Dagmamma

Bkno0423772

Andre møte med forumet
Er det noen som har erfaring med dagmamma? Lillemor blir 1 år i januar, og har ikke fått barnehageplass. Regner ikke med at det blir noe før august. Vi vurderer derfor dagmamma, for vi har ikke råd til å være hjemme. Noen tips til hva vi burde se etter i en dagmamma? :)
 
Veldig lurt med egne barn. Jeg var selv dagmamma 1 år. Men den ungen møtte jeg første gang når hu var 3 mnd og min datter 4 mnd. Vi er venner enda. Men er ikke dermed sagt at en uten unger ikke kan passe på. Er jo en del som har jobbet med det uten barn. Min søster var dagmamma i Tyskland. Men trur det er greit å bli ordentlig kjent og være hjemme hos dagmamma for å se hvordan det er der. Vi er jo alle forskjellige og veldig greit at kjemien mellom dere stemmer også.
 
Veldig lurt med egne barn. Jeg var selv dagmamma 1 år. Men den ungen møtte jeg første gang når hu var 3 mnd og min datter 4 mnd. Vi er venner enda. Men er ikke dermed sagt at en uten unger ikke kan passe på. Er jo en del som har jobbet med det uten barn. Min søster var dagmamma i Tyskland. Men trur det er greit å bli ordentlig kjent og være hjemme hos dagmamma for å se hvordan det er der. Vi er jo alle forskjellige og veldig greit at kjemien mellom dere stemmer også.
Takk for tips :) har funnet en potensiell dagmamma, så skal møte ho til fredag. Ho har 4 egne barn (som går på skole) og bor på gård. Håper kjemien stemmer :)
 
Last edited:
Back
Topp