Den lange veien

Litendrøm

Forelsket i forumet
Den lange veien vår startet for 4 år siden:eek:
Har ikke skjedd noe, og vet ikke om jeg har vært gravid engang. Er sta som et esel og har jeg bestemt meg for å vente med test, ja så venter jeg. Ergo ingen aning om jeg har vært gravid. Vet jeg kunne ha snakket med legen for lenge siden, men har vegret meg fra å ringe å bestille time. Nå 4 år etter at jeg kastet pillene fikk jeg bestilt time, når timen er satt er det ingen vei tilbake. Snill lege som henviste oss videre med en gang. Nå venter vi på brev til å komme inn på sykehuset.
Smører hjertet med tolmodighet og er glad for at ballen endelig har startet og rulle.
 
Da er neste PP i gang, og må vente på at tanta pakker sammen og reiser avgårde. Trist, lei, sint, frustrert ja vet ikke hva. Ny runde, nye håp får satse på at det går nå.

Håper høsten kan gå fort, så vi kan vente på brev. Nederst på rangeringstigen, men håpet kommer hver måned.
 
CD 2

Tanta er her for fult, merker at humøret blir bedre (ikke like mye pms), har ordnet med ferie og verden smiler til meg.
Skal kjøpe grapefruktjuice og holde motet oppe.
 
4 år er ufattelig lang tid! Håper at dere får god hjelp på sykehuset og at spira sitter kjapt! :) Lykke til!
 
CD 6

Endelig er tanta reist, så da er det bare å hoppe i høyet med jevne mellomrom.

Fikk en gladnyhet i går når jeg kom hjem. Fått time ved GU, endelig noe å gru glede seg til. 2 måneder går fort og hvert når jeg skal hjem til mor og far. Over ett år siden jeg var hjemom sist.
 
CD 11

Venter el nærmere helgen, men har startet med litt sengekos. Nå er det bare og kose seg framover.
Har prøvd å Tempe denne pp, men det funker ikke. Har jo ikke sjans til å huske det tidlig på morgenkvisten, men gir meg ikke så lett. Skal forsøke på nytt.

Nå er det bare 1 uke med jobb igjen så blir det fri/ferie. Gleder meg kjempemye til det, det skal jammen meg bli godt å komme hjem til nordnorge.
 
Stilt og rolig her
Har tatt ferie så er reist til vakre NordNorge og hjem til mor og far.
Da går tiden også mye fortere og jeg slipper og tenke så mye på dpo-dager.
 
CD 3

Da var tanta på plass og ny pp igang. Dette blir siste pp før vi skal møte opp på sykehuset. Spennende. Men håper noe skjer rimelig kjapt nå.
 
Hei! Håper dere fikk en konklusjon på hva som er grunnen for at du ikkeer blitt gravid på sykehuset? Lykke til til deg!

Jeg har selv forsøkt å få få barn i 3 år!,

☺️
 
Hei.
Håper du fikk den hjelpen du trengte på timen <3
E sjøl gåd inn i mitt 4 år som prøver, det tar på :/
Men nu ska æ kjøp mæ eggløsnings monitor og ska begynne og tempe for fult :)
Har pergotime også, og primolut OM tante uteblir som ho bruke å gjør hver måne :(
Hate dette. Har også PCO(S) så e vel derfor det ikke sitt enda.
Har vært gravid en gang for ett år sia, mista 2 desember 2014, 8 uke på vei ca.
Jævligste æ har vært me på :)
E spent på ka som har skjedd videre me dæ nu :D

P.S nordnorge kor det vill si :D ?
 
Back
Topp