Datenight

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
mannen og jeg kommer oss ikke så mye ut av huset sammen.
Så vi prøver å ha datenight hjemme ca 1 gang i måneden.
I morgen er det min tur å planlegge, men er litt tom for ideer, er det noen som har noe gode ideer til hjemmedate?
Jeg kommer til å lage en deilig middag, men noe gøy/hyggelig å gjøre etterpå.
Har blitt mange filmkvelder og spillkvelder
 
Om dere har badekar eller boblebad kan dere ta dere et bad sammen? :)
 
Dusje sammen, massasje med massasjeolje, lage snølykt ute hvis dere har snø, se film i sofaen under teppet i bare undertøyet, slå på to eller tre slowsanger og dans på stuegulvet men dere kysser litt, lag noen lapper med noen spm dere må svare på og ting dere må gjøre (feks si fem fine ting om meg eller deg, hva er din favorittsexstilling og kanskje gjør den, spør pm den andre har et museum eller film den vil gå på og gjør det dagen etterpå gjerne med barna, utfordre den andre til å stå på hodet eller stompe kompen på gulvet, osv) slå av alle lys 8 ha bare stearinlys på, ha en stillekveld der dere må mime alt sammen osv.
 
Vi hadde teppe på gulvet foran peisen, lett å spise, riesling vin, 0 klær å massasje for ikke så lenge siden. Beste kvelden på lenge;)
 
Likte tipsene her inne ja :)

Bare slenger med; Hva med å sette dere ned og skrive ned "Bucket list", eller å norsk- 100 ting en skal gjøre/ se før en dør.

Ha en aften inspirert av et land, f.eks Italia, med typiske innslag med mat og vin, og også klær og en kjent italiensk film :)

Brettspill :) med en vri, trenger ikke å spille poker for å tape klesplagg ;-)

Det fins utrolig mange "lær deg hvordan" videoer på nett, spesielt på YouTube :) så finn en dans dere vil lære eller noe annet dere vil lære dere :)

Har mannen en spesiell hobby, kanskje han liker å spille data eller mekke på bil, si at du vil bli med for å lære deg noe, og viktig: La han lære deg på sin måte, ikke bli kjepphøy og "ja, selfølgelig kan jeg dette, din måte er dum" (noe jeg prøver å bli flink på :p)

Finn ut når solen går ned og nyt en solnedgang sammen.

Ta bilder av dere i lag, skjeldent begge er i samme bilde, sett dere også ned med oversikt over bilder dere vil ha i et fotoalbum :)

Og så går jeg lett for massasje og extra kos ;-) Hihi

Disse tipsene har jeg ikke kommet på selv, jeg er avhengig av Pintrest appen og søkte på Datenight home og fikk mange gode tips :)
 
Back
Topp