Den milde midten?

Timian

Elsker forumet
Straks halvveis i uke 18, og jeg trodde det var nå man skulle føle seg i god form?

Er konstant utslitt og har ingen energi, som i første trimester. Noen andre som har det likedan?
 
Har det helt likedan, sover ca 12 timer per natt pluss så sovner jeg på sofaen på ettermiddagen! Kan delvis være fordi jeg er så kvalm, får derfor i meg lite mat [emoji52]
 
Fortsatt sliten og trøtt, men ikke så ille som i 1.trimester. men kan ha noe med saken å gjøre at jeg våkner grisetidlig og ikke får sove igjen..
 
Like trøtt, om ikke trøttere.. [emoji57][emoji42] Skal til legen i morgen og få tatt noen blodprøver, kan være lavt jern for eksempel..
 
Jepp! Kaster fortsatt opp flere ganger om dagen. Ikke noe som forsvant i første trimester her
 
Ja først nå jeg begynner å merke graviditeten. Er dårlig på alle måter
 
Trøtt her også, men synes at energinivået har kommet seg litt, enn hva det var.
Men når sjekket dere hb (blodprosent) sist? kan jo være at den har dalt litt mer nå og det gjør jo at man blir ekstra slapp/sliten og energiløs.
 
[emoji113] Ja, fortsatt super trøtt og sliten her. Kvalmen er borte og bare det i seg selv er en stor glede!! Ellers har jeg betennelse i magesekken og begrenset hvilke medisiner jeg kan ta. Det er kjipt. Misstenker at den høye dosen med medisinene og gjør meg litt trøtt...
 
Her er formen enda helt på bånn, sliter med svimmelhet, kvalme, bekkenløsning og ingen energi. Blir nå søkt om svangerskapspenger da målet ikke lenger er å komme tilbake i jobb, men å fungere noenlunde på hjemmebane.
 
Jeg venter også på den. Var så fornøyd med å ha spist middag 4 dager forrige uke!! Det må jo bety at det kommer seg :)
 
Jeg ble helt fin fra uke 11. Jeg kjenner nesten ikke at jeg er gravid i det hele tatt.

Jobber 100% uten problemer
 
Back
Topp