Den nakne sannhet på Tv2 Livsstil

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Noen som har sett på det?

Kunne du tenkt deg å være med?

Ville du blitt tatt i noen løgner?

(For de som ikke vet det er det et program hvor par stiller hverandre spørsmål som skal svares ærlig på med en ekspert på kroppsspråk bekrefter eller avkrefter om vedkommende lyver :) Noen av spørsmålene er også tatt med løgndetektor)
 
Vært innom, og bladde fort forbi. Synes hele konseptet ble skikkelig kleint.

Kunne absolutt ikke tenkt meg å være med, og ja, jeg hadde sannsynligvis blitt tatt i løgn.

Edit: Hadde ikke løyet i programmet, men tidligere løgner hadde nok kommet for en dag.
 
Last edited:
Veldig kleint men bra tv da. Hadde aldri blitt med! Hadde ikke løyet i alle fall, hva er poenget med det?:p
 
Gøy å se på, men hadde aldri blitt med selv! Hovedsakelig fordi jeg har kameraskrekk, og blir kvalm av mitt eget speilbilde, så å vise meg på TV kommer aldri til å skje. Hadde nok ikke blitt tatt i løgn, men kan nok hende at min kjære ikke hadde blitt like imponert over alle svarene mine.

( Er det forresten samme spørsmål alle får? Eller lager de egne spørsmål?)
 
Gøy å se på, men hadde aldri blitt med selv! Hovedsakelig fordi jeg har kameraskrekk, og blir kvalm av mitt eget speilbilde, så å vise meg på TV kommer aldri til å skje. Hadde nok ikke blitt tatt i løgn, men kan nok hende at min kjære ikke hadde blitt like imponert over alle svarene mine.

( Er det forresten samme spørsmål alle får? Eller lager de egne spørsmål?)

De spørsmålene som stilles i mellom (typ, tenker du på meg når du onanerer, hvordan synes du jeg er som full osv.) tror jeg er veldig standard, mens resten er egne :)
 
Med tanke på at det er tv, og de bruker løgndetektor, er det jo 100% produksjon hele greia, og det hadde jeg ikke orket. :p
Eksponeringsbehovet til enkelte er jo så stort at de blir med på hva som helst. Det verste er jo at folk tror på at det er som man ser det i det ferdige resultatet.
Mundus vult decipi... (Verden vil bedras.)
 
Syns konseptet er både trist og kleint på en måte. Kunne ikke vært med på noe sånt, men ville ikke blitt tatt i løgn tror jeg.

Klart jeg har fortalt løgner opp gjennom, men ikke til mannen. Hvertfall ikke noen store, livsendrende. Men kanskje en lite hvit løgn eller to om hva innkjøp har kostet [emoji85]
 
For et kleint konsept[emoji23] sånn til info, løgntester og kroppspråk kan lett fakes, så man kan ikke bli 100%avslørt ved sånne tester, tenker dette kun er for å lage drama, hater sånt[emoji51]
 
Tror nok jeg holder meg unna. Tenker litt som så, hvordan blir tilliten til partneren etter noe slikt? Hadde ikke løyet om jeg måtte blitt med, men ikke noe jeg tenker at meg og mannen trenger å bruke tid på. Vi har det fint uten å blande inn et tv-program :)
 
De spørsmålene som blir stilt har vi allerede stilt hverandre. Før vi giftet oss kom alt frem på bordet. Anbefaler alle ha en åpen og ærlig kommunikasjon, veldig befriende og deilig!
 
Vært innom, og bladde fort forbi. Synes hele konseptet ble skikkelig kleint.

Kunne absolutt ikke tenkt meg å være med, og ja, jeg hadde sannsynligvis blitt tatt i løgn.

Edit: Hadde ikke løyet i programmet, men tidligere løgner hadde nok kommet for en dag.

Enig..
 
Back
Topp