Dehydrert..

Jeg har vært slik du beskriver, har også ofte vondt i hodet, løsningen her ble isbitmaskin. Da smaker alt mye bedre med en gang og man går fort å knasker isbiter i varmen[emoji5]

Det er faktisk veldig sant, kanskje forslå å kjøpe en slik [emoji16][emoji1303]
 
Hva med smoothies eller juice? Saft er jeg glad i ... Pluss iskaldt vann og pepsi max :D Drikker mye selv, men mye hodepine og tisser myyye mindre enn vanlig :( Man svetter jo gjerne mye mer i varmen også ...

Er nok mye i det at kroppen trenger mer enn normalt og da sliter tydeligvis jeg. Pepsi kan du ha for det selv haha.
Men skal lete etter en god saft, synes ikke det er så mange gode lenger [emoji57]
 
Det er nok denne som ha reddet meg tidligere, alltid spist mye av det. Men jeg tåler den ikke lenger [emoji20]Får veldig vondt i magen og kaster opp av vannmelon. Den er frisk, god og masse væske. Så ett veldig godt råd.
Her jeg bor er de tomme for isbiter og isbiterpose, folk har tydeligvis tømt hyllene. Så til uka skal jeg prøve å finne noe jeg kan lage isbiter i[emoji1303]

Kjøp de isbitene som er av plast/metall som du kan fryse igjen og igjen. Du får ikke tygget dem, men det sørger for kald drikke. ;)
Spis agurk, lag deg saft-is, og kjøp f.eks. solbærsirup/husholdningssaft, der er det proppfullt med sukker. :p

Is-te er vanndrivende, så det bør du unngå, i likhet med vanlig te og kaffe.
 
Hvis du har brun urin så kan du umulig få i deg noe særlig. Siden du blir dårlig av så lite væske, så må du jo bare tvinge det i deg.

Kanskje derfor jeg startet denne tråden? Noen gode råd til å få i seg mer? For jeg tviler sterkt på å presse i meg vann, bli kvalm og kastet opp alt løser problemet. Derfor trengte jeg noen gode råd [emoji5]
 
Her har vi fryst oppskåret ananas vannmelon kiwi og sitron som vi bruker å ha i kaldt vann.

Smaker friskt og holder vannet kaldt litt lengre.


Vi skal ha drikke en liter om dagen og opp mot to liter vann når det har vært så varmt. Mye å fordøye når man ikke er vant til det :/

Så mye er jeg nok ikke i nærheten av nei, ikke vant med dette heller. Så jeg drikker vel lite til vanlig også.
Fryse frukt og bær kan jo være en ting. Nå kommer det jo norske jordbær også.
Tror det blir dyr shopping runde til mandagen [emoji23]
 
Er nok mye i det at kroppen trenger mer enn normalt og da sliter tydeligvis jeg. Pepsi kan du ha for det selv haha.
Men skal lete etter en god saft, synes ikke det er så mange gode lenger [emoji57]

Lerum sin sitron og lime saft synes jeg er frisk i varmen, ellers Lerum sin eple og pære saft.
 
Er nok mye i det at kroppen trenger mer enn normalt og da sliter tydeligvis jeg. Pepsi kan du ha for det selv haha.
Men skal lete etter en god saft, synes ikke det er så mange gode lenger [emoji57]
Liker du ikke pepsi? I love it! <3 :)
Vanskelig hvis du er litt kresen kan jeg tenke meg :)
 
Vann ned sitron eller jordbær,Vannmelon og smoothier?
 
Ta meg en tur på Biltema jeg, trenger noen slike former [emoji1]
Fungere de slush tingene der? De har jeg lurt litt på før[emoji1]
Ja husker nevøen min hadde med en sånn på hytta for å lage seg slush en sommer, måtte gjemme colaen godt den sommeren for å si det sånn :D så tror de fungere ja :)
 
Back
Topp