Den store hobbytråden

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Legg ved bilder og/eller ord hvilket prosjekt du holder på med. Strikke, sy, tegne, male, snekre, pusle alt sammen:)
 
Snart ferdig med hals fra klompelompe :)
 
Snart ferdig med hals fra klompelompe :)

Oj. Trykte for fort. Glemte bilde:)
7c27c08ef2fc91747b44800ee6a49eb7.jpg
 
Akkurat begynt å strikke litt, er et par år siden sist og holder meg til det som er enkelt [emoji85] nettopp strikket lue til bebi og nå holder jeg på med en sutteklut [emoji5] godt å ha noe å gjøre mens man er hjemme
 
Foreløpig går det mest i.. Spill. Ikke så produktiv hobby [emoji23]
Sokkene mine ligger urørt til siden her. Venter på at de skal strikke seg selv..

Også prøvde jeg meg på å plante noen frø i går!
a5081d5dc1db8330d0b1ad56611d7fdb.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1490124509.110788.jpg

Oioi, bare å henge i! Skal strikke en dress son skal gies bort i gave, 1,5 uke til bursdagen og jeg holder på med ben nr 2 og alt det andre gjenstår!
 
Takk :) ikke alltid like fornøyd selv, men synes det er gøy og det er blitt mye strikking de siste årene!
jeg har strikki en del selv,men er litt ute av trening nå og det vises på ujevnt strikketøy. Får bli test med det første kanskje [emoji85]
 
jeg har strikki en del selv,men er litt ute av trening nå og det vises på ujevnt strikketøy. Får bli test med det første kanskje [emoji85]
... Haha. Jeg holder på med et par sokker.. Strikker plutselig mye strammere, så.. Sokk1 blir slakkere enn sokk2 [emoji23]
 
e8d2bd2a6d722fdb5cc4498dab3d791a.jpg

Akkurat ferdig med lue til lillebror[emoji170] Har mange flere planlagte prosjekter:) Kjøpte klompelompe sitt strikkehefte "guttestrikk" i dag, gleder meg til å begynne på neste prosjekt:)
Så fin[emoji173]
 
ImageUploadedByBV Forum1490177991.278403.jpg

Går stadig fremover her! Og det er bra! Skal ha denne ferdig om en ukes tid, og så skal jeg strikke en tilsvarende før 15. Mai. Pluss at jeg har veldig lyst til å strikke noe til mini også!!
 
Back
Topp