Den store babydrømmen

Ikke uvanlig for meg å ha positiv EL -test i to dager.
Regner EL som dagenmed første negative etterpå. Og sædcellene kan jo leve inni deg i opptil 7 dager, de sterkeste av dem, så fremdeles håp
 
Testen er negativ i dag. Sambo kommer hjem i kveld og jeg gleder meg masse til å få hjem kjæresten min!
Sol og fint vær ute. Fikk skikkelig boost og har fått rydda og vaska hele leiligheten :D
Digg å få det gjort.
Da begynte jeg å tenke på en sak..
Vi bor bare 10min kjøring fra moren til sambo. Begynte å fantasere om at sambo tar med seg lille til farmor og resten av gjengen mens jeg får tatt igjen alt med klesvask, oppvask, vask og rydding. Spesielt skifte på seng etc. Aner ikke om det lar seg gjøre, men det var en så utrolig koselig fantasi.
Jeg vokste opp med et helt fantastisk forhold til mine besteforeldre og har et utrolig nært forhold til de i dag.
Så jeg håper egne barn får det samme. Til sambo sine foreldre da. Ikke mine :p
Får bare bytte ut to herlige besteforeldre med gode foreldre istedenfor 4 herlige besteforeldre og 2 håpløse foreldre :p
 
Høres ut som en koselig dagdrøm[emoji7] Er godt å kunne dagdrømme litt [emoji173]️ Vi pratet om bæsjebleier i dag, og det var plutselig koselig [emoji23]
 
Høres ut som en koselig dagdrøm[emoji7] Er godt å kunne dagdrømme litt [emoji173]️ Vi pratet om bæsjebleier i dag, og det var plutselig koselig [emoji23]

Det er rart det der :joyful::hilarious:
 
1DPO i dag og jeg har skikkelig ømme bryster.
Kjenner også at det jobbes inni der. Håper det er et godt tegn. :)
Håper såååå at egget slapp. Det kan faktisk se slik ut også på charten!
36,09 i går og 36,36 i dag :D
 
Det ser jo ganske så bra ut så langt :D

img_4818-jpg.249662
 
Ja, det ser veldig bra ut! :D Når tenker du å teste? :)

*legge igjen litt babystøv her også*
 
Ja, det ser veldig bra ut! :D Når tenker du å teste? :)

*legge igjen litt babystøv her også*

Takk :Heartred:Heartred

Jeg tror ikke jeg klarer å vente lenger enn til 8-dpo :p Hadde vært digg å fått en positiv test 9DPO :)
 
Sender over babystøv
 
Den må gjerne holde seg så høy altså. Det er helt greit for meg [emoji7][emoji253][emoji173]️

IMG_4835.jpg
 
Kjempelovende temp så langt! Krysser fingrene for at den holder seg sånn :)
 
Flott temp ja!
 
Og nå skal den holde seg der og det SKAL bli positiv test [emoji173][emoji173]når starter du testingen?

Jaaaa. Det håper virkelig jeg også.
Ehm. Tror kanskje mandag? Da er jeg 8DPO :p Hvis jeg klarer å holde meg unna 7DPO :p Jeg har ikke så mange tester igjen, så burde vel holde meg så lenge jeg kan :p
 
Back
Topp