Den store babydrømmen

Vi skal ta den med til gynekologen i Sandned når vi skal dit på tirsdag. Han skulle ikke ha utløsning 4 døgn og spermprøven skal ikke være mer enn 1-2 timer gammel.
Ganske vanlig beskjed ift å ta prøven, men aner ikke om de har lab eller sender den videre.
 
Typisk amerikanere er det ikke det man svarer da?
Bra med snitt når det er nødvendig, men absolutt ikke fullstendig selvvalgt..

Jo, det er veldig typisk amerikansk svar. Det er jo like logisk som å putte kjeledyret sitt i microen for å tørke pelsen :shifty::banghead:
 
Ikke sant. Helt normalt det liksom

En kollega av meg fortalte at han og kona hadde kjøpt en støvsuger. De hadde fått helt sjokk av bruksanvisningen.
Det var en del til amerikanere med MASSE MASSE advarsler, så en del til Europa hvor det stå bruk sunn fornuft sånn kort fortalt :hilarious::hilarious:
 
En kollega av meg fortalte at han og kona hadde kjøpt en støvsuger. De hadde fått helt sjokk av bruksanvisningen.
Det var en del til amerikanere med MASSE MASSE advarsler, så en del til Europa hvor det stå bruk sunn fornuft sånn kort fortalt :hilarious::hilarious:
Haha

Hørte en gang en historie om en som hadde kjørt campingbil, satt på cruisecontrol eller noe og gått bak for å lage mat. Bilen hadde kjørt av veien, han hadde fått erstatning fra produsent og i bruksanvisning står det nå at man ikke må gå fra førersetet eller at bilen ikke automatisk følger veien eller noe sånt noe
 
Haha

Hørte en gang en historie om en som hadde kjørt campingbil, satt på cruisecontrol eller noe og gått bak for å lage mat. Bilen hadde kjørt av veien, han hadde fått erstatning fra produsent og i bruksanvisning står det nå at man ikke må gå fra førersetet eller at bilen ikke automatisk følger veien eller noe sånt noe

What?! OMG. De klarer jo å vinne slike saker. Det er helt sykt.
Men det virker som vi følger etter da. Siden det nå står advarsel på zalo flaska at man ikke skal putte zalo i akvariet da det kan skade fiskene. :bored::shifty:
 
What?! OMG. De klarer jo å vinne slike saker. Det er helt sykt.
Men det virker som vi følger etter da. Siden det nå står advarsel på zalo flaska at man ikke skal putte zalo i akvariet da det kan skade fiskene. :bored::shifty:
Eller kanskje zalo distribueres til flere land eller er kjøpt opp av annet firma eller noe sånt noe?
Skummelt at man kan bli så dum at sånne ting må stå i klartekst liksom.
 
Eller kanskje zalo distribueres til flere land eller er kjøpt opp av annet firma eller noe sånt noe?
Skummelt at man kan bli så dum at sånne ting må stå i klartekst liksom.

Aner ikke. Så plutselig at advarselen hadde poppet opp for en stund siden.
Jeg ser nå at de har lagt den sammen med resten av bruksanvisningen.

IMG_4848.JPG
 
Det med skadelig for liv i vann har stått på mange ting lenge. Tenkte du mente det stod i klartekst man ikke skulle ha det i akvarier... Tror akkurat den setningen står på det meste av såper og sånne ting
 
Det med skadelig for liv i vann har stått på mange ting lenge. Tenkte du mente det stod i klartekst man ikke skulle ha det i akvarier... Tror akkurat den setningen står på det meste av såper og sånne ting

Det sto det tidligere. De har tatt den vekk nå :)
På den zalo flaska før denne, var den gamle advarselen
 
Så langt, så liker jeg denne trenden [emoji4][emoji4]

b_66SqeI.jpg
 
Svært lovende ja! Enda lenge å vente på test da...
 
Veldig fin temp.kurve ja! :D
 
Nå kjenner jeg at jeg virkelig kommer til å bli skuffet hvis TR kommer [emoji32][emoji32]
Drømte i natt at jeg fikk pos digital men begynte å blø samtidig [emoji27][emoji27]

b_jd6usB.jpg
 
Tempen er jo super-lovende!

Vet, verste av mine kjemiske var da jeg fikk tydelig positiv om morgenen 9dpo (passerte manne-testen) for så å begynne blø på kvelden...
Vi får satse på at du ikke opplever det nå.
Hvor lenge klarer du holde deg med testing?
 
Tempen er jo super-lovende!

Vet, verste av mine kjemiske var da jeg fikk tydelig positiv om morgenen 9dpo (passerte manne-testen) for så å begynne blø på kvelden...
Vi får satse på at du ikke opplever det nå.
Hvor lenge klarer du holde deg med testing?


Huff, unner ingen å oppleve det :( kjemiske er no drit. Har aldri opplevd det selv, men jeg ser jo hvor mye skuffelse det fører med seg ❤️

Jeg skal prøve å holde meg til mandag iallfall. Da er jeg 8DPO. Hvis tempen holder seg like høy, så er det jo en mulighet for at det er noe som vokser der inne ❤️

Synes jeg føler alt mulig rart i det området om dagen, men det kan like fort være ønsketenkning eller innbilning.
 
Back
Topp