Den eviglange ventetiden! :)

Har hatt en helt fantastisk søndag med gutta mine og foreldrene mine :) de nye gardinene mine gjorde seg i stua altså! :D jeg eeeelsker denne tiden her <3 I morgen skal jeg på jakt etter en stor stjerne som kan stå som jeg kan ha i stuevinduet :D kvalmen har vært litt av og på i dag men har heldigvis ikke kastet opp så ribbe og riskrem har fått liggi i magen i fred :p hehe håper dere andre har hatt en super 1. Advent <3
 
8+6 :) Nå har jeg funnet synderen til kvalmen! Etter en helg med strålende form og uten kvalme er den tilbake igjen etter to dager med hvilende nattevakter. Sent i seng og tidlig opp er ikke bra for sliten kropp :p Prata med sjefen og to på rad er litt drøyt så det dropper vi :)

Har omsider ringt lege og bestilt time da! :D 15 desember har jeg fått time. Er da 11+1 men de sa det var i svangerskapsuke 12 jeg skulle ha time så det blir spennende :)
 
9+0 :D

Kvalmen er mye bedre i dag, brakk meg bare 4 ganger mens jeg smurte niste til sønnen.. Glemte det i går hehe :)

Jeg har så mange rare drømmer for tiden. I natt så drømte jeg at jeg fødte. Vet ikke kjønnet og så ikke babyen, men jeg ble så redd og turte ikke se på den lille bylten. De la den på brystet mitt men jeg nektet å åpne øynene og se på den lille :s wtf liksom?? Godt jeg aldri har vært sanndrømt:)
 
9+1 :) en natt uten noe særlig med drømming. Enda godt. Hehe. Sitter her og ser på tv og kjemper med kvalmen før jeg skal på jobb. Dagvakt er så slitsomt. Ikke fått i meg frokost enda, men står kokte egg til avkjøling. Det er 1. Desember og både far og sønn er nok like spente :) hehe
 
9+2 og jeg er så jæ**a lei det fordømte kjøleskapet
Hver gang jeg åpner må jeg spy :( det stinker noe så forferdelig. Men hverken sønnen eller mannen lukter noe ekkelt inni der. Så for å si det sånn må sønnen finne ting i nid er sjøl:s blah dagens sukk
 
9+2 og jeg er så jæ**a lei det fordømte kjøleskapet
Hver gang jeg åpner må jeg spy :( det stinker noe så forferdelig. Men hverken sønnen eller mannen lukter noe ekkelt inni der. Så for å si det sånn må sønnen finne ting i nid er sjøl:s blah dagens sukk

Ja vi har også kjøleskapsproblemer. Jeg synes ikke det lukter så vondt men blir sykt kvalm av å rote rundt inni der, så jeg er kjapp inn og ut :p Samboeren mente at det var noe som lukta inni der, noe som vanligvis ikke skjer da jeg har grei kontroll på innholdet. Og han mente at han ikke kunne se hva som kunne kastes og ikke :meh:

Så da tok han ut en og en ting mens jeg satt på trygg avstand og brakk meg og sa kast eller behold :hilarious: Brakk meg ikke fordi noe var spesielt dårlig, bare fordi det var...mat? :hungry:
 
Ja vi har også kjøleskapsproblemer. Jeg synes ikke det lukter så vondt men blir sykt kvalm av å rote rundt inni der, så jeg er kjapp inn og ut :p Samboeren mente at det var noe som lukta inni der, noe som vanligvis ikke skjer da jeg har grei kontroll på innholdet. Og han mente at han ikke kunne se hva som kunne kastes og ikke :meh:

Så da tok han ut en og en ting mens jeg satt på trygg avstand og brakk meg og sa kast eller behold :hilarious: Brakk meg ikke fordi noe var spesielt dårlig, bare fordi det var...mat? :hungry:

Merkelig det der altså! Var sånn sist gang også hehe... Samboeren måtte le av meg her om dagen for jeg lette etter smøret. Og det er begrenset med hvor lenge jeg greier å holde pusten. Rota febrilsk inni der men fant den ikke, til slutt måtte jeg løpe på do :s har fått helt aversjon mot kjøleskapet nå..
 
I dag er jeg en gravid muggen kjerring merker jeg. Møkkagubbe. Han har ikke tatt særlig hensyn til at jeg er kvalm. Han var snill å vaska huset en gang og det er det. Etter det har jeg egentlig tatt meg av det meste her. Nå stakkars er han forskjøla... Daaakar. Orka ikke stikke innom butikken og gikk rett i seng. Jeg er kvalm men lagde middag for det, og spurte om han kunne stikke å handle. Har ikke dopapir. Jeg måtte da ta hensyn til at han er syk. Jeg må da skjønne at han ikke kan handle når han har litt rennende nese. Makan. Jeg merket jeg hissa meg skikkelig opp, men han kom seg opp på butikken og handlet. Nå skal det sies at butikken er et stykke unna og jeg har ikke lappen så det er ikke så lett for meg å handle :s Er jeg urimelig? :(
 
Nå skal det sies at butikken er et stykke unna og jeg har ikke lappen så det er ikke så lett for meg å handle :s Er jeg urimelig? :(
NEI!!! :mad::mad:
Og iallefall ikke om du ikke har lappen i tillegg! Mannfolk o_Oo_O
 
NEI!!! :mad::mad:
Og iallefall ikke om du ikke har lappen i tillegg! Mannfolk o_Oo_O

Jeg ble forbanna for å si det sånn. Og nå sa han at det er forskjell på å være syk og gravid. Jeg mener man er ikke syk når man er forkjøla men det er nå så... Ikke første gangen han holder på sånn. Han er ikke akkurat den man vil kalle omsorgsfull :(
 
2.søndagen I Desember :) tid for familie og kos. I dag er kvalmen helt uutholdelig. Klarer ikke gå inn på kjøkkenet uten å brekke meg til jeg nesten spyr:s heldigvis har gubben skjønt at man er ikke døden nær selvom man er forskjøla så har fikk laget frokost til sønnen :) Er 9+4 i dag. Håper kvalmen gir seg snart :s
 
Jeg ble forbanna for å si det sånn. Og nå sa han at det er forskjell på å være syk og gravid. Jeg mener man er ikke syk når man er forkjøla men det er nå så... Ikke første gangen han holder på sånn. Han er ikke akkurat den man vil kalle omsorgsfull :(
Herrefred...
Måtte ha meg ei grineøkt jeg også her for å få samboeren til å forstå at man faktisk blir helt handlingslammet av å gå å være så sinnsykt kvalm 24/7..

Og å være forkjøla er IKKE å være syk, så der holder jeg med deg ;)
 
Herrefred...
Måtte ha meg ei grineøkt jeg også her for å få samboeren til å forstå at man faktisk blir helt handlingslammet av å gå å være så sinnsykt kvalm 24/7..

Og å være forkjøla er IKKE å være syk, så der holder jeg med deg ;)
Takk for forståelsen [emoji173] Jeg kan forstå at de syns det er vanskelig å sette seg inn i. Men på samme måte ikke. Må gå ann å sette seg inn i hvordan andre har det. Jeg var nok litt streng med han men han har ikke feber og er bare snørrete og hoster. Da kan han ta seg sammen syns jeg. [emoji38]
 
Juhu 10+0 i dag [emoji7] Vært lite oppdatering her for formen har vært ræva så har knapt vært inne å tittet. Jeg virkelig hater hvordan appen ble etter den nye oppdateringen altså [emoji30] var på helsestasjonen med seksåringen i dag da, koooslig å se alle de små babyene... Stakk ekstra i magen da ja hehe. Gleder meg sååå [emoji173]
 
11+0 og første kontroll hos legen i morgen :) har et øøørlite håp om at han er villig til å prøve å finne hjertelyden :D Formen er veldig svingende om dagen vært veldig mye dårlig. Syns det er så rart for jeg var knapt kvalm når jeg gikk med sønnen min.
 
Gratulerer med 12+0 :happy:! Stemmer ikke det?

Hurra, hurra!

Du kan jo trygt forkynne den gledelige nyheten til alle på julaften om du vil:happy:, hvis du ikke har gjort det allerede da.

Hvordan er formen?

Om den ikke er på topp, burde det gi seg snart. Ikke lenge til andre trimester nå.:cat:
 
Gratulerer med 12+0 :happy:! Stemmer ikke det?

Hurra, hurra!

Du kan jo trygt forkynne den gledelige nyheten til alle på julaften om du vil:happy:, hvis du ikke har gjort det allerede da.

Hvordan er formen?

Om den ikke er på topp, burde det gi seg snart. Ikke lenge til andre trimester nå.:cat:
Tusen takk skal du ha! [emoji3] koselig å høre fra deg[emoji173] var hos legen men han satte meg tilbake[emoji85] så er 12+0 på julaften :D Bomba er sluppet og alle vet. Klarer ikke holde på hemmeligheter jeg for fem flate øre[emoji23] Formen begynner å bli mye bedre egentlig. Går flere dager mellom hver gang jeg kaster opp så det er deilig!

Hvordan går det med deg? [emoji173]
 
Tusen takk skal du ha! [emoji3] koselig å høre fra deg[emoji173] var hos legen men han satte meg tilbake[emoji85] så er 12+0 på julaften :D Bomba er sluppet og alle vet. Klarer ikke holde på hemmeligheter jeg for fem flate øre[emoji23] Formen begynner å bli mye bedre egentlig. Går flere dager mellom hver gang jeg kaster opp så det er deilig!

Hvordan går det med deg? [emoji173]

Så kjekt at du begynner å bli bedre! Da kan du jo kose deg litt mer med julematen og julegodteriet. Er det en gang i året man særlig må få lov til å kose seg uten dårlig samvittighet, så må det jo være i jula :happy:!

Jeg er 8+0 i dag, tul i morgen. Jeg er ganske dårlig, men kaster ikke opp. Ikke dårlig på dagen, bare på kveld og natt. Sover ikke så godt da, så det gjør meg nokså sliten. Likevel kjempeglad for at jeg slipper unna på morgen og dagen, for det gjør meg bedre i stand til å ta vare på småen.

Jeg skal nok klare å knalle i meg litt julegodter, og kommer det opp igjen......ja så er det kanskje ikke så ille....:joyful::joyful::joyful: (ikke at jeg ønsker det altså, bare litt gravidhumor)

Jeg kjenner egentlig at bare tanken på fet mat gjør meg kvalm. Jeg som eeeeelsker pinnekjøtt, kjenner at det ikke frister i det hele tatt.
Sjokolade frister enda, så helt fettfritt er ikke lystene :hilarious:.

Julegavene er nesten ferdighandlet, har bare en igjen egentlig. Den er bestilt og kommer til butikken lillejulaften ,puuuhhhh akkurat i tide!
 
Så kjekt at du begynner å bli bedre! Da kan du jo kose deg litt mer med julematen og julegodteriet. Er det en gang i året man særlig må få lov til å kose seg uten dårlig samvittighet, så må det jo være i jula :happy:!

Jeg er 8+0 i dag, tul i morgen. Jeg er ganske dårlig, men kaster ikke opp. Ikke dårlig på dagen, bare på kveld og natt. Sover ikke så godt da, så det gjør meg nokså sliten. Likevel kjempeglad for at jeg slipper unna på morgen og dagen, for det gjør meg bedre i stand til å ta vare på småen.

Jeg skal nok klare å knalle i meg litt julegodter, og kommer det opp igjen......ja så er det kanskje ikke så ille....:joyful::joyful::joyful: (ikke at jeg ønsker det altså, bare litt gravidhumor)

Jeg kjenner egentlig at bare tanken på fet mat gjør meg kvalm. Jeg som eeeeelsker pinnekjøtt, kjenner at det ikke frister i det hele tatt.
Sjokolade frister enda, så helt fettfritt er ikke lystene :hilarious:.

Julegavene er nesten ferdighandlet, har bare en igjen egentlig. Den er bestilt og kommer til butikken lillejulaften ,puuuhhhh akkurat i tide!
Åja i jula skal man virkelig fråtse [emoji23] kjenner jeg gleeeeder meg til pinnekjøtt [emoji7] håper virkelig når dagen kommer at du orker å spise julemat [emoji7]

Oi så flaks at pakken kommer på lillejulaften! Hehehe jeg har akkurat pakket inn siste gaven nå, og all mat er handlet inn, så gjenstår bare å vaske og ordne [emoji2] og så kan jula bare komme [emoji3]

Så deilig at du ikke er så dårlig på dagen, det hjelper jo litt. Håper du blir bra snart da sånn at du får litt ordentlig søvn, det er viktig [emoji173]
 
I dag er jeg 11+5 og formen har faktisk vært ganske fin i noen dager :) kjempe deilig!
Jeg sover godt om nettene men har begynt å våkne tidlig for å tisse [emoji23]
I morgen er lillejulaften og jeg gleder meg skikkelig til å pynte juletreet [emoji7] I jula er jeg som en unge ass [emoji23] [emoji85]
 
Back
Topp