Dagens win

:nicethread
 
Våknet før S (som fortsatt sover søtt BTW).
Har fått spist frokost, tømt oppvaskmaskinen, rydda litt, kledd på meg, satt på vaskemaskin og nå til og med tid til litt forum :D
 
På tirsdag var vi og ei tante på handletur i Sverige, gikk knirkefritt :) Og forrige helg tok vi ferge til Horten og besøkte oldemor. Veldig deilig at det gikk bra :)
 
At lille tok kvelden for i dag. I dag har det vært bare sutter fra morgen til kveld! Tror hun har treg mage, ingen bæsjebleie i dag og hun har de siste dagene hatt tre bleier i døgnet. Håper det skjer noe ila kvelden så jeg kan våkne med min vanlige smilende baby.
 
At lille tok kvelden for i dag. I dag har det vært bare sutter fra morgen til kveld! Tror hun har treg mage, ingen bæsjebleie i dag og hun har de siste dagene hatt tre bleier i døgnet. Håper det skjer noe ila kvelden så jeg kan våkne med min vanlige smilende baby.
Må komme med samme som deg....at det ble kveld på lille for i dag! Vært en lang og hard dag med mye mageknip og fis som man sliter med å få ut! Er så forferdelig når de sliter så mye
 
Halleluja! Lille sovnet i sengen sin, helt uten byssing, bæring, humping og knebøy. Så DIGG! Håper dette er den nye normalen :rolleyes:
 
Bæsjebleie(r) endelig! :D
 
Back
Topp