Dere har en skjult gruppe! Klikk her for å se hvordan du får tilgang!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei damer :)
Assistert befruktning har en skjult/hemmelig gruppe som kun aktive brukere kan se og delta i.


Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg her på forumet assistert befruktning (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.


Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til meg (Forumansvarlig) hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send en pm til brukeren Tigerbaby hun er tilgangsansvarlig. Ingen brukere får tilgang før hun har godkjent.
 
Last edited by a moderator:
Hei!

Hvordan kan man finne ut om man har skrevet 50 innlegg eller ikke? :)

Hei på deg! :)

Den enkleste måten å finne ut hvor mange innlegg du har skrevet i et bestemt forum, er å søke på deg selv.
Søket finner du enten ved å klikke på "Søk i forumet" oppe, litt under logoen til Babyverden - eller ved å klikke på denne lenken.

Fyll inn søket som følger:
Skrevet av medlem: *Ditt brukernavn*
Søk i underforumene: *Marker forumet du vil søke i* (regner med det gjelder assistert befruktning)
Resten lar du stå blankt. Så trykker du på søk.

Nå får du opp en liste med alle dine innlegg i det bestemte forumet. Her kan du bare bla helt ned, og der står antallet innlegg.

Skjermbilde 2017-10-17 kl. 21.36.57.png
 
Hei på deg! :)

Den enkleste måten å finne ut hvor mange innlegg du har skrevet i et bestemt forum, er å søke på deg selv.
Søket finner du enten ved å klikke på "Søk i forumet" oppe, litt under logoen til Babyverden - eller ved å klikke på denne lenken.

Fyll inn søket som følger:
Skrevet av medlem: *Ditt brukernavn*
Søk i underforumene: *Marker forumet du vil søke i* (regner med det gjelder assistert befruktning)
Resten lar du stå blankt. Så trykker du på søk.

Nå får du opp en liste med alle dine innlegg i det bestemte forumet. Her kan du bare bla helt ned, og der står antallet innlegg.

Vis vedlegget 234514
Takk :) Da vet jeg at jeg er halvveis :)
 
Er jeg fjernet fra gruppen?
 
Det har i dag blitt ryddet opp i den skjulte gruppen. Fra 120 medlemmer, til 40.
Hvis du har blitt fjernet og det var feil: ta kontakt med meg, moderator Irene eller tilgangsansvarlig, så blir du lagt til igjen. :)
 
Det har i dag blitt ryddet opp i den skjulte gruppen. Fra 120 medlemmer, til 40.
Hvis du har blitt fjernet og det var feil: ta kontakt med meg, moderator Irene eller tilgangsansvarlig, så blir du lagt til igjen. :)
Jeg tror også jeg er blitt fjernet. Vil gjerne ha tilgang igjen, med mindre det er noen kriterier jeg ikke oppfyller.
 
Jeg har også blitt fjernet. Jeg skrev at jeg fortsatt ønsker tilgang :)
 
Fru B har godkjent meg. Når får jeg tilgang? [emoji5]
 
Sikkert dumt spørsmål, men hvor finner jeg den skjulte gruppen? [emoji85]
 
Hei! Har nylig ikke fått påminnelse på svar på mine innlegg. Noe råd om hvordan jeg får påminnelses melding på mobilen når noen svarer på mine innlegg?
 
Last edited:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp