Den store babydrømmen

Det kan se ut til at du leser EL-testene feil vei? [emoji85] Eller er de bevisst tapet fast den veien?

De er bevist teipet den veien [emoji39][emoji39][emoji39]
 
Jeg synes bare det er lettere å lese de den veien. Usikker på hvorfor :p
 
positiv6pp.jpg


Jippi!!! Positiv test i dag! Håper bare sambo klarer å gjennomføre :D
 
Oi, det var litt av en stigning ja
Lykke til!
 
Takk :D
Aksjene er lagt og sambo har reist bort.
Alltid trist når jeg er alene hjemme en hel helg!
Men men.
Håper virkelig dette er gullegget!
 
Dette må da være det etterlengtede gullegget[emoji294] [emoji173] [emoji7]

Håper virkelig det!
Jeg drikker jo ekstremt sjeldent alkohol men nå har jeg faktisk lyst på de to ciderne som står i kjøleskapet :O
Kanskje det er et tegn på at det blir leeeeeeeeeeenge til neste gang? :p :hilarious::hilarious:
 
Håper virkelig det!
Jeg drikker jo ekstremt sjeldent alkohol men nå har jeg faktisk lyst på de to ciderne som står i kjøleskapet :O
Kanskje det er et tegn på at det blir leeeeeeeeeeenge til neste gang? :p :hilarious::hilarious:

Åh, godt jeg ikke er den eneste som tenker sånn. Nå er jeg litt (les: veldig) glad i et glass rødvin i sofakroken på kvelden, og jeg får ekstra lyst når jeg vet det kan være lenge til neste gang. Men nå når det ikke har klaffet så mange ganger, så blir jeg så nervøs for om alkoholen kan spille inn. Hørte at alkohol kunne hindre implantation, men etter litt googling så kunne jeg ikke finne noe som beviste det.
 
Åh, godt jeg ikke er den eneste som tenker sånn. Nå er jeg litt (les: veldig) glad i et glass rødvin i sofakroken på kvelden, og jeg får ekstra lyst når jeg vet det kan være lenge til neste gang. Men nå når det ikke har klaffet så mange ganger, så blir jeg så nervøs for om alkoholen kan spille inn. Hørte at alkohol kunne hindre implantation, men etter litt googling så kunne jeg ikke finne noe som beviste det.

Jeg aner virkelig ikke. Alkohol påvirker så mangt, men aner ikke hva. Skulle nesten spurt en lege om. :wideyed:
 
Må bare skrive ned en ting som fikk meg til å le.
Sambo hadde dårlig tid, så vi tok saken i doggy og plutselig hørte jeg bare "Du drypper jo ned på senga!" Dette var før action :cool:
Så, jah. Nok EL slim :hilarious::hilarious::angelic::angelic:
 
Vi satser på at alt dette er gode tegn og at det er gullegget denne gangen
 
Testen er like positiv i dag. Fadern altså :(
Da får vi bare håpe den er positiv i morgen også, så kanskje vi kan legge inn aksjer igjen.
 
Testen er like positiv i dag. Fadern altså :(
Da får vi bare håpe den er positiv i morgen også, så kanskje vi kan legge inn aksjer igjen.

Mange har EL på dag 2 med positiv test, så det kan være at det har sluppet allerede, eller slipper i løpet av dagen i dag. Ville ikke blitt stressa av det. Om dere også får lagt inn aksjer i morgen så er dere nok sikra. :happy: Skal holde med annenhver dag, og til og med hver tredje om han har bra svømmere. :)
 
Mange har EL på dag 2 med positiv test, så det kan være at det har sluppet allerede, eller slipper i løpet av dagen i dag. Ville ikke blitt stressa av det. Om dere også får lagt inn aksjer i morgen så er dere nok sikra. :happy: Skal holde med annenhver dag, og til og med hver tredje om han har bra svømmere. :)

Ja, jeg håper det.
Skal bli spennende å se om han klarer å få den opp i morgen. Han er på reise med jobben og de har fri bar hele helgen :depressed:
 
Dagens på ettermiddagsurin:

IMG_4805.JPG
 
Back
Topp