Den store symptomjakten!

Hmmm. Her kan jeg dessverre ikke hjelpe! Håper noen andre har gode svar til deg [emoji173]️

Men hvordan gjør du når du kjenner? Hvis du bruker helle håndflaten å trykker litt, kjenner du forSatt de klumpene? Om du gjør det hadde jeg absolutt bedt om en legesjekk. Endringer/klumper i brystene skal taes på alvor[emoji50].. men om du bruker fingrene til å klype kan det jo hende det er brystvevet. Men ville likevel fått det sjekket for å
Være på den sikre siden[emoji4]
 
Men hvordan gjør du når du kjenner? Hvis du bruker helle håndflaten å trykker litt, kjenner du forSatt de klumpene? Om du gjør det hadde jeg absolutt bedt om en legesjekk. Endringer/klumper i brystene skal taes på alvor[emoji50].. men om du bruker fingrene til å klype kan det jo hende det er brystvevet. Men ville likevel fått det sjekket for å
Være på den sikre siden[emoji4]
Kjenner de best når jeg bruker fingrene og klyper ja... ikke håndflaten..da kjennes brystet helt mykt... så kanskje det bare er vevet eller det som er inni der fra før...jeg skal se det an, får jeg negativ test frem mot mens og de fortsatt er sånn så får jeg sjekke hos lege :)
 
Mine sympotomer nå 8dpo.
- ømme bryster / stikking
- kvalme! Sånn helt sykt på dag 2...
- hodepine
- svett når jeg sover.

Føler dette kan være alt fra gravid til sykdom.
Blank test i dag.
 
Mine sympotomer nå 8dpo.
- ømme bryster / stikking
- kvalme! Sånn helt sykt på dag 2...
- hodepine
- svett når jeg sover.

Føler dette kan være alt fra gravid til sykdom.
Blank test i dag.
Kan du forklare litt hvordan puppene dine er litt nærmere ? Hva mener du med stikking ? :) Har sett flere har sagt det men jeg vet ikke helt hva de mener med det..
 
Kan du forklare litt hvordan puppene dine er litt nærmere ? Hva mener du med stikking ? :) Har sett flere har sagt det men jeg vet ikke helt hva de mener med det..

Uten at jeg kommer borti de stikker det innimellom. Som ett lite støt/knip kanskje.. vanskelig å forklare.
 
4 dpo begynte jeg å merke murringer.. men tenkte ikke mer over det .. dagene gikk, og murringen avtok ikke.. tok for morro skyld en test 8 dpo, og fikk ganske synlig strek. Fikk bekreftet det idag hos lege (10dpo). Kjenner jeg er litt tyngre i hodet/mild hodepine.. hmm..
 
4 dpo begynte jeg å merke murringer.. men tenkte ikke mer over det .. dagene gikk, og murringen avtok ikke.. tok for morro skyld en test 8 dpo, og fikk ganske synlig strek. Fikk bekreftet det idag hos lege (10dpo). Kjenner jeg er litt tyngre i hodet/mild hodepine.. hmm..

4 dpo i dag. Masse murringer her også[emoji106] men har det ellers i syklusen min også så tar det ikke som tegn. Ellers tung i hode i dag og hatt hodepine. Uvanlig for meg da jeg kan stresse masse uten å få det. Spennende dager fremover her [emoji4]
 
Uhm. De siste to dagene har urina mi rett og slett luktet litt hesteurin. Ikke nødvendigvis så sterk men en smule merkelig lukt. Har ikke uvi og har ikke drukket noe mindre enn vanlig.

Kan det være et symptom eller? 8 dpo i dag.
 
Uhm. De siste to dagene har urina mi rett og slett luktet litt hesteurin. Ikke nødvendigvis så sterk men en smule merkelig lukt. Har ikke uvi og har ikke drukket noe mindre enn vanlig.

Kan det være et symptom eller? 8 dpo i dag.

Det vet jeg ikke faktisk. Kanskje?[emoji1][emoji106]
 
Holder på å bli sprø jeg..hatt el i helgen. Har i går og i dag hatt mye stikkinger nede magen og murringer i ryggen. Kjenner dette så godt igjen fra da jeg gikk gravid med sønnen min. Men jeg er så redd for å bli skuffa. Kjenner det tar litt knekken på meg å ikke vite noe.. litt frustrasjon som må ut her nå :p
 
Holder på å bli sprø jeg..hatt el i helgen. Har i går og i dag hatt mye stikkinger nede magen og murringer i ryggen. Kjenner dette så godt igjen fra da jeg gikk gravid med sønnen min. Men jeg er så redd for å bli skuffa. Kjenner det tar litt knekken på meg å ikke vite noe.. litt frustrasjon som må ut her nå :p

Jeg og!! Helt det samme!! Stikninger til tusen! Slik har jeg ikke hatt det før! Har vært gjennom lista av pms-symptomer som jeg håpet(trodde) var graviditet, men dette her er fullstendig nytt for meg. Tørr ikke håpe her heller. Må bare smile, gjennomføre hverdagen som vanlig og vente pent til 10 dpo-ish [emoji23]
Hva annet kan man gjøre liksom?
 
Jeg og!! Helt det samme!! Stikninger til tusen! Slik har jeg ikke hatt det før! Har vært gjennom lista av pms-symptomer som jeg håpet(trodde) var graviditet, men dette her er fullstendig nytt for meg. Tørr ikke håpe her heller. Må bare smile, gjennomføre hverdagen som vanlig og vente pent til 10 dpo-ish [emoji23]
Hva annet kan man gjøre liksom?

Haha så godt vi er flere :knegg:
Har absolutt lagt inn aksjer denne helga, å i går. Kjente i går og søndag at det stikker å er noe annerledes oppi "der" når sambo kommer dypt. Beklager detaljene :p men dette er nytt, det er noe som skjer i magen min. Å fult mulig hormoner spiller med et puss. Men holder fast på at det må være en spire som flytter inn:Heartred

Hva skal vi gjøre ja, hoppe i høyet, smile å bare være fornøyd ;) :knegg:
 
Sliter så fælt på jobb nå. Har siden søndag hatt mye murringer i magen og vondt i ryggen. Idag kjennes der ut som det er noe som er på "tur ut". Det er så ubehagelig at jeg sliter med å sitte til tider. Er svimmel å kvalm oppå det hele.. Det kjennes ut som tr kommer til tusen. Er 4 dpo idag (i følge kalenderen) 1pp.
 
Her er jeg nå 7dpo, og har hatt hallsbrann i 3-4dager, forstoppelse i 3 dager, mye stikkinger i magen og noe som føles som kramper i hofte, rumpe og nedover lårene:p har også måtte stå opp 2-3 ganger i løpet av natten for å tisse :p
Håper på en spire inne i magen men har lært å ikke stole på alt kroppen gjør :)
 
Her er jeg nå 7dpo, og har hatt hallsbrann i 3-4dager, forstoppelse i 3 dager, mye stikkinger i magen og noe som føles som kramper i hofte, rumpe og nedover lårene:p har også måtte stå opp 2-3 ganger i løpet av natten for å tisse :p
Håper på en spire inne i magen men har lært å ikke stole på alt kroppen gjør :)

Er 5 dpo, såre brystvorter begynte i går. Murringer i magen å sterke stikkinger siden 1/2 dpo, trøtt å kvalme. Så ja, er det ei spire eller spiller kroppen meg et puss? Håper så veldig på det første :Heartred
 
Eg er på 10 dag med forsinket mens:confused:
- tisser oftere
- må oftere på do (med nr 2:sorry:) ?
- trøtt
- litt kvalm
- kviser
- stikking på venstre nedi magen (kanskje eggstokkene?)

Håper det er sin hcg produksjon. For ellers skjønner eg ingenting. Aldri vært så sein før:shifty:
 
Eg er på 10 dag med forsinket mens:confused:
- tisser oftere
- må oftere på do (med nr 2:sorry:) ?
- trøtt
- litt kvalm
- kviser
- stikking på venstre nedi magen (kanskje eggstokkene?)

Håper det er sin hcg produksjon. For ellers skjønner eg ingenting. Aldri vært så sein før:shifty:

Når var eggløsning? :)
 
Back
Topp