Dere med barn, gleder dere dere til dette?

Sara_v

Elsker forumet
MayDay2021
Å gå gjennom babyutstyr og klær etter førstemann? Jeg har sikkert 10 flyttekasser på loftet som jeg gleder meg sååå til å gå gjennom. (Også fordi jeg er en ordensfreak av natur.) Men skal vente til etter vi vet kjønn, så vi vet hva som skal brukes igjen og hva som skal gis bort.
 
Vi har barn fra før, men har ikke spart på noenting [emoji87] gleder meg til å skrive lister og handle da [emoji1]
 
Njaa.. Nettopp begynt å pakke vekk babyklær. Storebror er 7 mnd. Jeg har så altfor mye klær, svære 55l kasser i hver str opp til 74... Heldigvis lenge til enda [emoji14]
 
Ja jeg gleder meg skikkelig til det[emoji1317] Har spart på det meste, kun solgt tøy jeg ikke likte/ikke fikk bruk for og slikt :) Om det blir gutt så må jeg nok handle en del nytt, da det er mye jentete tøy fra første [emoji16]
 
Nja.. så jeg får ryddet på loftet hvertfall [emoji23] [emoji12]
 
Ja! [emoji173]️ Syns det er kjempekos å se gjennom klærne etter de to som vi har, så har allerede sett litt i boksen med de minste str.
 
Nå har jeg gjort det to ganger alt det siste halvannet året, så det gidder jeg ikke å tenke på før i september eller noe...
vi har ikke så mye, vi var egentlig ferdige... og det meste etter eldstemann ble kastet ved en feil da vi pusset opp...
tips: ikke legg ting du vil ta vare på i søppelsekker...... [emoji85]
 
Ja, gleder meg! Venter som andre til vi vet kjønn, da vi har veldig mye kjoler og rosa klær :D
 
Vi har nesten ingenting igjen etter førstemann. Vi hadde jo slått oss til ro med at vi ikke kunne få flere barn. [emoji7][emoji23]
Så jeg gleder meg til å hekle nye babytepper, kjøpe inn til spiren og pusse opp nytt barnerom.
 
Her er også alt fra førstemann gitt bort, så det blir mye innkjøp[emoji4]
 
Vi har ingen barn fra før, men svigermor har spart på MASSE fra da mannen var liten :woot: Gleder meg sååå til å gå gjennom det :Heartred Er jo gammelt, men sikkert noe der som kan brukes - uansett kjønn.
Mamma har også spart på noe fra da broren min og jeg var små, hun har jo allerede dratt det frem, sortert og mimret :D Så søt!
 
Har tvillinggutter, så har så alt for mye... dobbelt av masse :wtf: kommer nok til å gi bort mer en jeg sparer på :oops:
 
Ikke så lenge siden det ble pakker bort, men blir morro likevel :) har gutt fra før, så er jo spent på hva det blir ned tanke på klær osv :)
 
Jeg skulle ikke ha fler [emoji23] så jeg har ikke noe som helst igjen. [emoji849] Men blir koselig å kjøpe sånn etterhvert [emoji1]
 
Tror jeg har en eske hos foreldrene mine med noen av de fineste kjolene og slikt.. resten er nok solgt/kastet. Når mannen forsvant og man blir sittende alene så tenker man ikke ny bebi med det første
 
Back
Topp