Den store husmortråden

Jobb i fem timer
Hente i barnehagen
Lage middag
Ta ut og inn i oppvaskmaskinen/rydde kjøkkenet
Sette på klesvask
 
Nå har jeg skrevet det her, så må nesten gjennomføre det :p har 4 timer på meg fra jeg er ferdig på jobb til barna burde vært henta i Bhg. Jeg får gå for en litt enkel middag i dag :p

Syns det er like mye på deres lister jeg? :p
Jeg sprer det over hele dagen. :D
Planting utgår om det begynner å regne igjen, ble spist opp av mygg i går når det småregna.
Og felleskjøpet har gubben frivillig sagt at han kan ta. :D
Det minner meg på at han må bære eskene til kommoden opp trappa. Tyngden går fint, men magen gjør det vanskelig. :p
 
Tror jeg helt kan glemme denne tråden frem til fødsel:( Slik som kroppen er av og på nå, tørr og klarer jeg ikke noe som helst.. Ikke skal jeg det heller da, men er vanskelig å se på alt som jeg ikke har fått klart.
 
Tror jeg helt kan glemme denne tråden frem til fødsel:( Slik som kroppen er av og på nå, tørr og klarer jeg ikke noe som helst.. Ikke skal jeg det heller da, men er vanskelig å se på alt som jeg ikke har fått klart.
Du lager to små mennesker, det er jobb nok, bare det!
 
Takk:Heartred
Får kommandere mannen til å få i stand det viktigste nå, så får det andre vente til etter fødsel..
You do that! Heldigvis bryr disse små seg ikke om noe som helst så lenge de får mat, kos og rene bleier.

Kommer aldri til å rekke alt som skulle vært klart her heller. Det får bare stå til. :)
 
Jeg skal vaske en maskin med klær og få ungene til å skifte på alle sengene, siden de var bortreist i helgen da det egentlig skulle vært gjort...
 
I dag SKAL jeg;

Levere i Bhg [emoji818]️
På jobb i 3 timer[emoji818]️
Støvsuge huset[emoji818]️
Ta ned bilstol å babybagg til vogna å få vaska trekka.[emoji818]️
Få lagt på plass alle 10 maskinene med klær jeg vaska fra fredag til søndag.[emoji818]️

Basta bom!

14.34! Da rekker jeg litt me time før jeg må lage middag å hente i Bhg :)

Har faktisk fått vasket en maskin til, med dyne, dynetrekk og laken til vognen :)
 
14.34! Da rekker jeg litt me time før jeg må lage middag å hente i Bhg :)

Har faktisk fått vasket en maskin til, med dyne, dynetrekk og laken til vognen :)
Shit pomfritt, så flink! :smiley-chores004 Jeg har så langt vært på kontroll og så sovet litt mer. :hilarious:
 
Shit pomfritt, så flink! :smiley-chores004 Jeg har så langt vært på kontroll og så sovet litt mer. :hilarious:

Jeg må slutte å sove på dagen :/ da sover jeg bedre på natten :) så må bare holde meg i aktivitet så jeg ikke bikker meg ned på sofaen :p

Kommer nok til å få en del klager fra bekkenet i kveld :p
 
Skal prøve å være litt husmor neste uke når jeg har fri :)
 
14.34! Da rekker jeg litt me time før jeg må lage middag å hente i Bhg :)

Har faktisk fått vasket en maskin til, med dyne, dynetrekk og laken til vognen :)
Milde makrell, hvor får du energien fra? :eek:
Jeg klarte den turen til felleskjøpet. :p
 
Milde makrell, hvor får du energien fra? :eek:
Jeg klarte den turen til felleskjøpet. :p

Her står det hverken på energi eller motivasjon, det er det hersens bekkenet som gjør at jeg ikke kan gjøre alt jeg vil på en dag :/ å at jeg må stoppe for å få igjen pusten hver gang jeg har gått opp trappen :p
Spent på hva jeg skal ha på listen i morgen [emoji23][emoji85]

En tur til Felleskjøpet hadde tatt like lang tid som minst 3 av tingene på lista mi her, så helt innafor med bare den :p
 
Her står det hverken på energi eller motivasjon, det er det hersens bekkenet som gjør at jeg ikke kan gjøre alt jeg vil på en dag :/ å at jeg må stoppe for å få igjen pusten hver gang jeg har gått opp trappen :p
Spent på hva jeg skal ha på listen i morgen [emoji23][emoji85]

En tur til Felleskjøpet hadde tatt like lang tid som minst 3 av tingene på lista mi her, så helt innafor med bare den :p
Det tok litt tìd, ja. 40 min hver vei. :thumleft fikk s5øvsugd stue og kjøkken også, så er fornøyd med det. :D
 
Lett husarbeid ble det i dag.
Og fikk delvis rydda et rotehjørnet i stua, men måtte ha pauser pga bekkenet og da klarte jeg å sovne på sofaen. Så ble ikke ferdig [emoji17]
 
Jobbe fem timer
Hente i barnehagen
Kjøpe take away
Handle mat
Hente pakke på posten
Vaske klær
 
Generelt i hele huset: Rydde, kaste og støvtørke.
Bestille robot. :D
Handle.
Sove.
 
Back
Topp