)
 
50% :happy: men er halvveis på noen av sjekkpunktene da, så egentlig mer;)
 
Vi har lyst på Sundvik. IKEA har hatt produksjonsfeil på stellekommoden, men regnet med at den kommer inn igjen i løpet av mars.

Jeg la inn søk i finn appen og fikk en til 800 kr ikke så langt fra her jeg bor! De hadde brukt den mindre enn 1 år! Så slapp ikea turen:happy::happy: så slapp jeg vente til mars:happy:
 
31 prosent... Hehe. Ser ut som jeg er ute i skikkelig dårlig tid her og er førstegangs i tillegg. Får kanskje speede opp litt snart. Føler jeg tenker mye på det da, men får ikke helt sluttført ting. Skal kjøpe et bæresjal idag da.

Eneste grunnen til at jeg har 90% ferdig er fordi vi har alt liggende fra forige man :p vi trenger ingenting annet enn å pakke fødebag
 
57% bare. Men det er noen av dem som kun mangler 1 punkt..
 
Tenkte jeg skulle skaffe stellebord i dag, men de har ikke på lager På Ikea! Og de vet ikke når de får inn igjen.
Fant et på Bayshop, men ble ikke helt frelst.
Tenker jeg må få tak i sengen snart, og så kjøpe madrass. Det kløøøør i fingrene, jeg vil gjøre ting klart jo!
 
Back
Topp