Deprimert av å vente på TUL

Angel89

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Junilykke 2020 ♡
Jeg blir så utrolig deprimert av å vente på TUL. Jeg har ikke energi.. Vill bare være for meg selv og ruge...
Det går ikke en time engang uten at jeg lurer på hvordan det går i magen og om alt er som det skal. Har prøvd å være positiv lenge nå, men må innse at ting er ikke en dans på roser.

Flere som har det sånn og følte seg 20 kg lettere etter UL?

Nå mistet jeg tidlig ved en kjemisk i januar, og hadde allerede da rukket og glede meg masse før jeg blødde.
 
Åh, så kjedelig! Jeg skal ikke på noe tidlig ultralyd, har aldri pleid å «bry» meg tidligere ( har vært gravid 2 ganger før). Har hatt noen spontanaborter bak meg, men jeg føler litt på redselen da jeg ser at de fleste her inne drar på tidlig ul. Jeg prøver å tenke at så lenge jeg ikke blør masse så går det fint, og kroppen ordner opp om den må. Man kan likevel miste selvom at ser bra ut, og jeg tror jeg hadde blitt helt knust om det skjedde med meg... Håper du kommer deg gjennom, når skal du på tidlig ul? Tiden flyr snart skal du se <3
 
Åh, så kjedelig! Jeg skal ikke på noe tidlig ultralyd, har aldri pleid å «bry» meg tidligere ( har vært gravid 2 ganger før). Har hatt noen spontanaborter bak meg, men jeg føler litt på redselen da jeg ser at de fleste her inne drar på tidlig ul. Jeg prøver å tenke at så lenge jeg ikke blør masse så går det fint, og kroppen ordner opp om den må. Man kan likevel miste selvom at ser bra ut, og jeg tror jeg hadde blitt helt knust om det skjedde med meg... Håper du kommer deg gjennom, når skal du på tidlig ul? Tiden flyr snart skal du se <3

Synes du er flink som klarer og holde ut til OUL særlig med 2 SA.

Hadde planer om å vente jeg også, men klarte ikke dy meg da nysgjerrigheten tok overhånd. [emoji28] særlig da når så mange får se den lille i magen og at alt går bra [emoji173]

Jeg skal til TUL om 1 uke i dag. Er da 11+6 [emoji16]
Skal hente sønnen min i dag, han har vært 1 uke hos bf. Så satser på at å være sammen med han, får dagene til å gå. [emoji173]
 
Føler akkurat det samme! Har bare lyst å sove, sove, sove.. skal på TUL neste torsdag og er da 11+ 4. Klarer ikke å vente til ordinær UL i uke 18. Håper at alt er fint neste uke å at jeg da klarer å puste mer ut å godta at alt er i orden[emoji28]
 
Føler akkurat det samme! Har bare lyst å sove, sove, sove.. skal på TUL neste torsdag og er da 11+ 4. Klarer ikke å vente til ordinær UL i uke 18. Håper at alt er fint neste uke å at jeg da klarer å puste mer ut å godta at alt er i orden[emoji28]
Godt å høre at man ikke er aleine om det [emoji173] Håpe på at alt er bra med babyene våres[emoji173]
 
Godt å høre at man ikke er aleine om det [emoji173] Håpe på at alt er bra med babyene våres[emoji173]


Jeg har det helt likt. Var helt sykt redd og strsset leenge før UL i går. Nå er det heeldigvis bare 2,5 uke igjen til jeg er 12 uker på vei <3 <3 <3
 
Jeg har det helt likt. Var helt sykt redd og strsset leenge før UL i går. Nå er det heeldigvis bare 2,5 uke igjen til jeg er 12 uker på vei <3 <3 <3
Uff, det er ikke noe godt å ha der sånn. Håper tiden går fort til 12 uker [emoji173]
 
Har bestilt sånn Doppler. Brukte det endel da jeg gikk med 1.mann. :)
 
Vi har også bestilt tidlig ultralyd 11+6, klarer ikke å tro på det på ordentlig før da.
 
Back
Topp