Den store babydrømmen

Greit å holde igjen så lenge du kan. Både ift antall tester og fordi sjansen for to streker øker jo lenger du venter og hcg kan stige
 
3DPO. Jeg er så emosjonell i dag at det er ikke gøy en gang.
Begynte å gråte når jeg snakket med mormor. Bare å høre stemmen hennes, fikk tårene til å trille.
Er skikkelig emosjonell i dag. Bah. Ikke kult :(
 
Får håpe det bare er opptakten til det neste emosjonelle året!
 
Bitte litt lavere temp i dag, men ikke så mye.
Egentlig veldig fornøyd med denne [emoji4][emoji4]

Vis vedlegget 249908
 
IMG_4843.jpg
 
Ikke noe å tenke på det lille fallet der tenker jeg
 
Ikke noe å tenke på det lille fallet der tenker jeg

Det samme tenker jeg :) Er jo kjempe tidlig. Et eventuelt egg har jo ikke festet seg en gang enda.
Er det dag 5 som er det tidligste det kan feste seg?
 
CD23 - 4DPO.
Det er bare 5 dager igjen ti GU time. Jeg er så spent og jeg gleder meg masse.
Jeg har nevnt her inne før at min mann er den type matcho manne mann..
Det står i brevet at han ikke skal ha utløsning 4 døgn før sædprøven skal leveres og hans svar var da "Ingen lege eller gynekolog skal komme her å fortelle meg når jeg kan og ikke kan komme" :shy::shifty:
Disse mannfolka altså.. :wacky::rolleyes:
Han er en kosete og snill mann. Virkelig. Men han har den matcho masken. At han ska være tøff, sterk og skal klare å håndtere alt.
:wideyed:
Jeg ser hvordan han er rundt barn og jeg vet han kommer til å bli en fantastisk pappa :Heartred
 
Det samme tenker jeg :) Er jo kjempe tidlig. Et eventuelt egg har jo ikke festet seg en gang enda.
Er det dag 5 som er det tidligste det kan feste seg?
For meg fester det seg ofte 4 dpo..
 
CD23 - 4DPO.
Det er bare 5 dager igjen ti GU time. Jeg er så spent og jeg gleder meg masse.
Jeg har nevnt her inne før at min mann er den type matcho manne mann..
Det står i brevet at han ikke skal ha utløsning 4 døgn før sædprøven skal leveres og hans svar var da "Ingen lege eller gynekolog skal komme her å fortelle meg når jeg kan og ikke kan komme" :shy::shifty:
Disse mannfolka altså.. :wacky::rolleyes:
Han er en kosete og snill mann. Virkelig. Men han har den matcho masken. At han ska være tøff, sterk og skal klare å håndtere alt.
:wideyed:
Jeg ser hvordan han er rundt barn og jeg vet han kommer til å bli en fantastisk pappa :Heartred
Prøv å forklar at om han ikke overholder de dagene med karantene (trodde de pleide si 3-5..) så vil sædprøven se dårligere ut på analysen enn den egentlig er. Og det vil han vel ikke???
 
For meg fester det seg ofte 4 dpo..

Ser mange i den medisinske verden sier at det ikke fester seg ved 7-14 dager etter EL, men jeg ser jo det selv her inne, at det ikke stemmer.
 
Prøv å forklar at om han ikke overholder de dagene med karantene (trodde de pleide si 3-5..) så vil sædprøven se dårligere ut på analysen enn den egentlig er. Og det vil han vel ikke???

Han skal pent for holde seg.
Jeg vil ha skikkelig svar på analysen.
Lurer på om de gjør det der inne og om vi får se svømmerne.
 
Ser mange i den medisinske verden sier at det ikke fester seg ved 7-14 dager etter EL, men jeg ser jo det selv her inne, at det ikke stemmer.
Ser du på amerikanske sider sier de ofte det ikke kan feste seg før 9-10 dpo og da har jo jeg hatt symptomer i flere dager OG testet positivt liksom
 
Han skal pent for holde seg.
Jeg vil ha skikkelig svar på analysen.
Lurer på om de gjør det der inne og om vi får se svømmerne.
Hvor skal dere?
noen steder er det lab på huset som analyserer og andre steder sendes den prøven videre. Vi fikk vel beskjed at det tok ca to uker å få svar. Prøven skulle tas eller leveres på sykehuset og så kom svaret til henvisende gynekolog...
 
Ser du på amerikanske sider sier de ofte det ikke kan feste seg før 9-10 dpo og da har jo jeg hatt symptomer i flere dager OG testet positivt liksom

Ja, jeg har sett det der. Men igjen. Så jo en dokumentar hvor amerikanske leger mente at det å føde naturlig og uten smertestillende var "feminine matchonism" og totalt unødvendig når de kunne fikse "problemet" kjapt og enkelt med keisersnitt. Elective c-section er vist fremtiden. Noe så idiotisk..
 
Hvor skal dere?
noen steder er det lab på huset som analyserer og andre steder sendes den prøven videre. Vi fikk vel beskjed at det tok ca to uker å få svar. Prøven skulle tas eller leveres på sykehuset og så kom svaret til henvisende gynekolog...

Vi skal ta den med til gynekologen i Sandned når vi skal dit på tirsdag. Han skulle ikke ha utløsning 4 døgn og spermprøven skal ikke være mer enn 1-2 timer gammel.
 
Ja, jeg har sett det der. Men igjen. Så jo en dokumentar hvor amerikanske leger mente at det å føde naturlig og uten smertestillende var "feminine matchonism" og totalt unødvendig når de kunne fikse "problemet" kjapt og enkelt med keisersnitt. Elective c-section er vist fremtiden. Noe så idiotisk..
Typisk amerikanere er det ikke det man svarer da?
Bra med snitt når det er nødvendig, men absolutt ikke fullstendig selvvalgt..
 
Back
Topp