Denne uken kommer jentene mine!! <3

Miiniputt

Glad i forumet
Junilykke2018
Nå bærer dette svangerskapet mot slutten, og jeg har enorme plager i symfysen og med veldig mye vann i kroppen, så jeg blir mest sannsynlig satt i gang i morgen eller torsdag, med aller siste frist på søndag.

Lang historie kort, har det vært litt tull mellom legene på sykehuset, hvor den ene mener det og den andre det osv.. så jeg har ikke fått fastsatt dato for igangsettelse. Men har kontroll i morgen med notat om vurdering av igangsettelse den dagen på grunn av formen min. (Eventuelt da torsdag morgen med tanke på kapasitet osv.)

Svangerskapet har vært veldig fint. Det har faktisk vært mye bedre enn da jeg gikk med sønnen min for 4 år siden. Jeg har hatt det veldig bra. Og jeg har det egentlig enda. Men symfysen er sliten, og det kjennes ut som den deles i to hver gang jeg går eller snur meg rundt.

Jentene er estimert til å ligge tett på gjennomsnittet i forhold til størrelse og vekt. Så de vil nok ligge på 2800-3000 gram ved fødsel. <3 nå gleder jeg meg så enormt til å se dem! Jeg er 37+3 i morgen <3
 
Så spennende !! Masse lykke til :) tenk, nå har du de snart i armene dine :) ❤ ❤ magisk
 
Lykke til! Hvordan går det? :)
 
Back
Topp