Dere med barn fra før: noe dere ikke hadde sist som dere skal ha nå?

Kommer til å kjøpe babynest og bedside crib, bilstolpose siden det blir vinterbaby :)
Bæresjal, har ikke prøvd det før, er det trygt..hvordan knyter man det riktig?
 
Vurderer nyfødtsettet til triptrap slik at baby kan sitte med oss når vi spiser. Og bilstolpose siden det blir vinterbaby.

Og jeg skal begynne med bæresjal tidligere enn med første! Det var absolutt det beste innkjøpet vi gjorde forrige gang Synes caboo er deilig til nyfødt.
Nyfødtsettet var genialt, syntes vi!
 
Dumt spørsmål: Hva er fordelen ved babynest som man ikke har med vanlig seng for babyer? Den bedside crib så jo praktisk ut!
 
Dumt spørsmål: Hva er fordelen ved babynest som man ikke har med vanlig seng for babyer? Den bedside crib så jo praktisk ut!
Synes babynest gjorde så hun sov mye bedre, fordi det var liksom så tett inntil henne. Så da ble det liksom trygt, godt og varmt :)
 
Lekegrind blir nok viktigere nå enn sist (da vi har ei på 3 fra før). Men vi kjøpte det som Peisgrind, så bare og endre den litt :)
 
Dumt spørsmål: Hva er fordelen ved babynest som man ikke har med vanlig seng for babyer? Den bedside crib så jo praktisk ut!

Babynest er helt genialt, vi hadde med vår overalt første ukene, i sofaen, i lekegrinda, vogna, ute på besøk og i senga hennes, det var trygt og godt for henne og det ble mye enklere å legge henne i egen seng når hun hadde babynestet som hum vr vant med fra dagsoving osv. Anbefales virkelig.
 
Bæresjal! Savnet det mye sist da jeg hadde en liten som gråt med en gang han ble lagt ned, babynest fungerte ikke på han. Smokk! Ble frarådet det av jordmødrene på sykehuset, og han har alltid nektet det og heller brukt puppen. Ammepute og kanskje prøve igjen med babynest.
 
Hadde Babynest med første og det var gull verdt :) Hadde ikke med andremann for han ville ikke sove i den så jeg solgte babynestet ... Men kjøper nok ett nytt ett for den er jo genial til å ha i vugge, seng , sofa og vognen :D Håper bare han i magen kommer til å like det ;)
 
Dumt spørsmål: Hva er fordelen ved babynest som man ikke har med vanlig seng for babyer? Den bedside crib så jo praktisk ut!

Jeg ser for meg at de ligger lunere og at det er mer praktisk å f. eks ha i sofaen til dagsoving, fremfor å måtte trille en seng ut i stua. Vi har også litt begrenset med plass i stua og egentlig ikke plass til vugge e.l så jeg synes det virker praktisk.
 
Har kjøpt babynest enest, ellers ikke noe annet nytt [emoji4] bruker det jeg har brukt tidligere.
 
Back
Topp