Den nye permisjonsordningen, hva vil den si?

Virker som folk har bestemt seg for at dette ikke funker før de har prøvd, derfor jeg spør. Unødvendig å ta sorgene på forskudd og som nevnt over her, dette er en gode fra staten, utrolig tullete å klage når noen lar deg gå hjemme med barnet ditt MED lønn

Det er ikke å ta sorgene på forskudd å se at det ikke går an gjøre to ting samtidig som ikke går an å gjøre samtidig.

Jeg synes det er helt bak mål at staten ikke legger til rette for at alle foreldre kan følge anbefalingene staten selv gir. «Fullamme til 6 mnd og fortsett å amme like mye flere uker, mens du innfører noen ts med mat hver dag. Men dette må du gjøre mens du er i full jobb». Hallo? Det henger jo ikke sammen.

Hvis staten ønsker å støtte amming må de faktisk gjøre det til en reel mulighet for alle.

Men for all del, la mødre ta ulønnet perm istedenfor, og slik minste pensjonspoeng og rett på sykepenger. Så kanskje politikerne ser at dette går MOT likestilling istedenfor.
 
Det var vel noe ironisk ment, men når folk går på meg for å ha skrevet tullete så er det virkelig ingen vits å føre diskusjoner her inne lenger, da er man rimelig hårsåre.

Litt ironisk at du nevner hårsårhet når du tar så voldsomt på vei for at jeg foreslo at å droppe slike uttrykk hvis det skal være en bedre tone i diskusjonen. Du kan jo ikke nekte for at det var negativt ladet mot den personen du siktet til. Men du trenger absolutt ikke å ta det til deg. Det var bare et forslag iht. moderators kommentar.
 
Litt ironisk at du nevner hårsårhet når du tar så voldsomt på vei for at jeg foreslo at å droppe slike uttrykk hvis det skal være en bedre tone i diskusjonen. Du kan jo ikke nekte for at det var negativt ladet mot den personen du siktet til. Men du trenger absolutt ikke å ta det til deg. Det var bare et forslag iht. moderators kommentar.

Haha... nei igenting med hårsårhet fra min side, syns bare det er s utrolig arrogant at enkelte her ikke takler å få slike ord rettet mot seg, hva jeg mente vet ikke du, så om det var negativt ladet kam ikke du uttale deg om. Hadde jeg kalt noen dust eller idiot så hadde jeg skjønt greia men utrykk som tullete er virkelig et harmløst utrykk, Om man skal trekke grensa ved ord aom «tullete» i en diskusjon så blir det fryktelig arrogante og stive diskusjoner her inne men for all del.
 
Haha... nei igenting med hårsårhet fra min side, syns bare det er s utrolig arrogant at enkelte her ikke takler å få slike ord rettet mot seg, hva jeg mente vet ikke du, så om det var negativt ladet kam ikke du uttale deg om. Hadde jeg kalt noen dust eller idiot så hadde jeg skjønt greia men utrykk som tullete er virkelig et harmløst utrykk, Om man skal trekke grensa ved ord aom «tullete» i en diskusjon så blir det fryktelig arrogante og stive diskusjoner her inne men for all del.

"Utrolig tullete å klage" kan umulig være noe annet enn negativt ladet. Men som sagt, det var et forslag. Fortsett som du vil :thumleft
 
"Utrolig tullete å klage" kan umulig være noe annet enn negativt ladet. Men som sagt, det var et forslag. Fortsett som du vil :thumleft

Og hva så om det hadde vært negativt ladet? Må en diskusjon være utelukkende positiv? Der alle er perlevenner og bare koselige hele tiden?
 
Back
Topp