Den store babydrømmen

Håper det er preggers-hormoner som tuller med deg, og ikke PMS. :) Det er jo dog fortsatt tidlig å få gravid-symptomer, selv om noen sier de får det så tidlig. Ikke alltid egget har festet seg 6.dpo enda. Krysser fingre for deg!

Tusen hjertelig takk :D :Heartred
Ja, man må jo holde håpet llitt oppe selv om det er mye lettere å forestille seg at TR kommer enn en pos test ;)
 
Spennede å følge deg :) Hva gjør egentlig letrozol og hva er bivirkningene? :)
 
Spennede å følge deg :) Hva gjør egentlig letrozol og hva er bivirkningene? :)

For meg skal Letrozol hjelpe å modne eggene mine slik at de blir befruktet.
Jeg kjente at det jobbet der nede med eggløsningen, men bortsett fra det så har jeg ikke merket [emoji5][emoji5][emoji5]
 
Så, tempen min gjorde et ganske stort hopp i natt. Jeg håper virkelig det er baby på gang! Virkelig. Jeg håper jeg ikke blir skuffet igjen :(
Kjenner jeg både gleder meg og gruer meg til å måle tempen i morgen. hvis den holder seg like høy så er det et lite håp. Har den et kjempe fall, må jeg forberede meg på en ny uke TR.
Jeg er bortreist hele den fertilte perioden i Desember, så den må jeg hoppe over uansett :( For deretter å begynne i Januar igjen. Bæsj!
Håååper sååå jeg slipper det. Men, må jeg så må jeg jo bare vente. Selv om det er syyykt kjipt. Jeg har den fertile perioden 12-17 desember. Jeg er bortreist 13-18 desember. Bah!
Kan jo ikke be stakkars sambo skyte fra vestlandet til østlandet heller :p

b9ef8e81458abe7352950a84d416683c.jpg
 
Begynt å oppleve kvalme og oppblåsthet på kveldstid..
PMS, you are a naughty devil
 
Håper på klaff! Og om ikke så syns jeg EL skal komme tidlig neste gang, sånn at aksjene dere legger inn før du reiser holder i massevis. I teorien skal en jo kunne bli gravid etter samleie 5 dager før EL. Dog, det er jo ikke noe jeg hadde satset på om det kan unngås - men greit å tenke at ikke absolutt alt håp er ute. :)
 
Håper på klaff! Og om ikke så syns jeg EL skal komme tidlig neste gang, sånn at aksjene dere legger inn før du reiser holder i massevis. I teorien skal en jo kunne bli gravid etter samleie 5 dager før EL. Dog, det er jo ikke noe jeg hadde satset på om det kan unngås - men greit å tenke at ikke absolutt alt håp er ute. :)

Ja, du har et ganske godt poeng der :)
Hvis TR kommer når hu skal denne mnd og jeg har EL på dag 21-22 som jeg pleier å ha, vil jeg rekke det. Jeg er hjemme igjen 18/12 og det vil da være CD22..
Så hvis vi legger inn aksjer den 13 og den 18, så kan det faktisk gå :p
 
Tempen har gått litt ned igjen i dag. Merker mer mensmurringer også. Det kan jo gå begge veier. Jeg er fremdeles over streken, men vi får se.
Testen jeg tok i dag var blenda. Dessverre spiste hundene mine den før jeg rakk å ta bilde... :grumpy::disgust

65747994536948d1141065757db2e41a.jpg
 
8DPO

dbcbd80d9652010d16de466c3a5d8c25.jpg
 
9DPO:

Negativ g-test, temperatur har falt enda mer og PMS monsteret har flyttet inn for uken.
Jeg er ekstremt irritabel, hårsår (bokstavlig talt. Å børste håret gjør vondt), sliten i hodet, hodepine som kommer og går, kvalme som kommer og går, ømme pupper og det kjentes ut som det var en cycste som sprakk i går.
Ser dårlig ut denne pp :( TR skal komme en gang i løpet av helgen.


f1e694ad65144861ff283df69b91dac1.png
 
Æsj, så kjedelig. :sorry: Håper på bedre lykke neste gang, og at EL kommer i passe tid til når dere får lagt inn aksjer. :)
 
Æsj, så kjedelig. :sorry: Håper på bedre lykke neste gang, og at EL kommer i passe tid til når dere får lagt inn aksjer. :)

Tusen takk :) Jeg håper virkelig det <3
 
Forsøkte enkel. Tror jeg skal gå for dobbel neste syklus :)

Høres ut som mange må opp på det for å få best effekt, så kan hende det gjør susen. :)
 
Høres ut som mange må opp på det for å få best effekt, så kan hende det gjør susen. :)

Ja, får håpe det :D Virkelig! :)
Hvordan går det med deg? :)
 
Ja, får håpe det :D Virkelig! :)
Hvordan går det med deg? :)

Går bare bra, akkurat nå i alle fall. :) Fikk startet med blodfortynnende i går, og kjenner det var godt å gjøre noe "aktivt" for at ting skal gå bedre denne gangen. Og på fredag skal jeg på kontroll hos fastlege, kaaaaanskje jeg er heldig og får en sniktitt på lille dings igjen da. Han har nemlig UL-apparat på kontoret. :D
 
Går bare bra, akkurat nå i alle fall. :) Fikk startet med blodfortynnende i går, og kjenner det var godt å gjøre noe "aktivt" for at ting skal gå bedre denne gangen. Og på fredag skal jeg på kontroll hos fastlege, kaaaaanskje jeg er heldig og får en sniktitt på lille dings igjen da. Han har nemlig UL-apparat på kontoret. :D

åååh, så utrolig bra! Kanskje du får lov til å ta bilde av skjermen? :D
Hadde vært super koselig å sett din lille skatt! :D
Armen fungerer fremdeles også?
 
åååh, så utrolig bra! Kanskje du får lov til å ta bilde av skjermen? :D
Hadde vært super koselig å sett din lille skatt! :D
Armen fungerer fremdeles også?

Ja, kanskje. :) Skal i alle fall sutre over at jeg ikke har fått noe bilde fra ultralydene til nå. :p

Den fungerer bra, så nå kan jeg strikke igjen - og strikking er terapi. :happy:
 
Ja, kanskje. :) Skal i alle fall sutre over at jeg ikke har fått noe bilde fra ultralydene til nå. :p

Den fungerer bra, så nå kan jeg strikke igjen - og strikking er terapi. :happy:

Haha, gjør det :D

Så bra :D
Hva strikker du?
 
Back
Topp