Den store babydrømmen

Alle EL testene har vært negative siden den nesten sterke på mandag. Jeg er bare på CD12, så den vil forhåpentligvis komme senere i syklusen
 
Tiden går sååå sakte. I 8år har jeg vist med sikkerhet at jeg ikke kan få barn naturlig. Ønsket PG lengselen etter et barn har alltid vært der. Like sterkt. Hver dag. Nå er det endelig et lite lite håp at jeg endelig kan få bli gravid. Endelig få en egen familie.
Tiden til EL går så sakte. Jeg vet jo at ventetiden vil være verdt det når jeg endelig har en baby i armene, men det er hardt og vondt. En del av meg mangler. En del som aldri har vært der. Føler meg ikke fullstendig. Akkurat som jeg ikke er hel.
 
Er helt tom for EL tester, men jeg har ELsmerter i dag. Det har jeg aldri hatt før. Spennende!!!
 
Må oppdatere litt. I dag er jeg kjempe øm der inni. Jeg tar det som et positivt tegn og håper på det beste :)
 
Dette er veldig rart altså. Jeg er så øm der inne. Veldig følsomme bryst hele syklusen og jeg kjenner hele tiden at det jobber. Er til tider veldig ubehagelig. Kjenner det i korsryggen også.
Pluss at jeg er så trøtt. Veldig veldig trøtt.
Hormonene mine er helt på styr. Virkelig på styr. Prøver å kontrollere de så godt jeg kan.
Mulig det er derfor jeg er så trøtt.
Jeg er på CD17 nå og i denfruktbare perioden i følge appen. Begynte å tempe i dag. (fikk ikke termometeret før nå)
Kanskje den klarer å plukke opp eggløsning?
 
Kan være du rekker å fange opp EL med temping nå, om den ikke allerede har vært.

Mye av det du nevner er det jo flere som har under EL, så kan jo være at det vokser og gror et gullegg frem nå. :D
 
Kan være du rekker å fange opp EL med temping nå, om den ikke allerede har vært.

Mye av det du nevner er det jo flere som har under EL, så kan jo være at det vokser og gror et gullegg frem nå. :D

Det er lov å håpe ;) Hadde blitt så overlykkelig hvis jeg blir gravid nå!
Tempen var litt lav syntes jeg. Kanskje jeg treffer akkurat?! :p
 
6F14A1BB-99F6-4D9F-9AE8-554E234C2730.png


ser ut som ingen EL eller sen EL denne omgang. Håper på sen EL. Jeg har opplevd å få EL så sent som CD22 før. Jeg håper :)
 
God formiddag [emoji274]
I dag har jeg strikket ferdig babysokk nr.2 - veldig morsomt å lage slike ting selv. Jeg forstår godt at folk blir hektet [emoji39]

19a5752c94dd53f7d9e056fce44718a7.jpg


Jeg blir ikke helt klok på syklusen min, men jeg håper dette betyr at det slippes et egg i dag [emoji256][emoji173]️

c4ffbfb6b79eacf10c830fc6a831617c.jpg
 
7563953ee8cb3716745d715eb7ae7839.png


Test Date: November 30, 2017
Intercourse Timing:
(See the Intercourse Timing Analyzer)
Cycle Day
O-3 O-2 O-1 O O+1 Score
led_green.gif
led_green.gif
led_green.gif
led_orange.gif
High


Ja, da er det bare å krysse fingrene å håpe.
Sambo hadde vist fortalt svigermor i går at vi prøver å få bebis.. Det overrasket meg veldig. Men men.
Hadde håpet å sluppet mas.. Pluss at nå vil de vite med en gang hvis jeg takker nei til hvitvin juleaften..
Jaja. Får ikke gjort så mye med det nå.
 
72c4fe34be16449606d0cbe000734328.jpg


4DPO. Symptomer = nada nix.
Kjenner ingenting. Ikke ømme bryst, prikkinger, stikkinger eller andre rareriteter.
Har et lite håp at det skal komme et lite dip I temp I morgen eller fredag. Type "implantation dip" Hadde vært strålende.
Da hadde iallfall svigermor blitt kjempe glad ;)
 
Så spennende! Ønsker deg lykke til :) Vi skal snart i gang med første pp :)

Takk :D
Så spennende! Håper tiden din hos oss på Før Svangerskapet blir kort ;)
Velkommen er du :D
 
I dag våknet jeg med en skikkelig kvalme. Uvel og grøss. Gulper og får vann i munnen (slik man får når man er kvalm og nesten må spy)
Jeg vet ikke hva som gjør det, men har et lite håp at det er et tegn på at egget har grodd seg fast eller holder på å gro seg fast. Long shot, men er lov å håpe ;)
Jeg er en av de som kjenner ting veldig godt. Har slitt mye med sopp infeksjoner og urinveisinfeksjoner og jeg kjenner når det er på vei til å skje før det har skjedd.
Flere ganger jeg har sagt at nå er det en ny urinveisinfeksjon på vei. Legen tok test som kom tilbake helt fin og dagen etter har det vært fullt utbrudd og legen har tatt ny test som bekreftet dette. Pluss satt meg på antibiotika.
Nå har jeg alltid selexid liggende som jeg kan ta tilfelle jeg kjenner det er på vei.
Kanskje det er kroppen min som forteller at det er noe som skjer?
Kanskje dagens lille temp vil si "implantation dip"?

3d53e90496f69c5eae3a3350040cf00b.jpg
 
PMS er i gang. De sier at PMS og tidlig graviditeter er like, men dette er nok PMS.
Jeg merker PMS allerførst på humøret. Veldig irritabel og huffer meg mye.
Er jo ikke bra i det hele tatt egentlig.
Humøret mitt kan sikkert ha mye å si at jeg skal på en event i kveld som jeg virkelig ikke vil på. Jeg kvier meg til å reise.

7d9aeae38f36d78915b44dcb084719da.png
 
Håper det er preggers-hormoner som tuller med deg, og ikke PMS. :) Det er jo dog fortsatt tidlig å få gravid-symptomer, selv om noen sier de får det så tidlig. Ikke alltid egget har festet seg 6.dpo enda. Krysser fingre for deg!
 
Back
Topp