Den store drømmen om en liten spire❤️

Sia

Forelsket i forumet
Hei og velkommen til min lille boble, også kalt prøverdagbok[emoji4] Kort fortalt så er jeg 23 år, samboer med det jeg mener er en drømmemann (iallefall som oftest[emoji85]) og sammen så begynner vi å kjenne oss klare for å skape et lite menneske sammen[emoji173]️ Tanken er både veldig fin og veldig skummel, men slik er det vel uansett med en så stor avgjørelse.

Jeg var gravid i 2015 og da klaffet det pp1, men endte i SA. Etter det så ble vi så klart skuffet men kom fort frem til at vi uansett kanskje var litt unge enda og ville ha litt mer på plass først.

Nå har vi både "flere år på baken" og litt mer på plass, så nå prøver vi igjen og er inne i pp2. I følge en syklus-app så har jeg eggløsning om et par dager. Dette blir spennende![emoji4]
 
CD15.

fått lagt inn en del aksjer og mer skal det bli[emoji4]

Var å så en liiiten baby i dag, og jeg gleder meg så til det er min tur. Gleder meg til å gå gravid, kjenne liv, gleder meg til å holde barnet mitt for første gang, gleder meg til å se samboeren som pappa. Åå jeg gleder meg til alt[emoji76]
 
CD17.

Jeg er ikke helt sikker på når EL er, men i følge sykluskalkulatoren så var den i går. Nå skal man ikke stole blindt på de kalkulatorene der men vi har iallefall fått lagt inn godt med aksjer i over en uke nå og skal prøve å få til litt mer også for å være enda sikrere på å treffe[emoji4]

En annen ting er at jeg alltid merker EL-slim eller iallfall økt utflod, men det har jeg ikke merket noe serlig til denne gangen.. Kun EL-smerter for ca en uke siden. Ble litt smånervøs for å ikke være våt i forbindelse med EL så måtte Google litt og leste at mange har aldri/bare av og til slim og økt utflod men har like fint blitt gravid.
Nå aner jeg ikke hvorfor det skjedde denne mnd, men jeg får bare ikke tenke så mye på det.

Forrige gang jeg ble gravid så var det bare slik at jeg kjente jeg hadde mye utflod, også sa jeg til samboeren "skal vi prøve?" Og vi gjorde det kun den gangen også kom ikke TR når den skulle og jeg hadde to streker. Håper jeg får se to streker igjen snart, OG at spiren ikke drar fra oss..!
 
CD17.

Jeg er ikke helt sikker på når EL er, men i følge sykluskalkulatoren så var den i går. Nå skal man ikke stole blindt på de kalkulatorene der men vi har iallefall fått lagt inn godt med aksjer i over en uke nå og skal prøve å få til litt mer også for å være enda sikrere på å treffe[emoji4]

En annen ting er at jeg alltid merker EL-slim eller iallfall økt utflod, men det har jeg ikke merket noe serlig til denne gangen.. Kun EL-smerter for ca en uke siden. Ble litt smånervøs for å ikke være våt i forbindelse med EL så måtte Google litt og leste at mange har aldri/bare av og til slim og økt utflod men har like fint blitt gravid.
Nå aner jeg ikke hvorfor det skjedde denne mnd, men jeg får bare ikke tenke så mye på det.

Forrige gang jeg ble gravid så var det bare slik at jeg kjente jeg hadde mye utflod, også sa jeg til samboeren "skal vi prøve?" Og vi gjorde det kun den gangen også kom ikke TR når den skulle og jeg hadde to streker. Håper jeg får se to streker igjen snart, OG at spiren ikke drar fra oss..!

Hei!
Måtte titte innom dagboka di også:)

så leit og høre at du har mistet. Kan ikke forestille meg hvor vondt det må ha vært.

Godt at dere er igang igjen:) det kan jo virke som du blir lett gravid , det er jo positivt [emoji106]

Gleder meg til å føle deg fremover. [emoji3]
 
Hei!
Måtte titte innom dagboka di også:)

så leit og høre at du har mistet. Kan ikke forestille meg hvor vondt det må ha vært.

Godt at dere er igang igjen:) det kan jo virke som du blir lett gravid , det er jo positivt [emoji106]

Gleder meg til å føle deg fremover. [emoji3]

Hei og velkommen hit, så hyggelig at du tittet innom å la igjen en koselig kommentar[emoji2]

Ja det er vondt å miste, unner ingen det :( Men desverre så er det ganske vanlig...
Ja jeg håper at det ikke kun var et engangstilfelle at det tok rask tid for meg å bli gravid, men vi får se om det klaffer denne mnd :)

Takk og i like måte[emoji173]️
 
Ja det er vondt at noen mister. Man får jo ikke gjort noe om det skjer heller .
Jeg har jo noen svangerskap bak meg. Siste svangerskap hadde jeg store blødninger fra uke 12, og var sykemeldt/sengeliggende/inn og ut av sykehus osv hele svangerskapet. Var helt grusomt.
Det endte heldigvis bra(ble født 2 mnd før tiden), men redselen for å miste kan jeg forstå hvor vond kan være.

Har god tro på deg da. Du er jo så ung også[emoji16]
Håper ikke alderen min har alt for mye å si, er ung til sinns da, haha[emoji23]
 
Ja det er vondt at noen mister. Man får jo ikke gjort noe om det skjer heller .
Jeg har jo noen svangerskap bak meg. Siste svangerskap hadde jeg store blødninger fra uke 12, og var sykemeldt/sengeliggende/inn og ut av sykehus osv hele svangerskapet. Var helt grusomt.
Det endte heldigvis bra(ble født 2 mnd før tiden), men redselen for å miste kan jeg forstå hvor vond kan være.

Har god tro på deg da. Du er jo så ung også[emoji16]
Håper ikke alderen min har alt for mye å si, er ung til sinns da, haha[emoji23]

Huff det høres så fælt ut og det må være fryktelig tøft å gå med de bekymringene man får når man blør og er gravid :( Men SÅ godt å høre at det gikk bra uansett!

Mamma gikk også med blødninger da hun skulle ha meg. Håper jeg slipper å oppleve det..

Tusen takk for så koselige ord, og i lik måte[emoji2] Satser på at vi begge får spire i magen kjapt!
 
Nå fikk jeg sånn tykk kremete utflod slik jeg pleier ved EL-tider, så blir nok aksjer i kveld også[emoji16]

Så spennende! [emoji2] Jeg fikk positive EL tester igår kveld, og negativ idag. Har fryktelige stikninger på siden av magen så håper det er noe som skjer nå! Har lagt inn en god dose aksjer så nå er det bare å pine seg igjennom DPO land [emoji23][emoji23] Når har du IKM?[emoji4]
 
Så spennende! [emoji2] Jeg fikk positive EL tester igår kveld, og negativ idag. Har fryktelige stikninger på siden av magen så håper det er noe som skjer nå! Har lagt inn en god dose aksjer så nå er det bare å pine seg igjennom DPO land [emoji23][emoji23] Når har du IKM?[emoji4]

Åå så spennende! Krysser fingrene for deg[emoji173]️

Jeg har IKM 18 August. Ja det blir nok piiiining gjennom DPO-land her også[emoji28] Kjenner det er veldig godt med forum da, så en ikke føler seg helt alene om å være koko i den perioden, haha!

Når har du IKM forresten?[emoji2]
 
Åå så spennende! Krysser fingrene for deg[emoji173]️

Jeg har IKM 18 August. Ja det blir nok piiiining gjennom DPO-land her også[emoji28] Kjenner det er veldig godt med forum da, så en ikke føler seg helt alene om å være koko i den perioden, haha!

Når har du IKM forresten?[emoji2]

I likeså[emoji5][emoji173]

Ja det hjelper veldig! Må inn her å sjekke flere ganger om dagen [emoji23] Så gøy! Jeg har også IKM 18 august[emoji2][emoji2]
 
I likeså[emoji5][emoji173]

Ja det hjelper veldig! Må inn her å sjekke flere ganger om dagen [emoji23] Så gøy! Jeg har også IKM 18 august[emoji2][emoji2]

Jeg må også inn her flere ganger om dagen[emoji85][emoji86]

Oi haha så gøy at vi har det samme dato da! Blir spennende å følge deg og tenk så gøy om det klaffet for begge denne mnd da også havnet vi i samme termingruppe[emoji2][emoji1362]
 
CD 18.

Velger å telle 1 DPO fra i dag jeg, uansett om Flo (sykluskalkulator) mener at EL var den 3. Grunnen til at jeg regner det fra i går er pga utfloden. Det blir jo ikke 100% eksakt uansett. Men jeg skal prøve å holde meg i skinnet med testing frem til det nærmer seg TR.

Har 9 strimmeltester liggende her da, så vi får seee på det, men lov å prøve seg på en liten overbevisning ovenfor seg selv[emoji28][emoji23][emoji56]
 
Jeg må også inn her flere ganger om dagen[emoji85][emoji86]

Oi haha så gøy at vi har det samme dato da! Blir spennende å følge deg og tenk så gøy om det klaffet for begge denne mnd da også havnet vi i samme termingruppe[emoji2][emoji1362]

Jaa det er gøy! Det hadde vært kjempegøy! [emoji2][emoji2] Krysser fingrene for at våres soldater gjør jobben sin nå[emoji23]
 
Back
Topp