Deler du og din partner samme seng hver natt?

Samboer har havna på sofaen noen ganger så mini får ratt plassen hans. Blir til at vi alle sover bedre av det enkelte dager.
 
Alltid :)
 
Når kjæresten er hjemme (han jobber borte i 5-7 uker), så deler vi alltid seng. :)
 
Ja :) Med mindre en av oss er bortreist.
 
Ja! Med mindre en av oss er syke, da hender det at en av oss legger seg på gjesterommet.
 
Vi sover alltid sammen, vi har som oftest selskap av sønnen vår da.
Eneste unntaket er ved omgangssyke eller noe som smitter [emoji4]
 
Mannen sover på gjesterommet, jeg og 2,5 åringen samsover. Mannen snorker veldig så jeg trives egentlig godt med denne ordningen.

Samme her, sover utmerket uten mannen, vesla på snart 2 derimot må jeg ha for å sove virker det som :p Hender vi sover sammen alle tre da, og det synes vi er hyggeligst. Men jeg sover så dårlig da, og dytter på han for at han ikke skal snorke, noe som fører til at han sover dårlig igjen :p Sover veldig godt med han når jeg har øreplugger da, men det slutta jeg med etter vi fikk barn.
 
mesteparten av tiden sover vi sammen.
han kan finne på å legge seg på sofaen når har er skikkelig syk eller sliter masse med søvn, for å ikke vekke meg, men det er ikke ofte, spesielt ikke når jeg blir sint fordi jeg ikke får sove ordentlig uten han :grumpy:
 
Sover alltid sammen, både jeg, mannen, guttungen (1 år) og hunden. Vet ikke hva som skal til for at vi ligger på hvert vårt rom, må være noe alvorlig tror jeg:p
Guttungen våkner ofte av alarmen halv 6 når mannen skal på jobb, men står heller opp enn å ligge alene;)

Men om man føler det beste er å sove hver for seg så gjør man det! Spiller vel ikke noen rolle hva andre gjør.
 
I utganspunktet ja[emoji85] Men grunnet ekstrem svangerskapskvalme og at vi har en liten en til i heimen, så sover vi ikke samme slik at han kan stå opp med henne og jeg kan sove til jeg er uthvilt for å få en bedre dag<3
 
Sover stort sett sammen men med to unger så blir det sengebytter innimellom. Orker ikke å ligge flere i sengen så en av oss går gjerne inn på et av barnerommene om vi får besøk om natten. Eller en av oss sovner inne hos minsten.
Hender og at sambo legger seg på sofaen for å gi meg fred fra snorking om han er forkjølet.
 
Vi sover alltid sammen. Det var skjedd kanskje 3 ganger på de 7,5 åra vi har vært sammen at en av oss har lagt oss på sofaen pga tett nese som fører til snorking. Jeg har heller ikke hørt om at folk ikke sover sammen..
 
Vi sover alltid sammen. Faktisk helt utenkelig å sove i to forskjellige senger hjemme. Sover best sammen når han ligger ved siden av, selv om han til tider snorker[emoji28] sover kjempe dårlig de to ukene han er i Nordsjøen.
 
Vi sov alltid sammen før vi fikk barn. Nå hender det ved sykdom, søvnmangel at vi sover hver for oss. Men det er sjeldent.
 
Si er ofte sammen. Når han snorker helt sinnsykt. Tar en av oss sofaen. Fungerer ikke uten litt god nattesøvn.

Jeg tenker alle finner sin måte å gjøre dette på. Noen liker avstand om natten, andre liker nærhet.
 
Back
Topp