Den store symptomjakten!

Fikk vondt i korsryggen av å støvsuge i dag[emoji848] og litt brunlig trådslim når jeg var på do i sted...murrer litt i magen innimellom, 5 dager til IKM så er nok TR som er på tur tenker jeg.
 
Kjempe vondt i brystene og ømme nippler. Testene visste negativ men er vell for tidlig.
 
Veldig vonde bryst, er vondt å sitte i sengen uten bh, stikker og murrer nede i bekkenet. X fingrene for at det er noe nå [emoji173]️
 
Kjenner det i underlivet, det skjer noe der hele tiden liksom. Og det er ikke menssmerter. Også kjente jeg at jeg ble øm i korsryggen da jeg gikk rundt på senter i sta. I går ble jeg akutt kvalm, men så gikk det over etter et par timers tid. Katten «knar» på magen min, det har hun aldri gjort før. Jeg har IKKE ømme pupper, jeg pleier å ha problemer med å sove ca ei uke før mens pga det.

8-9 dpo. Fingra i krøss.
 
Kjenner det i underlivet, det skjer noe der hele tiden liksom. Og det er ikke menssmerter. Også kjente jeg at jeg ble øm i korsryggen da jeg gikk rundt på senter i sta. I går ble jeg akutt kvalm, men så gikk det over etter et par timers tid. Katten «knar» på magen min, det har hun aldri gjort før. Jeg har IKKE ømme pupper, jeg pleier å ha problemer med å sove ca ei uke før mens pga det.

8-9 dpo. Fingra i krøss.


Da er vi to, men katten våres ikke knar på magen :hilarious:
Og at jeg er CD27 og i morra blir det IKM1 siden TR hvis det ikke unnlater seg som jeg håper det gjør :happy:
 
Jeg pleier å kjenne strømning spesielt i venstre lår før TR, men det har jeg ikke kjent og har heller ikke lagt merke til det så det må jo være et godt tegn føler jeg :)

X for deg [emoji4] jeg har tidvise smerter på venstre side. Veksler litt på fra midten til siden. Men det er sånn rart for der svir på en måtte og stikker.. kjenner jeg nesten blir litt små rar av det her [emoji23]
 
X for deg [emoji4] jeg har tidvise smerter på venstre side. Veksler litt på fra midten til siden. Men det er sånn rart for der svir på en måtte og stikker.. kjenner jeg nesten blir litt små rar av det her [emoji23]


Kan fort bli det :hilarious::hilarious: Litt sånn jubling inni seg når man ikke kjenner tegnene før TR er på besøk :D
 
Når det gjelder symptomer har jeg på en måte gitt litt opp.. tok ut p-stav nr 2 etter kun å hatt den i 2-3 mnd. Har noen barn fra tidligere men yngste er 7 år så lenge siden forrige graviditet. Tidligere har jeg visst tidlig når jeg var gravid pga kvalme.
Etter jeg tok ut pstav i Jan17 fikk jeg maaange symptomer.. vondt i ryggen, stikkingner i magen, kvalm og jeg trodde så mange ganger jeg var gravid.. men mange ganger kom også symptomene i tide og utide, syklusen var plutselig blitt lengre og mer ustabile, alt fra 29-40 dager som regel 32-34.. fikk ikke positiv test før mai 18 nå, men testa kun for jeg da var 43 dpo, ingen spesielle symptomer. Men noen dager etter fikk jeg kraftig bekkenløsning, hadde dårlig følelse hele veien da det var så ulikt tidligere svangerskap og ingen kvalme.. begynte å blø og visste seg at det var sa/bo.. tror embryo kom ut nå på fredag, etter det har det vært stopp på spotting og diverse som jeg har hatt de siste 6-7 ukene.
Har jo ingen anelse om hvordan jeg ligger ann i syklus, så venter på en «skikkelig» mens så jeg vet at kroppen er klar til å prøve igjen.. har hatt litt ømhet på ene siden og fremme denne helga (kan være livmora og venstre eggstokk eller noe i den dur) ømt/småvondt er det iallefall..
tatt el test og g test bare for å se, og som forventa var g test negativ og el test kun en svak andre strek som jeg har skjønt også er negativ i forhold til det jeg har lest her inne.. så hvorfor det er små vondt nå skjønner jeg jo da ikke, ryggvondten er og av og på.. noen dager på noen dager av..

Så symptomer føler jeg kan dra en viss plass.. tror ikke jeg er gravid før jeg ser to streker eller evt spyr, da kan jeg tro det
 
3 DPO og leter allerede etter symptom. Håpløst.
 
Hei. Ny på forumet. Vært prøver siden april. Denne mnd har jeg har jeg hatt el slim i 11 dgr. (Pågår ennå). Noen av dagene har det vært ekstremt mye av det (beklager ekle detaljer). Skal ha jordbær uke om 11 dgr. Noen andre som opplevd liknende?
 
Skulle sjekke tappen og da var det litt blod ikke vanlig mens, men spotting. Det var veldig lite som var på papiret. sånn lyse rød eller nærmere rosa. vet ikke hvilken det er mest men det er vertfall ikke mensblødning


Kan det være festeblødning ?:rolleyes:
For skal ikke ha mens før om ca. 6 - 8 dager
 
Skulle sjekke tappen og da var det litt blod ikke vanlig mens, men spotting. Det var veldig lite som var på papiret. sånn lyse rød eller nærmere rosa. vet ikke hvilken det er mest men det er vertfall ikke mensblødning


Kan det være festeblødning ?:rolleyes:
For skal ikke ha mens før om ca. 6 - 8 dager

Hvordan var tappen? Kanskje du ved å legge sammen allw "tegnene" kan finne ut noe mer :)
 
Hmm....det ble visst ikke noe lettere, men de sier jo den er høy ved en eventuell graviditet!

Best å ta en test kanskje?


Tenkte å ta en test enten i morgen eller Lørdag :joyful: For får opp på FF appen forvent mens er (evt) på Tirsdag, og vet ikke om jeg klarer helt å vente til da selv det ikke er mange dagene til :hilarious:
 
Back
Topp