De beste og dårligste kjøpene

Ingenting av det som har vært upraktisk har hatt byttelapp og mye fikk vi for mange månder siden så jeg tenkte ikke på det og tok av alt av lapper og vasket det. Det går jo greit, da, og vi bruker jo noe, men litt upraktisk :)
Skjønner :happy:
 
Tror jeg allerede kan si at ergobaby wrap ikke vil bli brukt her. Close caboo er jo veldig mye mer praktisk
 
Må ikke glemme stokke sin tripp trapp stol med newborn sete [emoji4] Veldig grei når vi skal spise/lage middag og han er våken.
 
Beste kjøpet var babybrezza, newborn seat og babynest, har ikke noen erfaring med dårlige kjøp ennå[emoji4]
 
Mannen kjøpte en vest/pose til å sove i til 800kr!! Den har vi ikke brukt. Mye bedre med ullbody og dyne/teppe.
Har også en Troll vugge som blir sjeldent brukt. Upraktisk når den er så lav. Og gyninga er så hakkete..

Ellers veldig godt fornøyd med babynest, ergobaby ammepute, tripptrapp med babysete, bed side crib, bilstolposen og bæresjalet close caboo [emoji847]
 
Jeg elsker jo sovepose til de små, slipper å være redd for å få dyna over ansiktet :happy: og baby bjørn vippestol er uvurderlig her:happy:

Ellers lite dårlige kjøp foreløpig :p
 
Jeg har ikke bil, men kjøpte bilsete likevel. Det er jeg glad for [emoji4]
 
Mannen kjøpte en vest/pose til å sove i til 800kr!! Den har vi ikke brukt. Mye bedre med ullbody og dyne/teppe.
Har også en Troll vugge som blir sjeldent brukt. Upraktisk når den er så lav. Og gyninga er så hakkete..

Ellers veldig godt fornøyd med babynest, ergobaby ammepute, tripptrapp med babysete, bed side crib, bilstolposen og bæresjalet close caboo [emoji847]
Vi brukte mye pose til storebror, men det var når han ble større. Begynte med det når han lærte å snu seg fra rygg til mage for da skjedde det sjeldnere. Brukte det til han var ca 1,5 år:)
 
Beste kjøp (har fra før) :
Bilstol og bilstolpose
BabyBjørn Vippestol
Ergobaby og Ergobaby nyfødtinnlegg
Stellebordet ( sa jeg ikke skule ha, men glad jeg kjøpte allikavell ) :D

Dårlige kjøp:
Ingenting enda jeg føler har verdt unødvendig i grunn:)
 
Vi brukte mye pose til storebror, men det var når han ble større. Begynte med det når han lærte å snu seg fra rygg til mage for da skjedde det sjeldnere. Brukte det til han var ca 1,5 år:)

Stilig! Skal prøve igjen litt senere. Kan se for meg at der er praktisk når de blir litt større ;)
 
Beste kjøp:
Bilstol og bilstolpose
Babynest
Leander stellematte
Sterilisator (gikk til innkjøp av det i forrige uke)

Dårligste kjøp:
BBhugme puten, fikk ikke problem med bekkenet og syns ikke den fungerer til ammepute
Bodyer uten armer og som ikke er omslag


Vippestol, tripp trapp stol, bæresele og vognen er ikke blitt tatt i bruk enda, men satser på at de kommer til å bli det. Lille er bare to uker enda, og jeg er fremdeles delvis sengeliggende.
 
Det eneste store vi har kjøpt som vi ikke har hatt til storebror er tripp trapp stol m med born Seat. Det er gull verdt når vår sosiale frøken våkner når vi skal spise:)
Ellers så er sprinkelseng der en kan ta av ene siden fantastisk. Har senga ved siden sv vår uten en side, noe dom gjør legging og ammingen mye enklere :)
 
Beste kjøp:
Bilstol og bilstolpose
Babynest
Leander stellematte
Sterilisator (gikk til innkjøp av det i forrige uke)

Dårligste kjøp:
BBhugme puten, fikk ikke problem med bekkenet og syns ikke den fungerer til ammepute
Bodyer uten armer og som ikke er omslag


Vippestol, tripp trapp stol, bæresele og vognen er ikke blitt tatt i bruk enda, men satser på at de kommer til å bli det. Lille er bare to uker enda, og jeg er fremdeles delvis sengeliggende.

Kan nå legge til på beste kjøp:

-Baby brezza, «kaffemaskin» for MME. Genial no når amming og pumping er over.

-vippestol baby bjørn, men skulle gjerne hatt en elektrisk siden hun sjeldent vil ligge der med mindre jeg vipper henne.

-close caboo bæresjal

-babygym, har Ole brum

-Medela dobbel pumpe

-tørkestativ til flasker

Unødvendig:

-mam manuell pumpe, tar altfor lang tid, men var heldigvis billig og en flaske oppi

-heldrakt ullfleece fra nøstebarn, syns den er for klumpete og liker ikke hetten

Badebaljen er hittil ikke nødvendig fordi hun hater å bade. Det går greit å dusje med meg, eller ligge oppå meg når jeg bader.
 
Bomkjøp:
Emmaljunga nxt90 barnevogn (passet ikke våres bruk)
Babynest
Avent manuell brystpumpe
Smokk
Noen klær i strl 50
Troll Bedside crib (samsover)
Skiphop Stellebag (ubrukelig liten)

Elsker :
Ergobaby 360 omni
Close caboo
Ny barnevogn, tfk adventure
Medela swing brystpumpe
Lillelam ulldress
Lillelam pledd
"Gulpekluter" på strl med pledd
Og alt av ullklær! Har vært en kaldere vinter enn vanlig.
 
Best kjøp:
Nuk smokker
Babynest
Vippestol

Favoritter som vi har fått:
Bæresjal og bæresele
Babygym
Vugge

Har ingen stor bomkjøp uten om et par smokker som hun ikke likte og minifom som vi aldri brukte da magen hennes ble bedre :)
 
Elsker:
Baby brezza
Vugga fra Stokke
Babynest
Ull fra Hust & Claire
Ullpledd fra lillelam
NUK smokker
Avent classic flasker
Babygym (låner av venninne)
BB vippestol
Lekematte fra dwinguler (fikk i fødselsgave)
Babycall med kamera fra neonate
Emmaljunga Edge duo outdoor, men savner bugaboo. Så ser for meg at Emmaljungan blir byttet med en Fox når vi går over til sportsdel
Bilstol cybex q + bilstolpose
Kosekluter fra done by deer
Gulpekluter
Sengetøy fra lilleba(julegave)
Vognpose fra Nordlys med saueskinn

Bom:
Klær i bomull nå som der er så kaldt
Smokker fra mam
 
Back
Topp