Den store symptomjakten!

Når var eggløsning? :)


Nei, det veit eg ikkje. For vi prøvde liksom å la det gå litt som det går. Vært så mykje stress rundt det tidligere. Så vi fant ut vi skulle ikkje henge oss opp i det i ein periode. Så eg kan ikkje heilt huske å ha merket noe til eggløsningen...:facepalm:
 
Er nå 10dpo og har så syyykt ømme pupper, ikke bare nippelen som det pleier være ved tr. Men liksom sånn det føles ømt og håvent på innsiden :p er utrolig ubehagelig, klarer ikke ligge på magen eller løpe eller at di blir tatt på :p håper på et positivt resultat på test til uken :D
 
Føler jeg går å kjenner på en haug av symptomer for tiden, på tross av at jeg går på p-piller! Vi skal slutte på pillen nå om noen dager, altså 3 dager med hormontabletter og en uke sukkerpiller. Har ikke slurvet med en eneste pille heller.

Men har hatt hovne såre pupper/nipler, kvalme til tider og stikkinger og murringer nederst i magen. (Mensmurring lignende), oppblåst/løs mage. Beklager detaljer[emoji85]

Tok en RFSU tidlig test i kveld (klarte ikke vente), men den så ganske negativ ut. Føler jeg skimter en liten strek, men tror det er jeg som innbiller meg det[emoji85][emoji28]

Tar ny test i morgen tidlig, forventet mens er nå på lørdag.

Noen som har lignende erfaring på p-piller? [emoji4]
 
Jeg hadde menssmerter idag og murringer. Har ikke fått tilbake det etter fødsel. Men har hatt samleie og lurer på....
Selv om jeg var hos gyn på fredag som ikke så noe.
 
11 dpo

- Veldig mye luft (fiser mye)
- ikke ømme bryst, men mørkere areola.
- mye murringer den siste uken, stikk her og stikk der.
- fikk skikkelig vondt i korsryggen i dag, strålte ned mot hofta, men det forsvant ila dagen.
- små kvalm 9 dpo og 10 dpo + i dag. Kommer å går.
- tisser noe ekstremt
- vondt i tennene (?)
- blir veldig fort sliten, trappa er ett herk.
- veldig trøtt midt på dagen eller veldig lite energi
- i dag har jeg glefsa som en hund i sinne :p fytti til humørsvingninger.

Skal ta test 14 dpo. Håper dette er positive symptomer.. men også redd det er hue mitt.
 
Slim to ganger på pairet 6 dpo, har masse stikk murringer(kjenner ut som det killer inn hofta) litt merkelig vondt, kvalm, trøtt, tett i nesa og nyser. Men er så redd for å tro noe
 
Vondt i puppene og brystvortene. Er trøtt og kvalm, men det kan også komme fra allergimedisin så det er vanskelig å si [emoji23] 7 dpo i dag
 
Er INK og IKM det samme? [emoji85]

Haha, sikkert jeg som har skrivd feil [emoji23][emoji12] ja, er det.. Håper tanta ikke kommer! Har ikke noe ømme bryster, bare merket ubehag i dem innimellom. Har alltid ømme bryster fra EL til IKM. Men ikke denne gangen.
 
stikking nederst i magen, humørsvigninger, trøtt og sliten 6 dpo, er nok bare ingenting :/ men håper det er noe der
 
Har vondt over alt. Puppene, alle ledd, alle muskler, i hodet... og kvalm. Typisk influensafølelse. vet ikke hva det kan bety. [emoji23] ingen feber heldigvis.
 
Haha, sikkert jeg som har skrivd feil [emoji23][emoji12] ja, er det.. Håper tanta ikke kommer! Har ikke noe ømme bryster, bare merket ubehag i dem innimellom. Har alltid ømme bryster fra EL til IKM. Men ikke denne gangen.

samme her. Ingen ømme bryst, bare klør å et å annet «stikk» har ALLTID ømme bryst fra 4-7 dager før mens:)
 
Nå har jeg kjempe ømme bryster. Var og badet med begge barna i dag og når jeg stupte så fikk jeg så vondt i dem.. også verker det der nede hele tiden. Venter TR 21 juli
 
Back
Topp