Dele erfaring fra Maigaard

lamelia

Flørter med forumet
Hei

Ser det er endel som har vært på Maigaard. Jeg skal dit om en uke evt 9 dager. Lurte på om andre kan dele litt erfaringer derifra? Helt ny på ivf.

Håper å høre fra dere!

43 år
 
Jeg var der første gang i januar i fjor etter at de sa til meg her i Norge at jeg ikke kunne få barn med egne egg. Maigaard ville forsøke med mine egne egg og det resulterte i et godt uttak med 12 egg hvor 9 lot seg befrukte og endte opp med 5 blastoer. Jeg hadde innsett i januar, februar, mars, april med negative tester. Da gikk jeg i dialog med de om å endre støttemedisinene og fikk prøve albyl e og prednisolon. Innsett 31 mai, positiv test 4 juni og datteren min ble født 6 februar i år, så hun er snart 3 mnd gammel. Veldig god kommunikasjon, veldig fornøyd med måten de var mot oss på og ikke minst hvor enkelt det var med Aage Huseby i Oslo med kontroller.
 
Veldig fornøyd, hadde 3 ivf forsøk dær.. måtte dra ditt fordi enslige ikke hadde lov få barn med ivf i Norge på den tiden.... all scanning og oppfølging hær hjemme dekket de hos hausken.sendte bare inn kvitteringer... veldig enkelt. Satt inn 2 egg 3 ganger og spiren satt på siste forsøk. De var ikke helt med på all støtte medisiner og mente en del var unødvendig men det de ikke gav fikk jeg hos hausken. Da han mente dt var nødvendig .. På det forsøket som ble baby av ble det gjort både scratching før og assisted hacking på embryoene før insett.. jeg fikk ovitrelle etter insett som hcg større , prednisolon , dobbel crinone , osv … satt inn på dag 2 alle gangene. Ingen på frys noen av forsøkene. Men veldig greie kommunisere med på Mail og kjape svare..

Eneste grunn for at jeg går til hausken nå med søsken forsøk er fordi det er enklere da jeg bor 5 min fra og med ett barn fra før så er det mye mer styr reise..


Lykke til og god tur
 
Hei.

Takk for svar!
Dr Huseby er fantastisk. Han har fulgt meg i 18 år men mine tre barn fra før av. Han tok imot sønnen min og har gått til han siste årene med hjelp fra han med hormontabletter. Men nå da jeg bestemte meg for Maigaard er han så flink og stiller opp nå også! Helt fantastisk!

Er så spent. Hva hadde dere AMH på? Min er 1.1. Har fått faktisk støttemedisin jeg også uten å faktisk spørre om det. Det synes jeg er veldig bra. I morgen får jeg vite om jeg reiser ned fredag eller søndag.

Eneste negative er reisen. Litt hæssel det!

Gratulerer foresten med baby og graviditet
 
Back
Topp