Dere med barn på 7,8,9,10....år

I

Ingenbruker

Guest
Hvor mye er de sammen med dere npr dere er hjemme? Min 9 åring har null interesse for å være med oss virker det som. Holder seg mest på rommet sitt[emoji85][emoji51][emoji57] kommer ned og spiser osv da[emoji38]

Hvordan er det hos dere?
 
Vi er mye sammen, men hun har en tendens til å "gjenne seg" med ipaden så vi skal glemme å begrense bruken. :p
 
Helt likt her. Vi er bare gørr kjedelige.
'trua' igår med å begynne å begrense til kun sånn 30-60 min per dag om hu masa om ipad [emoji28]
 
Være sammen med foreldre? Mat. Film på lørdag.

Leker med venner, leker på loftet, leser eller ser på skjerm. Være sammen med oss voksne er det bare lillemor på halvannet som vil
 
Her går det litt i perioder, men hun liker godt om hun og jeg har jentedag f.eks. Da vi ordner negler, hår, skravler ol. eller reiser på senter og shopper og spiser.
 
Vår eldste er 10, holder seg for det meste sammen med oss selvom han er opptatt med sine egne ting. Men vil gjerne at vi skal finne på ting sammen.
 
Varierer veldig med 8-åringen her.

Enkelte dager er han mye med oss, andre dager bare på rommet eller med venner

Hvis han har vært med venner lenge, eller vi har hatt besøk går han ofte på rommet sitt for å få ro.
 
Varierer stort, fredagskvelden prøver vi å se film sammen
ellers er det vel 1 t om dagen tenker jeg
 
Mye sammen. Spiller kort, brettspill. Familiefilmer. Går turer. Shopper. Osv.

MEN hu er veldig mye ute med venner også. Hadde hu kunnet valgt hadde hu vært ute fra tidlig morgen til sene kvelden med venner.

Hu er 11 år.
 
Mye i løpet av en dag, jeg sender han på rommet i blant bare for å få litt stillhet [emoji23]Er en del ute med venner, men da ringer telefonen min hele tiden [emoji16]
 
Mye i løpet av en dag, jeg sender han på rommet i blant bare for å få litt stillhet [emoji23]Er en del ute med venner, men da ringer telefonen min hele tiden [emoji16]

Telefonen ringer en del her og[emoji51] hu spør om alt npr hu er ute[emoji5][emoji85] kjenner det irriterer nå men savner det sikkert når hu blir 15 og ikke ringer[emoji23]
 
Datter 9 år, sitter mye i fellesområdene med oss. Snakker mye med oss,. Begrensninger på mobilen/ nettbrett på 1 time. Ellers ute og leker eller leker på rommet
 
Back
Topp