De der 'roll' greiene mot strekkmerker?!

Prox

Gift med forumet
Fungerer det?

Før/etter bilde av noen her inne som har prøvd? :)
 
aldri hørt om. Link?
 
Hvor kan denne kjøpes? :)
 
Swiss roll heter det. Har ingen erfaring med det selv, men har veldig lyst å prøve :)
 
Dermaroll. 30 kr på ebay. Ei i termin gruppa mi har prøvd, det funker!!! :D
 
Derma roller. De var en her innen som hade køpt på ebay veldigt billigt.
Eg selv bestellde en i en norsk nettbutikk før 160kr. Har ikkje prøvd men ønsker væl å høra erfaring fra andra
 
Jeg tror neppe noen sånt funker.
 
Vet ikke hva den heter, men veninna mi prøvde en og det funket faktisk:eek: Jeg skal prøve når tassen i magen har kommet ut.
 
Jeg har alltid vært utrolig skeptisk til alt som har med å fjerne strekkmerker, fordi strekkmerkene ikke er i det øverste hudlaget.. Jeg snakket med en kirurg om dette for 6-ish år siden og han sa da at de holdt på å komme med noe til Norge som var akkurat som en rulle med nåler man skulle rulle over magen, for deretter å smøre på en krem som skulle trekke huden sammen, under underhuden.. Han sa at dette var meget utprøvd i Tyskland..

Nå er det jo kommet og dette skal jeg definitivt prøve selv. Dette er noe jeg har troen på.. Hilsen hun som har sagt bullshitt til alt av strekkmerke- kremer, oljer, osv i alle år :happy::oops:
 
Jeg har alltid vært utrolig skeptisk til alt som har med å fjerne strekkmerker, fordi strekkmerkene ikke er i det øverste hudlaget.. Jeg snakket med en kirurg om dette for 6-ish år siden og han sa da at de holdt på å komme med noe til Norge som var akkurat som en rulle med nåler man skulle rulle over magen, for deretter å smøre på en krem som skulle trekke huden sammen, under underhuden.. Han sa at dette var meget utprøvd i Tyskland..

Nå er det jo kommet og dette skal jeg definitivt prøve selv. Dette er noe jeg har troen på.. Hilsen hun som har sagt bullshitt til alt av strekkmerke- kremer, oljer, osv i alle år :happy::oops:

Hva mente kirurgen om dette da??
 
Har bestilt meg, venter i spenning ;)
 
Back
Topp