Dato for o.u og kjønn

Ruger

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Her kan dere skrive inn dato for ordinær ultralyd og hvilket kjønn dere tror det blir og hva det blir etter ul :)
 
O.u?
 
Ordinær ultralyd ;)
 
Er vel lenge til vi får vite time til UL? Legen min sender henvisning til gynekologen etter første kontroll i uke 12..
 
Er vel lenge til vi får vite time til UL? Legen min sender henvisning til gynekologen etter første kontroll i uke 12..

Legen min ER gynekolog.. litt greit å ta to ting i samme smekk ;)

Men mener de sender henvisning etter første svangerskapskontroll :)
Vurderer å bestille en privat tidligere.. har så lyst å få bekreftet et lite nurk!! :D
 
sist ble det litt rot hos meg så jeg fikk ikke dato til o.ul. før i uke 14-15 eller noe. håper jeg får datoen litt før denne gangen. vet ikke hvorfor, men det var noe med å bare få denne datoen hehe

jeg kommer nok også til å ta en privat i løpet av de første 12 ukene, greier nok ikke å roe meg helt før jeg har fått gjort dette. får det vel neppe av det offentlige etter "bare" 1 sa.
 
Legen min ER gynekolog.. litt greit å ta to ting i samme smekk ;)

Men mener de sender henvisning etter første svangerskapskontroll :)
Vurderer å bestille en privat tidligere.. har så lyst å få bekreftet et lite nurk!! :D

Åh, så greit! Vi må reise en anna plass til gynekolog, og første ordinære ul pleier å være mellom uke 17-20.. Leeenge å vente! Men tror jeg skal klare å holde meg til dess, er ganske sikker på at det er noe inni der;)
 
Jeg har time 15. mai.
Vurderer om jeg skal bestille tidlig UL privat, men er veldig usikker på om jeg trenger det. Men trenger kanskje å roe meg ned og faktisk få en bekreftelse på at det er noe der :p
 
Har ikke fått timen enda, men regner med den dukker opp i postkassen i løpet av de neste ukene.
Gikk ikke lange tiden før den lå i postkassen forrige svangerskap i alle fall.
Legen min mente jeg kom til å få time i midten av mai ca. Sååå leeeeenge til! :p

Klarer ikke helt å gjøre meg opp noen mening om hvilket kjønn det er. Forrige gang var jeg veldig sikker på at det var jente, og det stemte. Denne gangen har jeg ikke helt klart å ta graviditeten innover meg, så kanskje det er derfor jeg ikke har noen bestemt følelse. Håper jo litt på en gutt denne gangen da, men så har jeg jo samtidig alltid hatt følelsen av at meg og samboeren bare kan få jenter :p Uansett så blir det kjempespennende og se det lille nurket :)
 
Caressa: nei, ikke lenge igjen! Gleder meg!=) Lykke til på kontroll i morgen foresten=)
 
Skal vi få laget en ny tråd med dette, eller få denne "festet" øverst i forumet, slik at alle kan finne den nå som datoene for oul kommer og sånt?
 
Så nå at det lå link til denne tråden øverst i forumet :p Beklager :)
 
Jeg har 14. Mai, og håper på jente, men har følelse på gutt! Har to gutter på 4 fra før, så sier seg kanskje selv at jeg syns det er på tide med ei jente, men blir jo selvfølgelig like glad for gutt:D Hadde jentefølelse først, men det var sikkert bare for at jeg ønsket det så ille:)
 
Fått time 15. mai. Jeg har ingen følelse på kjønn, eneste at jeg har drømt det var ei jente, men mannen mener helt klart det er ei jente :)
 
Jeg har fått time til ordinær ultralyd 21 mai :) 2 måneder til, føles som en evighet til.. Jeg aner ikke om det blir gutt eller jente. Men håper litt på gutt siden vi har jente fra før :)
 
6 mai skal jeg :) Spennende å se hva det blir :) Har drømt jente. Har gutt fra før :)
 
Back
Topp