Den store babydrømmen

Åh [emoji53] Da får vi krysse fingrene for et sommermirakel. Og som du sa, du har jo en god motivasjon i å jobbe mot IVF til høsten :)

Ja, jeg må også ned minst 15kg til da, så har jo litt å tenke på :p
 
Heidu! Då har jeg lest gjennom hele dagboken din. Håper det snart klaffer for dere:Heartred Blir spennende å følge deg videre. Har troen på at det sitter en spire etterhvert:)
 
Fet må du bare ikke tenke på, dere får vel den godkjent[emoji173]

Hvis jeg ikke går ned i vekt, så kan vi få avslag. Så jobber mot å ta av meg minst 15kg.
 
Hvis jeg ikke går ned i vekt, så kan vi få avslag. Så jobber mot å ta av meg minst 15kg.
Det ordner seg, du har jo perfekt motivasjon [emoji4] (Håper du skjønte det var autokorrektur på forrige innlegget [emoji85]).
 
Det ordner seg, du har jo perfekt motivasjon [emoji4] (Håper du skjønte det var autokorrektur på forrige innlegget [emoji85]).

HAHAHAHA, jeg la ikke merke til det en gang :hilarious::hilarious:

Ja, nå vet jeg at jeg MÅ :p
 
Dette klarer du!!! Jeg heier på deg [emoji173]️ Jeg tenkte at de var skikkelig urettferdige ifbm IVF og vekt. Men så skjønte jeg at overvekt kan være en stor årsak til at man ikke blir gravid, også ved IVF. Du får tenke på at du lager det beste redet til spiren deres, og se på det på motivasjon på den måten [emoji5] Jeg gikk rett i kjelleren når jeg fikk vite at jeg måtte ned 5 kg, men nå har jeg klart 7 og hat aldri før vært så motivert for vektnedgang. 15 kg høres kanskje overveldende ut, men jeg kan love deg at de kiloene forsvinner raskt når du er kommet inn i en god steam og har funnet den riktige måten å gå ned i vekt på. Unngå helst slike ekstremkurer og dietter. Endring av livsstil er den beste og mest effektive måten å gå ned i vekt på [emoji4] Finn din greie, og gjør det til DITT prosjekt. Evt ditt og sambo sitt prosjekt [emoji173]️
 
Dette klarer du!!! Jeg heier på deg [emoji173]️ Jeg tenkte at de var skikkelig urettferdige ifbm IVF og vekt. Men så skjønte jeg at overvekt kan være en stor årsak til at man ikke blir gravid, også ved IVF. Du får tenke på at du lager det beste redet til spiren deres, og se på det på motivasjon på den måten [emoji5] Jeg gikk rett i kjelleren når jeg fikk vite at jeg måtte ned 5 kg, men nå har jeg klart 7 og hat aldri før vært så motivert for vektnedgang. 15 kg høres kanskje overveldende ut, men jeg kan love deg at de kiloene forsvinner raskt når du er kommet inn i en god steam og har funnet den riktige måten å gå ned i vekt på. Unngå helst slike ekstremkurer og dietter. Endring av livsstil er den beste og mest effektive måten å gå ned i vekt på [emoji4] Finn din greie, og gjør det til DITT prosjekt. Evt ditt og sambo sitt prosjekt [emoji173]️


Ja, det er nettopp det. Overvekt kan ha så stor påvirkning på hva som skjer i kroppen.
Jeg liker godt måten du forklarer! Du gir super motivasjon. :D Jeg skal klare de 15kg. Men jeg må ha tålmodighet. Skulle helst vært kvitt de i går :laughing002:laughing002
Jeg og sambo har en grei ordning. Han kan spise hva han vil, men middagen så velger vi sunne alternativ :)
Så ordner jeg med det jeg skal spise :)
Jeg er spent på å se fredagen om det har skjedd noe :) :excited001 altså i vekt og cm ;) Skal måle hver uke. Ikke bare kg, men også cm :)
Fant frem en gammel grete roede bok som man kan måle og skrive ned i :dance011
 
Da har jeg gjort klar lunch/middag for travle dager fremover :)
Lagd sammen yummy ingredienser som jeg har sammen i en grov tortilla. Så det blir en tortilla til lunch og en til middag :D
Har skyr som mellommåltid :)
Knekkebrød med makrell i tomat/leverpostei til frokost og kvelds :)
 
Har du testet lavkarbo? Jeg syns selv det er den raskeste og enkleste måten å gå ned i vekt på. Men jeg har aldri prøvd å gå ned så veldig mye da, bare rundt 5-10 kg. Foretrekker å spise ganske lavkarbo, men begrenser de fettkildene med mettet fett. Spiser mye egg, nøtter, avokado, grønnsaker og rent kjøtt. Skjønner at du sikkert får velmenende råd fra alle kanter, så hvis det blir for mye får du bare ignorere hele kommentaren min. Heier på deg uansett fremgangsmåte, jeg er sikker på at du får det til [emoji5]
 
Har du testet lavkarbo? Jeg syns selv det er den raskeste og enkleste måten å gå ned i vekt på. Men jeg har aldri prøvd å gå ned så veldig mye da, bare rundt 5-10 kg. Foretrekker å spise ganske lavkarbo, men begrenser de fettkildene med mettet fett. Spiser mye egg, nøtter, avokado, grønnsaker og rent kjøtt. Skjønner at du sikkert får velmenende råd fra alle kanter, så hvis det blir for mye får du bare ignorere hele kommentaren min. Heier på deg uansett fremgangsmåte, jeg er sikker på at du får det til [emoji5]

Takk for råd :)
Alle har meninger vettu ;) Men jeg vet de mener det vel :)
Aller meste av karbohydrater jeg får i meg nå er fra grønnsaker. Spiser jo knekkebrød og et par grove tortillas i løpet av dagen da :)
Avokado og banan tåler jeg dessverre ikke :(
Jeg SKAL få det til ;) Er 10 uker til jeg skal sende søknaden. Håper på iallfall 8-10kg innen da :)
 
Back
Topp