~ Den store hage tråden (felles galleri) ~

Hocapontas

Elsker forumet
Må lage en hage/uteplass tråd også [:)]
Kanskje ikke mange som har så mye å vise frem akkurat nå, da det gjerne er litt triste hager på denne årstiden.
Men snart er det vår og sommer igjen, jenter !!! [:D]
Så- vis oss din hage, veranda, planter, blomster, trær, hekk, gjerde, hagemøbler, potter etc etc ! [:)]
 
Ser ikke sånn ut akkurat nå, men etter mange timer jobbing i sommer så det sånn ut. Og håper vi får gjort ennå mer til sommeren igjen[:)]

 


 
Detter er bak huset. Er litt hage foran huset også. Men har liksom jobbet mest bak huset nå[:)]
 
Ojoj, det må jeg si marlene82 ! Så flinke dere er, ser skikkelig idyll ut [:)]
Og så nydelig med sjøen og alt i bakgrunnen da !!
 
Ja det er utrolig deilig her[:D] Er faren til samboeren som er murer som har lagd det for mange år siden( foreldra hans bodde her før). Nå hadde det stått og grodd helt igjen, så vi må prøve å få orden på det[;)]
 
ORIGINAL: Princess#290508#

Marit_mor, hvor har du kjøpt blomsterpottene? De store grå var supre[:)]

 
De kjøpte jeg på den lokale Coop Mega'n vi har her [:)]
 
ORIGINAL: Princess#290508#

Marit_mor, hvor har du kjøpt blomsterpottene? De store grå var supre[:)]

 
Akkurat det tenkte jeg også, de var kjempestilige [:)]
 
Så artig tråd!
Hage er jo så herlig! Blir gøy å se når våren titter frem snart. Jeg var ute på en liten inspeksjon i dag, og jammen var det ikke kommet noen små tulipan og krokusspirer! Gleder meg til våren!!!
 
De krukkene var forresten utrolig fine maritmor. Takk for titten!
 
så nydelig du har det Skrulletulla..
 

Her er et bilde av vår hage. Den er delt opp i tre "etasjer" hvor del 1 består av terrasse og hage. Bed og steintrapp opp til del 2 som bare er hage, og så en liten skråning opp til del 3 hvor det bl.a. annet er noen store steiner og et lite plommetre. Friområde oppover bak hagen. Vi vil gjerde litt inn + ha en lekehytte i del 2 (og kanskje buet port på toppen av steintrappen). Det grønne gjerdet helt nede i høyre hjørne er bitte litt av garden til kaninen. Slik ser det ut hos ham:

 
 
 
Back
Topp