Dagens win

Haha.. typisk! Etter en skikkelig drittnatt (flere på rad), og for så vidt dag, hvor lille har sovet ekstremt dårlig skriver jeg tidenes sutre innlegg på skjultgruppa. Og hva skjer? Jo.. lille bestemmer seg for å sove. Og hun sover enda!! I 2 timer har hun sovet. Kan nesten ikke huske når hun sist sov mer enn 20-40 minutter.
Haha- hurra!! Dagens win!!

Sååå deilig da :)
 
Haha.. typisk! Etter en skikkelig drittnatt (flere på rad), og for så vidt dag, hvor lille har sovet ekstremt dårlig skriver jeg tidenes sutre innlegg på skjultgruppa. Og hva skjer? Jo.. lille bestemmer seg for å sove. Og hun sover enda!! I 2 timer har hun sovet. Kan nesten ikke huske når hun sist sov mer enn 20-40 minutter.
Haha- hurra!! Dagens win!!

Å! Så godt å lese! Unner deg virkelig den❤️
 
At lille endelig følger en kurve, så selv om ammingen er litt trasig så får hun i seg nok mat! I tillegg er bestevennen til samboeren min hjemme, og det gjør meg så glad å se samboeren min glad:p
 
Skogstur på meg etter 17. mai feiringen. Over en time alene. Sååå herlig! :D Og fikk brent av litt pavlova ;)

Og en deilig plante/klippeøkt i hagen sammen med mannen min etter at snuppa hadde lagt seg. Vi fikk gjort masse og koste oss i den siste kveldsola :)
 
At lille våknet klokken syv i mårrest, men etter bleieskift så sov hun videre sammen med meg til klokken ti(!!!) så lenge har jeg ikke sovet siden jeg var typ halvveis i svangerskapet:eek:
 
Fikk sove 1 time etter 17 frokosten og mormor tok begge ungene. Beste timen jeg har hatt. (Stresser veldig med å lage mat til svigers osv)

Snuppa fikk leke med alle bamsene til storebror. De lo og hylte begge to, mens jeg fikk synke ned i en stol med kaffe (snuppa sov dårlig i natt)
• igjen, eldre søsken er så godt å ha, særlig når snuppa er en travel type
 
Løp for første gang med vesla i vogna idag. 5 kilometer skoleløp så jeg løp og gikk med 7-åringen, mens 10-åringen fikk suse avgårde med pappa’n [emoji4] Gleder meg til jeg kan bygge om bag’en å få på seler sånn at jeg kan løpe mer! Gikk greit idag, men kan ikke løpe midt i veien til vanlig [emoji23]
 
Årets første bad :D
 
Vært på stranden med begge barna for første gang. Koste oss alle tre :)
 
Blir en oppsummering av de siste dagene, men har vært på stranda, sjøen og bare generelt på farten i det fine været. Tenkte på hvordan jeg satt i januar, utslitt og mildt sagt overveldet og syntes at bare en tur på helsestasjonen var som å skulle opp Everest:woot:
 
Endelig en dag jeg føler for å skrive en liten «win» jeg også ;)

For det første har jeg fått lille til å sove hele to dupper i sengen, uten å «puppes» eller trilles i søvn [emoji3]
For det andre har hun nå sovet snart 4 timer i strekk siden legging (legging ble tidlig idag pga dårlig med dagdupping), og det er det lengste hun har sovet i strekk på over en måned!
Tør nesten ikke legge meg nå, for jeg er så redd jeg skal vekke henne [emoji13]
 
Back
Topp