Den store drømmen om en liten spire❤️

Ååå håpet sånn du hadde positiv test til nå, men håper testen blir positiv snart [emoji4] med minste gutten min ble ikke testen positiv før IKM, var veldig utålmodig og bare negative tester frem til da. Håååper håååper sånn for deg [emoji173]

Tusen takk![emoji173]️ Ja jeg håper også at det bare er det at den blir positiv litt sent. Har som sagt en merkelig følelse i kroppen til at TR skal være her om 2 dager. På denne tiden ellers så har jeg kraftige murringer.. Får bare håpe de ikke kommer i natt eller i morgen da, for da er vel løpet kjørt[emoji31]
 
14 DPO og så klart blenda test. IKM i morgen, så da får vi se om den kommer eller ikke da..
 
Nei er meget lei blenda tester nå[emoji31][emoji36]
Ja jeg har også (selvsagt) googlet og lest om en del som har fått sene positive tester, så da håper jeg heller at det er det som er på gang her[emoji28] Føler faktisk ikke at TR skal komme heller.. Bank i boret, forresten!

Skjønner den [emoji173] men snart skal du få to fine streker som lyser mot deg! Basta!! [emoji4]
Sender masse babystøv og krysser det jeg kan [emoji173]
 
14 DPO og så klart blenda test. IKM i morgen, så da får vi se om den kommer eller ikke da..

Dritt-test! MÅ jo være noe gale med den[emoji50]
Jeg gir deg ikke opp enda[emoji1] så lenge du ikke har fått tr er det håp[emoji2]
Fortsetter å krysse fingrene for deg[emoji178]
Håper sååå det er spire på vei[emoji173]️
 
IKM i morgen, og har null murringer? Hva skjer

Har litt kremete utlod da, og trodde jeg fikk mensen på jobb i dag, fordi det ble litt bløtt der nede, men så var det bare utflod. Altså det er jo vanlig at skjer, men da er det alltid murringer med i bildet?

Blir test i morgen tidlig og ja!
 
IKM i morgen, og har null murringer? Hva skjer

Har litt kremete utlod da, og trodde jeg fikk mensen på jobb i dag, fordi det ble litt bløtt der nede, men så var det bare utflod. Altså det er jo vanlig at skjer, men da er det alltid murringer med i bildet?

Blir test i morgen tidlig og ja!

Så rart!! Kroppen kan å lure, men håper ikke.. blir spennende å se når du skal teste i morgen[emoji7]
 
Ehm dere, er denne positv? Legger også med et bilde fra testen i går. Øverst på det bilde er testen fra i går, og nederst er fra morgenurin i dag.

7E5EA20A-8E8D-46E8-8015-EC7036EE7BA3.jpg

E47CBBF4-D396-422A-B520-E36776FCDFA6.jpg
 

Vedlegg

  • E47CBBF4-D396-422A-B520-E36776FCDFA6.jpg
    E47CBBF4-D396-422A-B520-E36776FCDFA6.jpg
    235,4 KB · Visninger: 77
15 DPO og IKM forresten.

Har en blanding av kremete og litt gjennomsiktig utflod, men kjennes litt vått ut der nede.
 
Last edited:
Jeg er helt sikker på at dette er babystrek altså. Nå har jeg sjekka både på mobil og pc, haha.. på pc kommer det mye tydeligere frem så jeg hvisker et forsiktig gratulerer for der er jo bare nødt å være baby på vei<3
 
Jeg er helt sikker på at dette er babystrek altså. Nå har jeg sjekka både på mobil og pc, haha.. på pc kommer det mye tydeligere frem så jeg hvisker et forsiktig gratulerer for der er jo bare nødt å være baby på vei<3

Ååå du er så snill og god du, tusen takk[emoji2][emoji173]️

Oioi dette er utrolig spennende, men tør liksom ikke håpe for mye heller.. Tenk hvis det bare er feil på testen feks... Haha tror jeg med vilje jekker meg litt ned så jeg ikke skal bli skuffet om det ikke er spire på gang.

Men.. Her er det IKM, ingen TR, ikke noe serlig murringer men bare en del utflod.. Det er jo litt uvanlig det da[emoji85]
 
Det er jo ikke tvil[emoji173]️ men forstår jo at du ikke vil juble helt enda. Slik var jeg og. Jeg tar jo fortsatt tester for klarer liksom ikke å tro det helt enda ..
Men har troen på deg.. følt det på meg lenge at du er gravid.. . Når du heller ikke har fått tr eller tegn på tr så er jo det et veldig godt tegn[emoji3]

Venter spent på neste test fra deg nå[emoji1][emoji7]

Har du sjekka når termin er om det ble klaff nå?
 
Back
Topp